Citat:
Ursprungligen postat av
sinfon
Ja, jag tror vi kan släppa att diskutera sanningshalten i "R" en gång för alla. Det är helt orimligt att preskriberade brott som dessutom bevismässigt bara existerar i en psykiskt sjuk narkomans uttalanden skulle rendera i en så superhemlig sekretessbelagd utredning att inte ens de anklagade känner till den. Okej att de inte får veta vad hon sagt under utredningen, men att det överhuvudtaget pågår en utredning - hur bedriver man ens en sådan utan att någon gång höra de misstänkta? Eller får de plötsligt veta vad de anklagats för samma dag som åtal väcks, utan att ha fått förklara sig? I Bernys värld kanske
Om inte annat så har hon ju själv gjort klart för oss nu att det aldrig mer kommer att pratas om denna jävla "R" eller hennes biologiska familj.
Utan någon som helst förklaring, bara hennes kryptiska språk som är typiskt för när hon ljuger (jämför själv med när hon konfronterades med gamla lögner och svarade här i tråden). Hon målade väl in sig så mycket i ett hörn att det inte ens gick att ljuga sig ur det, då är att tiga näst bäst. Eller att "inte ge oss hela bilden" som hon kallar det.
Det ser vi ännu ett exempel på här från bloggen:
"Du har inte skjutit i dig droger, fine, men har du tagit något (icke receptbelagt) på annat sätt sedan du flyttade till din nuvarande lägenhet? Snälla, du kan väl ge ett ärligt svar på det.
Svar: klart att jag kan ge ett ärligt svar på den frågan. men jag väljer att inte göra det nu.jag har inte kört tjackrace eller på andra sätt missbrukat i långa perioder.(eller jo om man räknar in att jag drack mycket i somras) om jag återfallit enstaka tillfällen, det är min ensak i grund och botten.jag är inte "er skandalberny". jag är en människa bara.
Berny Pålsson
2013-11-26 | 04:18:47"