2013-11-23, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mano08
Börjar mytomani tvångstankarna att kicka in eller? När fan har jag sagt att jag va huligan? Det är inte bara jag utan hela Sverige som tvivlar på hur fighten egentligen gick till, why so scared...jag känner en bra psykolog om du behöver snacka med en =)

Att vinna är en sak, men HUR man vann är en helt annan femma...

Lite tidigt med info nu, men jag tror personligen att WM vann med fler grabbar, kanske 40-50 fler, eller sa körde dom typ mot AY. Om Inte kan man ta boxet mer på allvar.

OK. Nu vet jag att du trollar. Bra där, du fick mig big time....
Citera
2013-11-23, 21:37
Medlem
Mano08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av salad
Antar att du känner psykologen eftersom du själv har problem. Nu så säger du helt plötsligt att hela sverige tvivlar. Det låter ju logiskt. Du skriver som att du är en huligan. Du tror att du har mer koll en någon annan och skriver att Wm bara kan vinna över Fb under VÄLDIGT speciella omständigheter.

Sedan så skriver du att du vill ha en video för att vara någon sorts dommare. Som att du skulle veta vilka som är Fb eller yngre osv.

Men tänk själv för fan, för inte länge sen sprang WM + fick stryk av KGB mitt i deras egna stad, sen ska dom knäcka FB som precis krossat Tysklands dito det är ju javligt logiskt?

JAG är INTE en huligan, men jag är i princip med på alla AIK's matcher, så jag VET vilka som är FB och deras yngre... du kan fortsätta va rädd, jag skiter i dig, sanningen kommer att komma fram i alla fall, och (NEJ jag går inte bara från SS utalandet).
är filmen för mig eller för alla? är det jag som är domare eller alla som ser filmen? Du är en sån jävla mes, jag undrar hur du ser ut, du är säkert en jävla snorvalp...
Citera
2013-11-23, 21:48
Medlem
Citat:
Men tänk själv för fan, för inte länge sen sprang WM + fick stryk av KGB mitt i deras egna stad, sen ska dom knäcka FB som precis krossat Tysklands dito det är ju javligt logiskt?

JAG är INTE en huligan, men jag är i princip med på alla AIK's matcher, så jag VET vilka som är FB och deras yngre... du kan fortsätta va rädd, jag skiter i dig, sanningen kommer att komma fram i alla fall, och (NEJ jag går inte bara från SS utalandet).
är filmen för mig eller för alla? är det jag som är domare eller alla som ser filmen? Du är en sån jävla mes, jag undrar hur du ser ut, du är säkert en jävla snorvalp...

Haha va?
Citera
2013-11-23, 21:49
Medlem
Hehe!

Det var WM vs FB!

Kgb saken i Göteborg var ju mer eller mindre en kamikaze sak. Hade inte ens egen match utan det var GAIS - Hammarby. Det kallar jag vilja! bajen var 100+ med ultras folk men yngre körde ändå. Ingen liga mot liga fight...

Vilken underbar dag. WM åter på tronen!
Citera
2013-11-23, 21:51
Medlem
Citat:

Tänker inte fortsätta med dig. Hur du skriver talar för sig själv.
Citera
2013-11-23, 21:58
Medlem
Mano08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr-Lego
Hehe!

Det var WM vs FB!

Kgb saken i Göteborg var ju mer eller mindre en kamikaze sak. Hade inte ens egen match utan det var GAIS - Hammarby. Det kallar jag vilja! bajen var 100+ med ultras folk men yngre körde ändå. Ingen liga mot liga fight...

HAha "right"...

Precis, som du ser, det handlar inte bara om ifall man vann eller inte utan HUR man vann... annars kan ju KGB ta det boxet som vinst mot WM inte sant? Ska bli intressant att få veta saker i mer detalj när det kommer ut.
Citera
2013-11-23, 22:01
Medlem
Mano08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av salad
Tänker inte fortsätta med dig. Hur du skriver talar för sig själv.

Din argument är slut, bra håll käften och sitt ner i båten kärring!
Citera
2013-11-23, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr-Lego
Hehe!

Det var WM vs FB!

Fast sånt där med matchdag hör till den gamla "goda" tiden. Det spelar inte någon roll längre, möjligtvis för "marginalarna".
Citera
2013-11-23, 22:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av westmars
Nu får du fan ge dig. Vi har vunnit över fb förut. Och nu var de helt snutfritt front vs front. Wm var starkare. För vi vet vilka som sprang ifrån ifrån platsen. Ge er nu. Ta en förlust som en man ist. Bra kört av båda sidor!

vadå bra kört? hur fan kan man springa från ett box? varför åka flera mil för att springa? man slåss förfan tills man är knockad/skadad/orkar ej. så gör iaf tyskar, ryssar och polacker.

är inte "grabb" själv, men ändå.
Citera
2013-11-23, 22:15
Bannlyst
wm innan boxet? http://i.imgur.com/LMcNZVk.jpg
Citera
2013-11-23, 22:16
Medlem
Citat:

Sluta komma med efterblivna uttalanden - FB fick stryk efter att ha stått på sig bra efter cirka 3 minuter, ett fåtal som splittrar fronten som i sedan tur fick förödande konsekvenser även fastän man kämpade på jävligt bra.

WM går ut som vinnare mot ett FB som nyligen krossade en mixad tyskliga - ja.

Citat:
Ursprungligen postat av TheFatOne91
man slåss förfan tills man är knockad/skadad/orkar ej. så gör iaf tyskar, ryssar och polacker.

är inte "grabb" själv, men ändå.

Därför man inte säger sånt om man inte är en grabb själv :) Svenska scenen är långt ifrån den polska och ryska.
Citera
2013-11-24, 00:02
Medlem
Expressen har vaknat om FB-WM, skriver att det dansades i 25 minuter... låter ju lite extremt lång tid ? frågan är ju hur runt 200 pers kan veva i 25 minuter utan att snuten får veta...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in