2013-11-23, 23:35
Medlem
Levi.xps avatar
Förväntat, han spelar ALLT för aggressivt! Klart knäet inte hänger med...
2013-11-24, 00:58
Medlem
ToiletRelicTrees avatar
Då var väl ECF klappad och klar, Heat vs. Pacers.

Citat:
Elite athletes return to practice within one to two weeks after surgery, but they are a motivated group of people who spend hours each day in rehabilitation.
2013-11-24, 02:51
Medlem
DropoutBears avatar
Misären man går igenom som Rose fanboy... Har aldrig känt sådan sympati för en professionell idrottsmänniska innan = ultimat jinx.

Sättet man "fann honom" var så oskyldigt också. Hade varit på en resa till USA och hittat NBA intresset igen via high lights på ESPN och sett deras reklam för League Pass. Laddar ner och ser till att kolla höjdpunkter från alla matcher, blir imponerad av Rose tidigt på 2010/2011 via en drös av drives to the basket mot Toronto som jag fann imponerande. Som återfött fan så var jag en LeBron hater också såklart lagom till den säsongen vilket spädde på kärleken till Rose och Bulls men nu känns det bara hopplöst.

Att bli uppriktigt deprimerad över en främlings idrottskarriär, långt ifrån standard.
2013-11-24, 02:56
Medlem
Marlo.Stanfields avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DropoutBear
Misären man går igenom som Rose fanboy... Har aldrig känt sådan sympati för en professionell idrottsmänniska innan = ultimat jinx.

Sättet man "fann honom" var så oskyldigt också. Hade varit på en resa till USA och hittat NBA intresset igen via high lights på ESPN och sett deras reklam för League Pass. Laddar ner och ser till att kolla höjdpunkter från alla matcher, blir imponerad av Rose tidigt på 2010/2011 via en drös av drives to the basket mot Toronto som jag fann imponerande. Som återfött fan så var jag en LeBron hater också såklart lagom till den säsongen vilket spädde på kärleken till Rose och Bulls men nu känns det bara hopplöst.

Att bli uppriktigt deprimerad över en främlings idrottskarriär, långt ifrån standard.

I know that feel bro, otroligt att man kan sympatisera med någon som inte ens vet att man existerar så pass mycket.

Jag hoppas och vet att Rose kommer komma tillbaka bättre än någonsin, även om han inte hinner komma i perfekt form redan denna säsong.
2013-11-24, 03:36
Medlem
Carmelo 7/7 inside the 3
2/12 3pt

Citat:

hah gay.
2013-11-24, 03:41
Medlem
DropoutBears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MockDraft
Carmelo 7/7 inside the 3
2/12 3pt

hah gay.

Kobe

(funkar inte ens som hån då han var min första nba crush då jag som ung tonåring började följa nba under en usaresa tidigt 2000-tal)
2013-11-24, 03:50
Medlem
Oh shit läste fel på Melos box score.

Pacers Bulls var den sista sista matchen som två east lag deltog jag titta på, den sidan av ligan är helt otittbar för tillfället fyra lag ligger över ,500. Atlantic divison har NOLL lag som är över .500. Och om jag inte har fel kommer ettan i den division få topp 4 placering alltså home court.

Dags att skrota indelningarna West har kört över East totalt i flera år och det blir orättvist att lag som flera gånger nu haft 42-43+ vinster inte får vara med i playoffs medan lag som suger och hamnar under .500 får spela år efter år.

Dessutom får lagen i East alltid lättare väg till finalen (typ LeBron 2007) eller Heat förra året medan West är det krig varje serie.

yuck hatar East för tillfället.
Senast redigerad av MockDraft 2013-11-24 kl. 03:57.
2013-11-24, 03:58
Medlem
Marlo.Stanfields avatar
Citat:
Oh shit läste fel på Melos box score.

Pacers Bulls var den sista sista matchen som två east lag deltog jag titta på, den sidan av ligan är helt otittbar för tillfället fyra lag ligger över ,500. Atlantic divison har NOLL lag som är över .500. Och om jag inte har fel kommer ettan i den division få topp 4 placering alltså home court.

Dags att skrota indelningarna West har kört över East totalt i flera år och det blir orättvist att lag som flera gånger nu haft 48+ vinster inte får vara med i playoffs medan lag som suger och hamnar under .500 får spela år efter år.

Dessutom får lagen i East alltid lättare väg till finalen (typ LeBron 2007) eller Heat förra året medan West är det krig varje serie.

yuck hatar East för tillfället.

Håller helt och hållet med, riktigt värdelöst system med East vs. West lagen får helt enkelt spela fler långa road games, hellre det än en helt värdelös liga och en fantastiskt bra liga.

Så många fler intressanta lag i West som kan ställa till det för precis alla lag i East under ett play off. Spurs, Clippers, Rockets, OKC, Grizzlies, Portland, Golden State, ja vad fan till och med Lakers spelar bättre än förväntat i år.
2013-11-24, 04:43
Medlem
LMAO!!!!!! Parker är så jävla rolig.

http://i.imgur.com/CUSxaVq.jpg
2013-11-24, 06:20
Medlem
Citat:

Känner igen mig en hel del i det du skriver. Rose (tillsammans med Lob City) är det som fått mig att återfinna intresset i NBA efter Kobe/Shaq eran.
Känns riktigt jävla sorgligt att se ännu en karriär gå åt helvete pga skador, speciellt när det är ens favoritspelare.

Aja, kan väl inte göra annat än att hoppas på det bästa!
2013-11-24, 06:23
Medlem
Citat:
LMAO!!!!!! Parker är så jävla rolig.

http://i.imgur.com/CUSxaVq.jpg

Hahaha vad i helvete?
2013-11-24, 14:26
Medlem
Dirk är 5 poäng ifrån att passera KG som 14 på all-time scoring list. MEd tanke på att KG snittar 7 och Dirk 20 poäng känns det ganska sannolikt att han går om nästa match.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in