2013-11-26, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sedan
Jag har blåst upp elva kilo sedan kurstart för tre veckor sedan, ha så skoj.

Haha najs Hur e de efter kur då, antar att det blir en ganska snabb vattenreduktion eller hur reagerar kroppen?

Hur långt in är du förresten? Oral only?
Citera
2013-11-26, 21:25
Medlem
sedans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xforce8
Haha najs Hur e de efter kur då, antar att det blir en ganska snabb vattenreduktion eller hur reagerar kroppen?

Hur långt in är du förresten? Oral only?
Jag tappar vätskan inom några veckor när jag väl klivit av preppet i fråga, så det är inget att oroa sig för. Vätskan är inget man kan "fastna" med på det sättet.

Jag skrev hur långt in jag är, men nej, kör tren och testo med front på dbol (vilket är ballongskaparen).
Citera
2013-11-26, 21:29
Medlem
Citat:
Jag tappar vätskan inom några veckor när jag väl klivit av preppet i fråga, så det är inget att oroa sig för. Vätskan är inget man kan "fastna" med på det sättet.

Jag skrev hur långt in jag är, men nej, kör tren och testo med front på dbol (vilket är ballongskaparen).

Oj sry menar du att det är dbollen till största del som bidragit till dina 11 kg under dessa 3 veckor?

Får man fråga vilka doser du ligger på? Testo E?
Citera
2013-11-26, 21:35
Medlem
sedans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xforce8
Oj sry menar du att det är dbollen till största del som bidragit till dina 11 kg under dessa 3 veckor?

Får man fråga vilka doser du ligger på? Testo E?
Garanterat så är det till största delen dbol. Föregående kurer har jag alltid gått upp mellan fem och sju kilo de första veckorna, och tappat runt motsvarande när jag klivit av det. Och ja, jag kör testo E också vilket givetvis bidrar med det sista, och så har vi säkert något kilo fett eller två med några hundra gram muskler.

Ligger på låga doser, då jag inte behöver mer. Kör 875mg testo (skall sänkas till 700 när jag får annan dosering på oljan), 400mg tren A samt 350mg dbol i veckan.
Citera
2013-11-26, 21:53
Medlem
chebmamis avatar
Citat:
Garanterat så är det till största delen dbol. Föregående kurer har jag alltid gått upp mellan fem och sju kilo de första veckorna, och tappat runt motsvarande när jag klivit av det. Och ja, jag kör testo E också vilket givetvis bidrar med det sista, och så har vi säkert något kilo fett eller två med några hundra gram muskler.

Ligger på låga doser, då jag inte behöver mer. Kör 875mg testo (skall sänkas till 700 när jag får annan dosering på oljan), 400mg tren A samt 350mg dbol i veckan.

50mg dboll ed, 500mg testo e4d, 100mg Tren-A eod, det var inte SÅ låga doser.

Vad kör du för märke då?
Citera
2013-11-26, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chebmami

Vad kör du för märke då?

På f12 är det en låg dos
Citera
2013-11-27, 02:09
Medlem
I vilken mängd börjar Dianabol och Testo E att jämföra sig med varandra?

Bortsett från biverkningarna av orala steroider (Dianabol i det här fallet),
kan man förvänta sig lika mycket effekt av 30/50mg Dianabol kur och en 12v 250mg Testo E kur?
Givetvis under förutsättningarna att träning,kost & vila är i full balans.
Citera
2013-11-27, 06:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chebmami

Vad kör du för märke då?
Folk på f12 tror man behöver komma över minst 2g prep ew för resultat så här anses det nog som lågdos. :/
Citera
2013-11-27, 07:28
Medlem
ClasseEks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fundersam1
I vilken mängd börjar Dianabol och Testo E att jämföra sig med varandra?

Bortsett från biverkningarna av orala steroider (Dianabol i det här fallet),
kan man förvänta sig lika mycket effekt av 30/50mg Dianabol kur och en 12v 250mg Testo E kur?
Givetvis under förutsättningarna att träning,kost & vila är i full balans.

Min personliga åsikt är nej, du lägger på dig mer kvalitets massa med testo än med bollar. Hellre testo som bas och blast med dboll. But hey that's just my opinion
Citera
2013-11-27, 11:09
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:

Jag upplevde just kombinationen testo och dboll som "ballongskapare". Blev väldigt svullen på dboll, men ihop med testo var det enormt.
Citera
2013-11-27, 11:10
Medlem
Något fel med det här upplägget?

Turinavar
dag 1-42
PCT Nolva
dag 1-7: 40mg
dag 8-28: 20mg
Citera
2013-11-27, 11:22
Medlem