2013-11-25, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HarryTurtleDove
bääähääääää...bääääähäääääääääääääääääääääääääääää ää

Bra. Ta nu och knöggla ihop foliehatten till en boll och lägg den i återvinningen för metall.

Sedan tar du och går en promenad ute i friska luften, så ska du se att du mår lite bättre.

Om du får komma ut ur rummet med madrasserade väggar vill säga.

Njuter av livet mer än du någonsin kommer att göra i din Svensson-Ideologi.
Jobbar i det fria varje dag. Är dykare, inte i Sverige. Utöver det musiker. Pajas!
Foliehatt my ass

Som sagt. Följ flocken ditt får.

Gillar för övrigt hur du försöker hacka på mig(!?) när du märker att du inte kan motbevisa JFK-bevisen.
(Pistolfilmen är endast en teori) Lustigt att det vittnet blev mördat bara...)
Dream on.
Citera
2013-11-25, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rayjoh
Precis, ingen av dom har bevisat att det går att få ut någon användbar energi från dessa Perpetual motion-motorer.
Evighetsmaskin ska tydligen inte gå enligt fysikens lagar ditt pucko. Men här funkar det, oavsett om den belastas eller inte. Evighet.
Citera
2013-11-25, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BusAngel
.
Det var ett vådaskott, avlossat av livvakten George Hickey i den efterföljande Secret Service-bilen.

Varför snubblade då Hickey? Jo, när Oswalds båda skott hörs antingen ökar kortegen farten, eller bromsar den, varvid Hickey snubblar och och vådaskjuter Kennedy. Detta var inte normalt Hickeys arbetsuppgift, att hantera vapen. Nästan alla SS-män hade gått en barrunda natten innan och kanske sovit högst 2-3 timmar. Därför föll valet på Hickey att hantera detta vapen.

Därefter följer en cover up av Secret Service för att dölja sitt fruktansvärda misstag. Hur skulle det se ut om sanningen kom fram?! Nej, sanningen måste till varje pris döljas. Kennedys kropp fraktas sedan bort från Parkland Memorial, trots protester från obducenten som kommer dit. Enligt amerikansk lag måste obduktionen utföras på samma ställa för att säkerställa bevis.
Obduktionen som sedan följer är en parodi på förfalskade bevis och foton som försvann.

En militär som inte kan hantera vapen för han är bakis. Koppla in hjärnan.
Så de gör världens största konspiration endast för att dölja ett misstag. Så agerar inte män av Militären. Oavsett hur det hände, må så vara att ett olycksskott mördade presidenten, så skall sanningen fram. Speciellt om det gäller dödsfall. Det är tragiskt, men man skulle aldrig "skydda" klantarslet som gjorde det.
Citat:
Detta är alltså ingen konspirationsteori, utan bygger enbart på fakta och vittnesmål.

Hur som...
Denna konspiratoin ÄR galet intressant. Var intresserade av den länge och det är inte omöjligt att det var så det gick till. Dock lite långsökt. Fortfarande skulle de aldrig flytta MC:s, ta boret SS-snubbarna från bilen. Alla andra "omständigheter." När man märker hur mycket annat som inte stod rätt till, vilka fiender han skaffade, samt omständigheterna så lutar allt åt samma håll, enligt mig. Jag förstår inte hur ni, som sagt, misstolkar viss data. För en annan är det relativt uppenbart.
Den dumme tror på sammanträffanden.

Citat:
kulan som slog sönder huvudet på Kennedy kom verkligen bakifrån
"Kulan kom verkligen bakifrån"
Det är inget som du kan bevisa. Du vet inte om han använde en kapsel, knapp, rifle, avsågat hagel. Hänger du med. Vi vet varken ammo eller "vapen."
Det kan visst se ut så om man bli träffad framifrån med viss ammunition.
Senast redigerad av Coovex 2013-11-25 kl. 23:33.
Citera
2013-11-25, 23:55
Medlem
Men nu var det inte så. Man har hittat några av kulorna. De kom från det här geväret.
Citera
2013-11-26, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Putsch
Men nu var det inte så. Man har hittat några av kulorna. De kom från det här geväret.
I din drömvärld... Ser du inte, så ser du inte.
Citera
2013-11-26, 02:15
Medlem
Josaderos avatar
http://www.ibtimes.com/jfk-assassination-conspiracy-theories-john-kerry-has-doubts-lee-harvey-oswald-acted-alone-killing

John Kerry tvivlar på att Lee Harvey Oswald gjorde det själv.
Citera
2013-11-26, 06:49
Medlem
trodomintes avatar
Det verkar just nu inte vara någon mening med att diskutera bevis och bevisvärdering.
Om man kan bevisa att ett skott kom bakifrån (eller framifrån) är det självklart inget bevis på vem som höll i vapnet.
Om man kan bevisa att det var Oswalds vapen som hittades (vilket en del tvivlar på), så är det inget säkert bevis på att han var mördaren. Om det var som han påstod att han var en patsy, så var det ju väldigt lämpligt att placera ut hans vapen på brottsplatsen.
Citera
2013-11-26, 07:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coovex
Evighetsmaskin ska tydligen inte gå enligt fysikens lagar ditt pucko. Men här funkar det, oavsett om den belastas eller inte. Evighet.
Om du vill fortsätta använda magnetmotorerna som bevis för en konspiration måste du kunna visa på en test där man får ut användbar energi från dessa Perpetual motion-motorer. Energi som överstiger tillverkningskostnaden för magnetmotorn.
Citera
2013-11-26, 08:07
Medlem
Citat:
...
Pajas!
...
Följ flocken ditt får.

Gillar för övrigt hur du försöker hacka på mig(!?)
...
Dream on.
Det roliga är att du hackar väldigt mycket på andra.

