2013-11-26, 19:53
Medlem
Lothbroks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rbrb
Money glitchen (lscustoms) funkar inte för mig längre!! När jag säljer bilen så är det bara cirka 0,5 sec väntetid, annars ska det ju vara cirka 5 sekunder så man kan ta Swap caracter. Så istället kommer jag ut från ls customs direkt.

Någon som har en lösning?

Ja bilen försvinner och du åker ur customs, men jag trycker på start direkt efter ja sålt och snabbt switch character, hamnar alltid utanför LS customs med min bil ja precis sålde. Så det funkar som innan.
Citera
2013-11-26, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lothbrok
Ja bilen försvinner och du åker ur customs, men jag trycker på start direkt efter ja sålt och snabbt switch character, hamnar alltid utanför LS customs med min bil ja precis sålde. Så det funkar som innan.
Ska prova, tack
Citera
2013-11-26, 20:37
Medlem
Förlåt att jag ställer frågan som ställts tusen gånger i tråden. Men finns det några nya uppgifter om när heist-uppdragen kommer?
Citera
2013-11-26, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jensolsson92
Förlåt att jag ställer frågan som ställts tusen gånger i tråden. Men finns det några nya uppgifter om när heist-uppdragen kommer?

Med tanke på hur lång tid det tog att få fram beach bum pack, som dessutom sög så jävla hårt, så lär det ju ta 2-3 månader, eller ett halvår? Skulle fan inte förvåna mig om det ens ska komma hur dom nu ska lyckas programera in det, när dom lyckas programera in 71MB i beac bum pack på en månad.
Citera
2013-11-26, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av palerm8776
Med tanke på hur lång tid det tog att få fram beach bum pack, som dessutom sög så jävla hårt, så lär det ju ta 2-3 månader, eller ett halvår? Skulle fan inte förvåna mig om det ens ska komma hur dom nu ska lyckas programera in det, när dom lyckas programera in 71MB i beac bum pack på en månad.
ja förstår fortfarande inte vad beach bum pak innehåller. Märker ingen skillnad
Citera
2013-11-26, 21:21
Medlem
-feminist.95-s avatar
det lär komma i december eftersom dom har fixat banken där man kan gå in och man kan även glitcha sig ner till valvet, datumet på när det släpps lär komma i början på december
Citera
2013-11-26, 21:22
Medlem
-feminist.95-s avatar
Citat:
ja förstår fortfarande inte vad beach bum pak innehåller. Märker ingen skillnad
det dom har gjort är 3 bilar, 2 vapen och lite kläder, vet dock inte om det är något mer
Citera
2013-11-26, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -feminist.95-
det dom har gjort är 3 bilar, 2 vapen och lite kläder, vet dock inte om det är något mer
Ja uppfattade att de var några nya grejer på stranden
Citera
2013-11-26, 21:46
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ja uppfattade att de var några nya grejer på stranden
Stranden är det genomgående temat för DLCn.
Citera
2013-11-26, 22:19
Medlem
sigurts avatar
Under "betting" när ett onlinespel håller på att startas så finns det två rader. En för hur mycket jag vill betta i denna session.

Sen verkar det finna sen total summa som är ihopräknad på något sätt. För mig står det 150 000kr (dollar?) men jag vet med mig att SÅ jävla mycket har jag inte bettat totalt...

Så vad betyder den där höga summan egentligen?
Citera
2013-11-26, 22:25
Medlem
Cannabriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av palerm8776
Alltså nu har jag laddat ner beach bum pack eller vad fan det nu kallas.......

Vad var uppdateringen som dom skrytit med ska ingå.

WOW det var ju typ 3 beach bilar fulare bilar har jag aldrig sett. Sen hade dom uppdaterat några bilder på bilar, eventuellt lagt till några fler efterblivna också fula bilar, är meningen att man ska köra bil dygnet runt i spelet?

Vapnen: Dom skulle ju lägga in 2 nya vapen, det var fan dom mest idiotiska vapnen, vilket jobb dom måste lagt ner på dom, trumvirvel...... En trasig flaska. Och en pistol som är sämre än alla utom en.

Vad håller dom på med? Såg att det kommit en ny survival bana och några fjantiga missions. Vart är alla affärer man ska gå in i? internet cafe som fanns i gay tony. Jag vill ha nya saker i spelet, inte massa jävla TRAMS, vill jag ha en trasig flaska borde man kunna slå sönder den från första början.

Vad mer är nytt?
Vad tycker ni om uppdateringen?

Haha, flaskan var ju riktigt rolig att slå folk med! Måste dock customizea min gubbe så han ser ut som ett uteliggare, skulle bli mer realistiskt då!
Citera
2013-11-26, 22:28
Medlem
Robinthebeasts avatar
vad tror ni http://www.youtube.com/watch?v=bMTNFRlXMck&feature=youtu.be
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in