Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2013-04-30, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vikingabalk
Nu har partiledare Stefan Jacobssons tal på Vision Europa kommit ut på youtube. I mitt tycke hans bästa tal i offentliga sammanhang hittills. Stämningen där inne var emellanåt elektrisk.
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=qO3dolWe2sc
vafan har han munsår eller? kommer ihåg att min kompis stod och tog sig för munnen på samma sätt när han hade social fobi.

allt han sa var ju "kul att få vara värd för bla bla, det håller på att hända nåt speciellt i sverige, se inte SvP som bara ett parti utan som en del av en större rörelse, vi kommer förändra sverige och europa, kampen mot korumptionen fortätter, kör försiktigt hem"

och för detta får han apvrål och applåder?

har sällan sett ett mindre karismatiskt och mer innehållslöst tal. pinsamt.
Citera
2013-04-30, 15:36
Medlem
Smuggelss avatar
Nordisk vision är det en föregångare till Vision Europa?
Citera
2013-04-30, 16:08
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Nu har partiledare Stefan Jacobssons tal på Vision Europa kommit ut på youtube. I mitt tycke hans bästa tal i offentliga sammanhang hittills. Stämningen där inne var emellanåt elektrisk.
Helt OK tal, som med allt annat blir man bättre ju mer man tränar och det finns såklart bitar han kan behöva träna på. Vet inte riktigt vad handen gör vid näsan och munnen hela tiden, men förhoppningsvis något han arbetar bort snart.
Citera
2013-04-30, 17:25
Medlem
25Decembers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smuggels
Nordisk vision är det en föregångare till Vision Europa?
Nej det är ett sommarläger partiet anordnar.
Citera
2013-04-30, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Helt OK tal, som med allt annat blir man bättre ju mer man tränar och det finns såklart bitar han kan behöva träna på. Vet inte riktigt vad handen gör vid näsan och munnen hela tiden, men förhoppningsvis något han arbetar bort snart.

+1

Handen i ansiktet osv kan vara tecken på nervositet också vilket såklart är helt naturligt.
Jag gillar Stefan, han är en man av folket och kommer gå långt!

SvP2014!
Citera
2013-04-30, 18:18
Medlem
stopbitchings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heja Turkarna
vafan har han munsår eller? kommer ihåg att min kompis stod och tog sig för munnen på samma sätt när han hade social fobi.

allt han sa var ju "kul att få vara värd för bla bla, det håller på att hända nåt speciellt i sverige, se inte SvP som bara ett parti utan som en del av en större rörelse, vi kommer förändra sverige och europa, kampen mot korumptionen fortätter, kör försiktigt hem"

och för detta får han apvrål och applåder?

har sällan sett ett mindre karismatiskt och mer innehållslös tal. pinsamt.
Jag kan inte hjälpa det men jag tycker också han är helt värdelöst. Psykotisk blick och gungande fram och tillbaka utan vare sig karisma eller inlevelse. Skulle SvP komma in i riksdagen så lär han bli slaktad alla andra politiker. Men jag antar att man satt dit honom temporärt i brist på bättre ledarskap, för han känns inte riktigt seriös eller genomtänkt. Tycker även han borde odla skägg igen
Citera
2013-04-30, 18:24
Medlem
25Decembers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stopbitching
Jag kan inte hjälpa det men jag tycker också han är helt värdelöst. Psykotisk blick och gungande fram och tillbaka utan vare sig karisma eller inlevelse. Skulle SvP komma in i riksdagen så lär han bli slaktad alla andra politiker. Men jag antar att man satt dit honom temporärt i brist på bättre ledarskap, för han känns inte riktigt seriös eller genomtänkt. Tycker även han borde odla skägg igen
Helt värdelös skulle jag väl ändå inte säga. Tycker det han säger är bra men just hur han framför det behöver han öva på. Stör mig med på hans gungade och tycker kan kunde stått still. Nu ser han bara extremt nervös ut istället.
Citera
2013-04-30, 18:38
Bannlyst
Citat:
Herregud.. SvP har verkligen brist på kompetenta talare

Ett annat exempel är ju Ludvig Delin

http://www.youtube.com/watch?v=u9ddK5VqKr0#t=1m38s
http://www.youtube.com/watch?v=n2Gq8mSTl6g#t=1m0s
Citera
2013-04-30, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA

ja isåfall får han träna på inför valkampanjen, seriositet är A och O något halvdant duger helt enkelt inte.
Citera
2013-04-30, 18:42
Medlem
stopbitchings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 25December
Helt värdelös skulle jag väl ändå inte säga. Tycker det han säger är bra men just hur han framför det behöver han öva på. Stör mig med på hans gungade och tycker kan kunde stått still. Nu ser han bara extremt nervös ut istället.
Ja värdelös kanske var lite att ta i, har väldigt svårt för karln bara. Kanske har jag för höga förväntningar på partiet och förväntar man att ledaren borde sticka ut och vara mer klipsk helt enkelt, i jämförelse med de andra. Istället verkar han va bland de sämsta så jag får inte ihop det riktigt. Kanske är så pass låg kvalitet på partiet bara, antar att det blir bättre när de växer.
Citera
2013-04-30, 18:46
Medlem
25Decembers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stopbitching
Ja värdelös kanske var lite att ta i, har väldigt svårt för karln bara. Kanske har jag för höga förväntningar på partiet och förväntar man att ledaren borde sticka ut och vara mer klipsk helt enkelt, i jämförelse med de andra. Istället verkar han va bland de sämsta så jag får inte ihop det riktigt. Kanske är så pass låg kvalitet på partiet bara, antar att det blir bättre när de växer.
Jo kan faktiskt tycka att han borde vara vassare talare. Ta t.ex Dan Eriksson han kan ju tala riktigt bra.
Citera
2013-04-30, 18:55
Medlem
Dorniers avatar
Han verkar nog lite nervös tror jag, annars är han väl inte så dålig?

Han får bli mer varm i kläderna helt enkelt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in