Citat:
Ursprungligen postat av Vikingabalk
Nu har partiledare Stefan Jacobssons tal på Vision Europa kommit ut på youtube. I mitt tycke hans bästa tal i offentliga sammanhang hittills. Stämningen där inne var emellanåt elektrisk.
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=qO3dolWe2sc
vafan har han munsår eller? kommer ihåg att min kompis stod och tog sig för munnen på samma sätt när han hade social fobi.
allt han sa var ju "kul att få vara värd för bla bla, det håller på att hända nåt speciellt i sverige, se inte SvP som bara ett parti utan som en del av en större rörelse, vi kommer förändra sverige och europa, kampen mot korumptionen fortätter, kör försiktigt hem"
och för detta får han apvrål och applåder?
har sällan sett ett mindre karismatiskt och mer innehållslöst tal. pinsamt.