2013-11-25, 23:46
Medlem
Hur ökar man smidigast i strength?
Citera
2013-11-25, 23:52
Medlem
Lothbroks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hamanatsi
Hur ökar man smidigast i strength?

Ja stod uppe på en polares bil och sparka och slog på den, gick ganska fort. Vet dock inte om det ändrats efter patchen. Annars är det väl inbyggt att man typ ska spela tennis eller golf eller slåss med händerna.
Citera
2013-11-26, 06:15
Medlem
Jag har märkt att de flesta använder sig av kulsprutepistoler i onlineläge, så icke jag. Jag använder hagelbrakaren vilket får ner offret snabbare
Citera
2013-11-26, 09:18
Medlem
SylvesterLundgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Jag har märkt att de flesta använder sig av kulsprutepistoler i onlineläge, så icke jag. Jag använder hagelbrakaren vilket får ner offret snabbare
I närstrid, ja! Men står jag 50 meter bort så har du ingen chans.
Citera
2013-11-26, 13:46
Medlem
-feminist.95-s avatar
här är en glitch för dom som vill använda. på kartan så ser ni en hårsalong där musen pekar, gå ditt och sedan ser ni en smal gata imellan två hus och en bit in så ser ni att det går in lite vid vänstra kanten. gå till den kanten på vänster sida och hoppa så kommer ni igenom taket och sen hoppar ni åt andra hållet där ni ser en fyrkant på marken. ni kan skjuta alla men dom kan varken se er eller skjuta er, perfekt ställe om du har Bounty. hoppas jag förklarade det någorlunda bra
http://www.cheatcc.com/images/gta_5_exotic_car_spawn.jpg

ett bra mission för att skaffa pengar (inte det bästa, men ett av de bästa utan att fuska) är att göra potshot (lvl 25). du får 7000 varje gång och 1200 rp och det tar cirka 3 minuter att göra det
Citera
2013-11-26, 17:38
Medlem
Roligaste missions är fan survival. Jag var med tre andra där vi faktiskt körde taktiskt utan att yttra ett ord med varandra.

Det var survival vid skrothög och ett hangar med öppning mot vägen och en öppning mot skrothögen. Jag positionerade mig i öppningen runt våg 2-3 och samtidigt ställde sig en till där. De andra tog position på andra sidan hangaret ner mot höger och tog hand om alla som kom bakom oss. Vi två i hangaret sköt alla som kom från vägen i bilar. En gång var det 3 av oss som stupade medan den fjärde tog hand om de sista. Jag använde hagelbrakaren med god effekt. Vi överlevde och det gav 20000 i inkomst.
Citera
2013-11-26, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SylvesterLundgren
I närstrid, ja! Men står jag 50 meter bort så har du ingen chans.

Då gäller det att den man springer mot inte är uppmärksam utan kollar åt andra hållet och inte kollar kartan.
Citera
2013-11-26, 18:28
Medlem
Alltså nu har jag laddat ner beach bum pack eller vad fan det nu kallas.......

Vad var uppdateringen som dom skrytit med ska ingå.

WOW det var ju typ 3 beach bilar fulare bilar har jag aldrig sett. Sen hade dom uppdaterat några bilder på bilar, eventuellt lagt till några fler efterblivna också fula bilar, är meningen att man ska köra bil dygnet runt i spelet?

Vapnen: Dom skulle ju lägga in 2 nya vapen, det var fan dom mest idiotiska vapnen, vilket jobb dom måste lagt ner på dom, trumvirvel...... En trasig flaska. Och en pistol som är sämre än alla utom en.

Vad håller dom på med? Såg att det kommit en ny survival bana och några fjantiga missions. Vart är alla affärer man ska gå in i? internet cafe som fanns i gay tony. Jag vill ha nya saker i spelet, inte massa jävla TRAMS, vill jag ha en trasig flaska borde man kunna slå sönder den från första början.

Vad mer är nytt?
Vad tycker ni om uppdateringen?
Citera
2013-11-26, 18:33
Medlem
Necrofilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av palerm8776
Alltså nu har jag laddat ner beach bum pack eller vad fan det nu kallas.......

Vad var uppdateringen som dom skrytit med ska ingå.

WOW det var ju typ 3 beach bilar fulare bilar har jag aldrig sett. Sen hade dom uppdaterat några bilder på bilar, eventuellt lagt till några fler efterblivna också fula bilar, är meningen att man ska köra bil dygnet runt i spelet?

Vapnen: Dom skulle ju lägga in 2 nya vapen, det var fan dom mest idiotiska vapnen, vilket jobb dom måste lagt ner på dom, trumvirvel...... En trasig flaska. Och en pistol som är sämre än alla utom en.

Vad håller dom på med? Såg att det kommit en ny survival bana och några fjantiga missions. Vart är alla affärer man ska gå in i? internet cafe som fanns i gay tony. Jag vill ha nya saker i spelet, inte massa jävla TRAMS, vill jag ha en trasig flaska borde man kunna slå sönder den från första början.

Vad mer är nytt?
Vad tycker ni om uppdateringen?

JAg älskar Bifta som man fick i uppdateringen, den och Karin Futo kvalar tveklöst in i spelets roligaste bilar.

Men jag hade förväntat mig nya uppdrag, jag spelar som uppdrag om och om igen, och det börjar bli lite tjatigt.
Citera
2013-11-26, 18:45
Medlem
Money glitchen (lscustoms) funkar inte för mig längre!! När jag säljer bilen så är det bara cirka 0,5 sec väntetid, annars ska det ju vara cirka 5 sekunder så man kan ta Swap caracter. Så istället kommer jag ut från ls customs direkt.

Någon som har en lösning?
Citera
2013-11-26, 19:46
Medlem
meduzan2013s avatar
Ja har ingen att spela med, hur ska ja gå tillväga? skit tråkig att spela själv, någon som är spelsugen ?
Citera
2013-11-26, 19:49
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meduzan2013
Ja har ingen att spela med, hur ska ja gå tillväga? skit tråkig att spela själv, någon som är spelsugen ?
Spelare söker spelare
https://www.flashback.org/t1926377
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in