2013-11-25, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Argus-eyed
Källa på det fetade? Länk i så fall?

Tror han/hon spekulerade. Men jag tänkte också på att när de filmade Björn och Aina låg de ensamma. Kan mycket väl vara så att Samir och Anja bestämde sig för att hitta på något kul.
Citera
2013-11-25, 23:15
Medlem
Urijahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hannibal-Barka
Samir satte på Anja i kvällens avsnitt. Björn låg ensam. Aina låg ensam. Frågan är dock, var knullade de?

Hur vet du det? Missade jag det eller var det "off-camera"?

Han ny killen, vad fan? Bara sättet han bar sina väskor på var fan så feminint så att jag skrattade.
Citera
2013-11-25, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Argus-eyed
Källa på det fetade? Länk i så fall?

FUUUUUUCKING PARADISE!

Citat:
Ursprungligen postat av Beewolf
Tror han/hon spekulerade. Men jag tänkte också på att när de filmade Björn och Aina låg de ensamma. Kan mycket väl vara så att Samir och Anja bestämde sig för att hitta på något kul.
Jo det var spekulation. Samt att sovrummet inte såg ut som det som Jeppe och Paow låg i.

Jag lovar er Björn blir lämnad ensam. Bögen fixar Aina. Jeppe fixar Paow. Och Samir har sin Anja.
Är nästan hundra på detta scenario. Tycker att det låter logiskt
Citera
2013-11-25, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urijah
Hur vet du det? Missade jag det eller var det "off-camera"?

Han ny killen, vad fan? Bara sättet han bar sina väskor på var fan så feminint så att jag skrattade.
Kolla på sängarna. Både Aina och Björn ligger ensamma. Var är Samir och Anja? Tror det var de två som låg och knullade i de sista scenerna. För sovrummet såg inte ut som det som Paow och Jeppe låg i.
Citera
2013-11-25, 23:21
Medlem
MisterMGMTs avatar
Det var Paow som hade sex. Hon sitter på TV4s studio just nu (har på tvn i bakgrunden) och sa att hon hade sex i dagens avsnitt.
Citera
2013-11-25, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hannibal-Barka
Jo det var spekulation. Samt att sovrummet inte såg ut som det som Jeppe och Paow låg i.

Jag lovar er Björn blir lämnad ensam. Bögen fixar Aina. Jeppe fixar Paow. Och Samir har sin Anja.
Är nästan hundra på detta scenario. Tycker att det låter logiskt

Det är definitivt Jeppe och Paow som knullar i slutet, klipp på tv3play finns att jämföra med om man är nyfiken. http://www.tv3play.se/play/334203?autostart=true

Men jag tror ändå att Anja och Samir hade lite kul.

Tycker din parslutsats låter logisk. Frågan är dock om han väljer att låsa ett par så allt fuckas (typ Björn och Anja) eller något par som känns "säkert", typ Niklas och AK.
Citera
2013-11-25, 23:26
Medlem
HerrVs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterMGMT
Det var Paow som hade sex. Hon sitter på TV4s studio just nu (har på tvn i bakgrunden) och sa att hon hade sex i dagens avsnitt.
Läste fel
Citera
2013-11-25, 23:30
Medlem
Hahaha så grymt stelt när Björn frågade om den nya killen gillade att ge eller att ta
Citera
2013-11-25, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beewolf
Det är definitivt Jeppe och Paow som knullar i slutet, klipp på tv3play finns att jämföra med om man är nyfiken. http://www.tv3play.se/play/334203?autostart=true

Men jag tror ändå att Anja och Samir hade lite kul.

Tycker din parslutsats låter logisk. Frågan är dock om han väljer att låsa ett par så allt fuckas (typ Björn och Anja) eller något par som känns "säkert", typ Niklas och AK.
Faen, trodde jag hade rätt

Ang. immuniteten som jag tror att han har möjlighet att dela ut. Jag tror att han ger den till Mia och Fröidh då de var mest "romantiska". På så sätt så kommer min gissning att bli rätt. Hoppas det, för de paren skulle vara kul o kolla på!
Citera
2013-11-25, 23:37
Medlem
Ymir1s avatar
om man kollar på jesper o ainas dejt online, är säker på att jesper skulle fått doppa den natten om han int följt med paow ist, han verkar verkligen ha charmat aina. förövrigt tycker jag jesper verkar vara en riktigt oskön person, riktig dubbelspelare o en orm

hihi rolig dejt mellan anja o björn
Citera
2013-11-25, 23:40
Medlem
Är man inte med i svängarna om man inte har en piercad bröstvårta?
Citera
2013-11-25, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herrwille
Är man inte med i svängarna om man inte har en piercad bröstvårta?

Till och med di Canio har piercad bröstvårta. Välkommen till 2013!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in