Citat:
Ursprungligen postat av
JohnnyDungeon
Förresten, vilka par är det i ordningen? Typ 46 och 47? Kan du överhuvudtaget röra dig hemma utan att snubbla över skokartonger och skokrämsburkar? Lever du i en lyxigare variant av
den här röran?
Nja, så illa är det faktiskt inte (med skymundan menade jag förövrigt alltså gentemot Bestettisen, när det kommer till "New shoe love", som det heter). Jag säljer ju emellanåt av skor som jag inte använder så mkt eller som inte passar helt hundra, så finkalibrerar hela tiden skogarderoben. Ser ingen mening med att äga många skor bara för att, jag har skorna för att använda dem.
Nu har jag 19 par kvalitetsskor hemma (borträknat car shoes och liknande), sedan visserligen två till på ingång, men då ska också ett par till säljas (byta ut svarta cap toes från Italigente mot nya från Wildsmith. Precis som att AS Hunt ersatte mina Vads full brogue, som tyvärr börjat göra ont efter att jag fick problem med liktornar på ett ställe). Så kommer landa på 20 par då, vilket så klart är många men inte jätteöverdrivet anser jag ändå.