Citat:
Ursprungligen postat av
menpalla
så att vi människor har lite olika färg på ögonen bevisar att en partikel kan bli människa med lite tid kopieringsfel å coaching?
Vad du syftar på med det vet jag inte. Ingenting jag har sagt iaf, så det får du ta upp med den som yttrat det du pratar om. Om inte ett djur genom generationer kan bli något annat djur, så innebär det konsekvent att Alla människor är exakt byggda som "Adam och Eva". Eller anser du kanske att det var gud som skapade "Ligern"?
Citat:
Ursprungligen postat av
menpalla
och jo...vi skapades med möjlighet till variation.
Absolut, liv är ständigt i utveckling. Du håller alltså med om det å ena sidan, samtidigt som du förnekar det å andra sidan. Har jag uppfattat dig korrekt?
Citat:
Ursprungligen postat av
menpalla
Läste en saga en gång om en firre som hoppade fram från ingenting och började irra omkring i vattnet men den tröttnade på det å förvandlades till kossa men ångrade sig och dök ner igen och förvandlades till en val. Sen vet man inte vad som hände. Kanske är valen uppe å betar igen eller så levde den lycklig nere i sjön i alla sina dar.
Sagor är ofta roliga. Men de är oftast riktade till barn. Jag föreslår att du läser lite vetenskap istället.