2013-11-27, 02:32
Medlem
Ledarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arneankann
Jämför honom med dem andra. Dessutom var han väl inte så gammal väl?

Om Björn är hjärndöd, vad är de andra deltagarna då? Björn framstår mer som den vettiga av dem, tillsammans med Nicklas.
Citera
2013-11-27, 03:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theoman
För Niklas har lyckats så mycket bättre, 29 bast och lastbilschaufför
De flesta lastbilschaufförer är betydligt äldre. Så vad har det med saken att göra egentligen att han är chaffis?!
Citera
2013-11-27, 04:00
Medlem
HerrVs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ledaren
Om Björn är hjärndöd, vad är de andra deltagarna då? Björn framstår mer som den vettiga av dem, tillsammans med Nicklas.
Håller med. Björn och Niklas verkar åtminstone inte vara svagbegåvade som de andra tre killarna.
Citera
2013-11-27, 08:52
Medlem
Righteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Detta beteende är inte på något sätt normalt och jag som tv-tittare blev väldigt äcklad. All underhållning försvann och det hela såg ut som gayporr. Jag tycker att de borde varnat tittarna i början av programmet att vissa delar av dagens avsnitt innehåller homosexuella inslag. Fruktansvärt och för mig helt ofattbart hur pöbeln kan ha en sån accepterande syn på den dekadens som pågick i avsnittet. Jag kommer att gå vidare med det här. Dagens unga män ska inte tro att detta är acceptabelt.

Håll käften yngling! De ska ha respekt för föräldrarna oavsett.

/ Leif

Frågan är varför en gammal gubbe som har uttalade nazistiska och homofobiska åsikter ens kollar på programet? Gör oss alla en tjänst genom att inte kommentera mer i denna tråd. Tack.

Vem tror ni får åka ut idag?
Citera
2013-11-27, 09:01
Medlem
Argus-eyeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Righted
Frågan är varför en gammal gubbe som har uttalade nazistiska och homofobiska åsikter ens kollar på programet? Gör oss alla en tjänst genom att inte kommentera mer i denna tråd. Tack.

Vem tror ni får åka ut idag?

Jag tror tyvärr att Björn ryker.
Citera
2013-11-27, 09:24
Medlem
Righteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Argus-eyed
Jag tror tyvärr att Björn ryker.

Mycket som tyder på det ja, han verkar inte trivas och vill kanske hem. Ända twisten som jag ser är att Tobias väljer Paulina vilket tvingar Jeppe att välja Aina. Då får Aina chansen att backstabba Jeppe.
Citera
2013-11-27, 09:33
Medlem
Argus-eyeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Righted
Mycket som tyder på det ja, han verkar inte trivas och vill kanske hem. Ända twisten som jag ser är att Tobias väljer Paulina vilket tvingar Jeppe att välja Aina. Då får Aina chansen att backstabba Jeppe.

Är helt på din linje och det är ett scenario jag ställer mig till med en viss ambivalens. Å ena sidan förtjänar Jeppe att bli bedragen vilket får till följd att Björn stannar kvar. Å andra sidan så är Björn inte PHmaterial och för underhållningens skull så kanske det är bättre om Björn åker hem.
Citera
2013-11-27, 09:49
Medlem
Righteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Argus-eyed
Är helt på din linje och det är ett scenario jag ställer mig till med en viss ambivalens. Å ena sidan förtjänar Jeppe att bli bedragen vilket får till följd att Björn stannar kvar. Å andra sidan så är Björn inte PHmaterial och för underhållningens skull så kanske det är bättre om Björn åker hem.

Jeppe passar in i PH som handen i handsken. Jag har inget emot att han blir backstappad lite längre fram i programet, men skulle han åka ut nu är det aldeles för tidigt. Jag vill se mer galenskaper från honom. Han är riktigt falsk
Citera
2013-11-27, 09:51
Medlem
Lorenzis avatar
Läste att det var nån här som tyckte det var helt normalt att man som hetero kille strular runt med andra dudes. Var vänlig och gå och gräv ner dig nånstans.
Citera
2013-11-27, 09:53
Medlem
Jag blev äcklad bär jag såg avsnittet igår. Tyckte om Niklas fram till han började med sina bögerier. Hur fan kan man visa sånt på tv? Nu hoppas jag Jesper F vinner!
Citera
2013-11-27, 10:01
Medlem
Lorenzis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whitelarge
Jag blev äcklad bär jag såg avsnittet igår. Tyckte om Niklas fram till han började med sina bögerier. Hur fan kan man visa sånt på tv? Nu hoppas jag Jesper F vinner!

Blev riktigt chockad när jag såg det. Tyckte Niklas var ganska manlig tills fram tills dess.
Citera
2013-11-27, 10:07
Medlem
Chris100s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neqer
Var såg du det?

I slutet av Avsnitt 6. Nästa vecka blir tydligen en modellvecka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in