Skrivet av hen som bland annat kallat mig för:
Citat:
ditt pucko
Citat:
Idiotin har inga gränser.
Citat:
Knäppgök
Citera
2013-11-26, 08:36
Medlem
Coovex, jag tycker att presentera bevis istället för att kalla folk vid öknamn. Du har fortfarande inte presenterat ett enda riktigt bevis medan det finns massor av bevis som säger att det var Oswald som mördade JFK.
Citera
2013-11-26, 08:45
Medlem
Grandiosos avatar
Citat:
En sån här kanske

Live from Dealey Plaza

In cooperation with The Sixth Floor Museum at Dealey Plaza, EarthCam has positioned a webcam in the southeast window on the sixth floor of the former Texas School Book Depository in Dallas. This is the site where an assassin is alleged to have fired the shots that killed President John F. Kennedy and severely wounded Texas Governor John Connally, as the presidential motorcade passed through Dealey Plaza on November 22, 1963.
Citera
2013-11-26, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rayjoh
Det roliga är att du hackar väldigt mycket på andra.

Skrivet av hen som bland annat kallat mig för:
Ska du fokusera på bevisen nån gång? Kolla mitt förr-förra svar gubben.

Bevisligen bryr du dig inte om bevisen och då är det befogat att kalla någon idiot. Du beter dig ju precis som en. (Tillsammans med några andra =)
Orkar du ens läsa vad jag skriver!?

Citat:
Ursprungligen postat av kjellkritisk
den enda jag orkade kolla
Ta dig i kragen! Kolla på alla denna gången.

Citat:
Ursprungligen postat av Putsch
Coovex, jag tycker att presentera bevis istället för att kalla folk vid öknamn. Du har fortfarande inte presenterat ett enda riktigt bevis medan det finns massor av bevis som säger att det var Oswald som mördade JFK.
Du lever ett liv där du har känslan att "måste tro" på någonting. Det är omöjligt för dig att förstå att det du tror på kan vara fiktivt. Det är inget jag kan göra mer än att be dig se länkarna. Googla och försök... försööök förstå vad jag menar.
Jag har presenterat hur mycket bevis som helst. Sen att du lever i en "dagisvärld" där man bara tror på fysisk bevisning (ibland falska sådana) kan inte jag hjälpa. Jag hackar inte på dig. Jag säger sanningen baserat på dina tankegångar. Lycka till.

Varför intervjuade de aldrig huvudvittnet som hade bäst sikt, tillsammans med många andra. I en utredning av mord (speciellt presidenten) skulle man aldrig lämna dessa viktiga uppgifter till intet. Helt ofattbart!
http://www.youtube.com/watch?v=sfDASCapA9Q&t=11m24s

Varför flyttade de bilen till Michigan och fodrade om den. Man hade ALDRIG flyttat och "byggt om" bilen så att viktigt bevismaterial kan försvinna. Vi talar om en mordutredning av Presidenten. Man kvarhåller alla bevis i orginal (om inte utredningen kräver annorlunda) tills domen är fastställd.
Går det inte in?
Detta i sig självt är i princip anledning till en konspiration.

Varför ändrade de MC-formationen ENDAST för Dallas-rutten? HA!!!!!?
Motorcyklisterna gjorde nu att sikten blev helt fri om någon skulle vilja skjuta.

Här är ett klipp med en Secret Service snubbe som blir ombedd att INTE följa bilen. Han fattar inte varför, tolkar jag det som = http://www.youtube.com/watch?v=XY02Qkuc_f8&t=22
Han satt/vakta bumpern/baken av bilen på alla adnra rutter. Det är ingen övertolkning. Sluta blunda.
http://www.youtube.com/watch?v=roCer69KxQA&t=6m22s

Warren Kommisionen ljög om att Oswald och Jack Ruby inte kände varandra. Senare erkände han hur de kännt varandra sen Lee var liten. Finns ingen anledning att ljuga... om inte... Just det!
http://www.youtube.com/watch?v=Hl0PENyHnKU
testa googla!

Varför har de blockat Lee Oswalds tax-return? Jo, för då hade man sett att checken kom från Vita huset, Militär, annan organisation kopplad till CIA/FBI.
http://www.youtube.com/watch?v=mUA_hCMdvh4 (gäller än idag)
Guvernören Jesse Ventura håller i mötet. Skulle han ljuga officiellt i denna utredning? Tänk själva.

Whistleblowers
E Howard Hunt (vem ljuger på sin dödsbädd), Bill Cooper, Green and the list goes on.

Jesse Ventura, ex-governer. Han har koll på sina bevis, det kan jag lova. Han skulle inte ens ta upp bevis som inte gick att styrka. Om Jesse nämnt en sak som inte var sann så hade han hade bombarderats av frågor, debunks, karriärshot etc.
http://www.youtube.com/watch?v=IjU2LtVGxN0
googla själv.

Vi kommer nog aldrig få veta vem som sköt (50 år sedan) men om du hade läst och sett hälften av de bevisen jag sett så blir det uppenbart att din story är BS.

Intressant = Varför mörda honom? Bill är erkänd CIA-medlem.
http://www.youtube.com/watch?v=cSHU4f4AU5I&t=4m35s
Bill cooper (vittnet i filmen) blev mördad.

Citat:
Ursprungligen postat av Grandioso
In cooperation with The Sixth Floor Museum at... bla bla, reading what they want me too read"
Låt säga att Oswald mördade honom. Skulle han lämna sin rifle(!?) och sen bara "chilla"?!?!
Helt olikt alla andra gärningsmän. Men som sagt. Kolla bevisen ovan. Ta eran tid, mjuka upp hjärnan så ni blir lite öppensinnade. Annars är det som sagt bara din förlust. Tjoflöjt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in