2013-11-26, 11:38
Medlem
dafuqups avatar
Är det dumt att lägga in en första kur som dietkur? Anser mig ha hyfsat koll på hur jag skulle göra och köra vid en leanbulk men vet inte om Testo E 250-500 ed5 blir waste på diet?
Citera
2013-11-26, 11:58
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dafuqup
Är det dumt att lägga in en första kur som dietkur? Anser mig ha hyfsat koll på hur jag skulle göra och köra vid en leanbulk men vet inte om Testo E 250-500 ed5 blir waste på diet?

Grymt att deffa på testo. Bättre ork & återhämtning samt mindre förlust av muskelmassa. Bättre för kroppen än typiska deffprepp som Winstrol.
Citera
2013-11-26, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit777
Grymt att deffa på testo. Bättre ork & återhämtning samt mindre förlust av muskelmassa. Bättre för kroppen än typiska deffprepp som Winstrol.
Dock är det mycket roligare att deffa på tren..

Men nu var det ju en förstagångs preppare. Själv gillar jag korta estrar så jag hade gått på 100mg test prop eod.
Citera
2013-11-26, 15:21
Medlem
dafuqups avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av pelleaxelsson

Men nu var det ju en förstagångs preppare. Själv gillar jag korta estrar så jag hade gått på 100mg test prop eod.

Tycker ni att det överlag är en dum idé att lägga sin första kur på diet? Att det är bättre att "ta vara på" preppet genom att försöka lägga sig på så mycket massa som möjligt?
Citera
2013-11-26, 15:28
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dafuqup
Tycker ni att det överlag är en dum idé att lägga sin första kur på diet? Att det är bättre att "ta vara på" preppet genom att försöka lägga sig på så mycket massa som möjligt?

Behöver du diet så kör diet. IMHO gör preppen mer nytta på diet än på bulk. Då behöver man lite hjälp på traven....

Citat:

Håller med, fast ännu bättre är att deffa på testo + winstrol. Potent kombination!
Citera
2013-11-26, 17:57
Medlem
dafuqups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeadOfBoo
Behöver du diet så kör diet. IMHO gör preppen mer nytta på diet än på bulk. Då behöver man lite hjälp på traven....

Håller med, fast ännu bättre är att deffa på testo + winstrol. Potent kombination!

Samtidigt som många säger att man inte ska kliva på med för högt BF pga ökad risk för gyno? Har också känt att testo + winstrol skulle vara bäst men tänker hålla mig till ett prepp pga. att det är första svängen.
Citera
2013-11-26, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pelleaxelsson

Klart tren är roligare! Men som första kur är ju testo E ett mycket bättre val i och med att man inte behöver sticka så ofta som med Propp.

Och ett tips till är att inte göra som jag. Jag var behov av en deff när jag körde min första kur. Men jag bulkade istället och gick över 20% fett tack vara det. Var en lång väg till ensiffrigt igen. Inget jag någonsin skulle göra igen om jag fick göra om.

Mvh
Citera
2013-11-26, 20:55
Medlem
Läser oftast att mindre doser av anavar eller OT på låt säg 10-20 mg är overksamt, då undrar jag om det är den lilla dosen av exempelvis anavar som gör den overksam eller bara att den är verksam men effekten inte är kännbar?

Frågar då jag överväger att någon gång i en avlägsen framtid pröva på en Turinanavar kur, mild sådan, på 20 mg vardera. Vet inte om ni förstod, men alltså är det så att 10 mg anaver är overksamt eller bara ej kännbart? Alltså att man måste ta en viss och större mängd för att den ska bli verksam? (detsamma resonemang för OT)
Citera
2013-11-26, 21:12
Medlem
Många ökar i snabbt i vikt de första två veckorna på dboll, stor del av denna vikt sägs vara vatten (bloat). Jag undrar helt enkelt om denna ansamling av vatten pågår under hela kuren eller om den är som störst i början av den? Ni med erfarenhet?

(Vet för övrigt att detta dels styrs av kolhydrat- och saltintaget, men låt säga att man ligger lågt på detta men ändå på ett överskott).
Citera
2013-11-26, 21:14
Medlem
sedans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xforce8
Många ökar i snabbt i vikt de första två veckorna på dboll, stor del av denna vikt sägs vara vatten (bloat). Jag undrar helt enkelt om denna ansamling av vatten pågår under hela kuren eller om den är som störst i början av den? Ni med erfarenhet?

(Vet för övrigt att detta dels styrs av kolhydrat- och saltintaget, men låt säga att man ligger lågt på detta men ändå på ett överskott).
Den är lika stor rakt igenom för mig.
Citera
2013-11-26, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sedan
Den är lika stor rakt igenom för mig.

Ok tack för svar, då kommer jag nog gå upp några kilon
Citera
2013-11-26, 21:20
Medlem
sedans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xforce8
Ok tack för svar, då kommer jag nog gå upp några kilon
Jag har blåst upp elva kilo sedan kurstart för tre veckor sedan, ha så skoj.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in