Citat:
Ursprungligen postat av
salad
Antar att du känner psykologen eftersom du själv har problem. Nu så säger du helt plötsligt att hela sverige tvivlar. Det låter ju logiskt. Du skriver som att du är en huligan. Du tror att du har mer koll en någon annan och skriver att Wm bara kan vinna över Fb under VÄLDIGT speciella omständigheter.
Sedan så skriver du att du vill ha en video för att vara någon sorts dommare. Som att du skulle veta vilka som är Fb eller yngre osv.
Men tänk själv för fan, för inte länge sen sprang WM + fick stryk av KGB mitt i deras egna stad, sen ska dom knäcka FB som precis krossat Tysklands dito det är ju javligt logiskt?
JAG är INTE en huligan, men jag är i princip med på alla AIK's matcher, så jag VET vilka som är FB och deras yngre... du kan fortsätta va rädd, jag skiter i dig, sanningen kommer att komma fram i alla fall, och (NEJ jag går inte bara från SS utalandet).
är filmen för mig eller för alla? är det jag som är domare eller alla som ser filmen? Du är en sån jävla mes, jag undrar hur du ser ut, du är säkert en jävla snorvalp...