2013-11-24, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hamanatsi
För att låsa upp vissa mods till bilarna så behöver man vinna massa race i samma klass.
Räcker det att vinna dom som solo? Eller måste jag tävla mot en annan spelare?

Undrar även över de gröna markerade områdena där det ska släppas en låda med saker. Dom ska finnas vid en rök men jag har bara funnit lådan en enda gång.
Röken finns alltid där men ingen låda?
Ja har hittat en sån låda en gång. Det var rank-poäng och pengar i den
Citera
2013-11-24, 02:21
Medlem
SylvesterLundgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejsanva
Hur fungerar bilglitchpengarna efter en uppdatering? Och de andra man köpt?Äre bara pengarna å bilarna som försvinner, eller äre vapen och allt annat man köpt som försvinner?
Ingenting försvinner! Jag har utnyttjat dom olika glitch:arna sedan dom började spridas och har inte blivit av med varken lägenhet, bilar eller pengar.

Som det tidigare nämnts så är det dom riktiga fuskarna som hackar spelet på olika sätt som att tillexempel föra över karaktärerna från Single Play(Michael, Franklin och Trevor) in i Multiplayer. Eller dom som hade miljarder och var i tresiffriga levels även fast det knappt hade gått någon vecka sedan online-delen lanserades.

Vi som utnyttjat buggar osv. kan känna oss lugna. Det är fusk men inte så pass allvarligt så dom sätter ban.

Citat:
För att låsa upp vissa mods till bilarna så behöver man vinna massa race i samma klass.
Räcker det att vinna dom som solo? Eller måste jag tävla mot en annan spelare?
Vad tror du själv?
Kör med någon vän. Ta ett kort race. Vinn varsin gång. Resten fattar du!
Citera
2013-11-24, 12:52
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Undrar även över de gröna markerade områdena där det ska släppas en låda med saker. Dom ska finnas vid en rök men jag har bara funnit lådan en enda gång.
Röken finns alltid där men ingen låda?
Har hänt mig med 3-4 gånger. Riktigt irriterande. Men har lagt märke till att det kommer inget om det är grå rök. Fast det är inte fastställt men majoriteten av gångerna säger sig själv.
Har dock hänt att det har varit röd rök man ändå inte kommit så jag vet inte helt säkert hur man ska tolka saken. Det är väl en bugg som man inte ska överanalysera.
Citera
2013-11-24, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SylvesterLundgren
Ingenting försvinner! Jag har utnyttjat dom olika glitch:arna sedan dom började spridas och har inte blivit av med varken lägenhet, bilar eller pengar.

Som det tidigare nämnts så är det dom riktiga fuskarna som hackar spelet på olika sätt som att tillexempel föra över karaktärerna från Single Play(Michael, Franklin och Trevor) in i Multiplayer. Eller dom som hade miljarder och var i tresiffriga levels även fast det knappt hade gått någon vecka sedan online-delen lanserades.

Vi som utnyttjat buggar osv. kan känna oss lugna. Det är fusk men inte så pass allvarligt så dom sätter ban.

Vad tror du själv?
Kör med någon vän. Ta ett kort race. Vinn varsin gång. Resten fattar du!

Fungerar inte glitchen på PS3? Jag tog den Sedan jag äge. Åkte till Customs och pimpade bilen för 35000 och tryckte på sälja. Därefter bytte jag character och valde samma igen. Hamnade vid customs, men inga pengar och fortfarande i bilen. Försökt några gånger och tryckte även på yes att sälja och sen på meny och change char. Nu utan bilen men med pengar.

Vad tusan ska jag göra för att få det att fungera?
Citera
2013-11-24, 13:14
Medlem
kristoes avatar
hur fan funkar sell vehicle glitchen?
har försökt göra som i den här guiden: http://wikigameguides.com/Grand-Theft-Auto-5/wiki/Online-Money-Making-Glitch-Adder-LSC-Resell-Glitch-24331

men det funkar inte. är dem glitchen åtgärdad eller?
Vilken glitch funkar nu?
Citera
2013-11-24, 14:22
Medlem
SylvesterLundgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Fungerar inte glitchen på PS3? Vad tusan ska jag göra för att få det att fungera?
Citat:
Ursprungligen postat av kristoe
Vilken glitch funkar nu?
Fungerar utmärkt för mig på PS3! Följ denna guide: http://youtu.be/LDvHt8L2yBU
Citera
2013-11-24, 14:44
Medlem
Kickexs avatar
Tänkte köpa en del saker för min fallskärm. Stöter då på texten "Rank 0 required"... Vad är det om? Är det en ny bugg eller kan ni andra ha crew röken??
Citera
2013-11-24, 15:54
Medlem
bmwhorans avatar
För att låsa upp Chrome (färg) så måste man vinna 25 race vet någon om det funkar med att köra race själv och vinna 25 gånger?
Citera
2013-11-24, 16:04
Medlem
Lothbroks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bmwhoran
För att låsa upp Chrome (färg) så måste man vinna 25 race vet någon om det funkar med att köra race själv och vinna 25 gånger?

Ni måste vara minst 2 stycken...
Citera
2013-11-24, 16:53
Medlem
SilentVictorys avatar
Vad i helvete, får upp "failed to sync files to play GTA Online" direkt när jag ska starta.
Är jag ensam om detta? Har ju fungerat tidigare med Beach-patchen.....

Är enda lösningen att ta bort den i så fall eller?

Å andra sidan, det måste ju köra ihop sig helt om man tar bort något som man sparat på.

Någon som kört dessa events som det pratas om? Verkar ju knappt fungera det heller.
Senast redigerad av SilentVictory 2013-11-24 kl. 16:58.
Citera
2013-11-24, 16:58
Medlem
Necrofilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Vad i helvete, får upp "failed to sync files to play GTA Online" direkt när jag ska starta.
Är jag ensam om detta? Har ju fungerat tidigare med Beach-patchen.....

Är enda lösningen att ta bort den i så fall eller?

Har hänt ett par gånger för mig också. Brukar räcka med att starta om spelet.

Kan man ta bort en patch?
Citera
2013-11-24, 16:58
Medlem
bmwhorans avatar
Snabbaste sättet och komma upp i level. Kanske något glitch? Förslag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem