Citat:
Ursprungligen postat av
KlassMotKlass
Men att så många kvinnomisshandlare och att pedofiler söker sig till SVP måste väl tyda på att partiet lockar till sig en del dårar? Vad är det med SVP som får pedofiler att gilla partiet?
Jag känner till en pedofil (icke-dömd ska tilläggas) och en dömd våldtäktsman som varit medlemmar i Svenskarnas parti. Båda dessa uteslöts omedelbart när det kom till partiledningens kännedom. Det är ju två för många naturligtvis, men du får det att låta som att det kryllar eller har kryllat av dylika avarter i partiet - och det stämmer helt enkelt inte.
Det blir en märklig politisk poäng du försöker göra. Ungefär som att jag skulle påstå att Vänsterpartiet kryllar av sinnessjuka flickmördare bara för att en av deras politiskt aktiva mördade en kvinnlig kollega och en liten flicka på behandlingshemmet där han jobbade. Eller att AFA består av människor som tycker om att stimulera anus genom att trycka upp en banan i det och filma härligheten och sälja till kåta gubbar. (Jonathan Oké från Nyköping). Det finns inget politiskt samband och det är inte särskilt konstigt att även moraliskt förkastliga människor finner vår sunda och vettiga politik just sund och vettig.
Citat:
Ursprungligen postat av
Enkel-Man
Nej det har jag inte, De Geer, är han adlig? Adlig och katolik, bra reklam för SvP.
Men om jag nu röstar på SvP, skulle det inte vara lite konstigt i och med att jag är son till en invandrare? Ni har väl inget emot mig eller min mor?
Ja, han är på något sätt släkt med Louis De Geer, minns inte riktigt hur. Nej, det finns många invandrare från europeiska länder som stödjer SvP. SvP har dessutom ett ganska tätt samarbete med italienska Forza Nuova så det är inga konstigheter alls.