Nu får nån bygga sjukaste laget med IF zlatan.
Är trött på ronaldo, neymar, if benzema nu, vill ha ett tungt lag med kung zlatan på top, har väl 3,5 miljoner o bygga med.
Bygg på
Nu får nån bygga sjukaste laget med IF zlatan.
Är trött på ronaldo, neymar, if benzema nu, vill ha ett tungt lag med kung zlatan på top, har väl 3,5 miljoner o bygga med.
Bygg på
FAAAAAN. Skulle köpa IF Pedro, råkade klicka fel och budade på NIF Pedro för 250K, i vanliga fall ligger priset på runt 70K-100K(PS3), köpte coins i onödan
FAAAAAN. Skulle köpa IF Pedro, råkade klicka fel och budade på NIF Pedro för 250K, i vanliga fall ligger priset på runt 70K-100K(PS3), köpte coins i onödan
Torosidis IF är ganska fin, dock rankar jag personligen både Konko och Maicon högre men han är definitivt bättre än De Sciglio och Abate i alla fall.
Citat:
Ursprungligen postat av Soderlind
Såg inte allt för tokigt ut! Har dock inte testat den formationen, hur fungerar den?
Tja, jag är lite kluven kring 4411, spelar själv väldigt ojämn med den men beror nog mer på min spelstil än formationen. Tror du kan tappa en del anfallsspel med Zlatko som ensam striker och en mindre rörlig CF men ge den en chans vetja.