2013-11-23, 00:29
Medlem
sir.skalmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seether14
På allvar?

Citat:
Ursprungligen postat av BendingSwine
Driv inte

Citat:
Ursprungligen postat av mikki1102
hur funkar det då du möter nån med bony,caroll,drogba eller annan nickstark anfallare?

edit: http://www.futhead.com/14/squads/2759103/ sjukt bra lag blir att spara till schweinstiger och alaba sen är laget komplett

Helt allvarlig me inlägget, tekniken ligger i att pressa så högt och samtidigt så smart som möjligt så att ingen hinner spela sig fram till målet eller till sidlinjen för att måtta inläggen. Fungerar som sagt sjukt bra för mig men har oxo enbart klättrat 4divisioner utan nämnvärt motstånd.... Återkommer om/när de tar stopp
Citat:
Ursprungligen postat av NUFC
I ärlighetens namn är 10:an till 5:an relativt enkla att vinna med halvtaskiga 5k-lag så det hade varit underligt om du inte vann med de spelarna du förfogar över, trots det underliga valet av "mittbackar".
Citera
2013-11-23, 00:35
Medlem
HestDrickaColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guap
bästa RB i serie A förutom Abate. är det maicon eller de sciglio som gäller?
Inte testat De Sciglio men varför skulle jag: Maicon är så sjukt bra. Stark, snabbare än vad det står och bra skott. Långa inkast.
Citera
2013-11-23, 00:37
Medlem
NUFCs avatar
Citat:
bästa RB i serie A förutom Abate. är det maicon eller de sciglio som gäller?

Well, Abate är först och främst inte Serie As bästa högerback, det enda han har är pace och det är knappt ens viktigt längre på ytterbacksplatserna. Istället skulle jag ranka som följande:

1. Konko, Lazio - Perfekta workrates för en ytterback i mitt tycke, värderar offensiva lägen perfekt samt är bättre defensivt än de flesta. Har allt som behövs och dessutom billigast av alternativen.

2. Maicon, Roma - Min absoluta favorithögerback de senaste åren både på FIFA och IRL men han har tappat enormt sen fjolåret, utan att för den delen vara dålig. Grym när han pressar framåt men defensivt lämnar han en del att önska.

3. De Sciglio, Milan - En Konko i väldig light-format. Bättre allaround än Abate men inte nära Maicon eller Konko.

4. Abate, Milan - Snabb som en hora men resten är horribelt värdelöst.
Citera
2013-11-23, 00:41
Medlem
Citat:
http://www.futhead.com/14/squads/2797644/

En Cagliari-länk funkar ju också om du så vill!

Citat:
Ursprungligen postat av HestDrickaCola
Inte testat De Sciglio men varför skulle jag: Maicon är så sjukt bra. Stark, snabbare än vad det står och bra skott. Långa inkast.
tack för hjälpen byggde till slut detta laget: http://www.easports.com/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?showoffId=bXCy5KwZbk9b:360
Citera
2013-11-23, 01:04
Medlem
PinkVelours avatar
Glider hem lite lullig och råkar ut för min första price bump. Dont drink and trade kids
Citera
2013-11-23, 01:11
Medlem
Simonsson91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PinkVelour
Glider hem lite lullig och råkar ut för min första price bump. Dont drink and trade kids

Beklagar! hur mycket förlorade du?
Citera
2013-11-23, 01:13
Medlem
PinkVelours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simonsson91
Beklagar! hur mycket förlorade du?

100k så inte så farligt. Innan när man ska plocka upp lite dyrare lirare brukar dom alltid plussa på ordentligt, typ en mille. men nu var det Aguero som bumpades från 274 till 375 så la en snabb 376a
Citera
2013-11-23, 01:15
Medlem
Simonsson91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PinkVelour
100k så inte så farligt. Innan när man ska plocka upp lite dyrare lirare brukar dom alltid plussa på ordentligt, typ en mille. men nu var det Aguero som bumpades från 274 till 375 så la en snabb 376a

Segt! förlorade 180k på IF Aubameyang för två veckor sedan, fyfan va förbannad man blev!
Citera
2013-11-23, 02:10
Medlem
Citat:
Well, Abate är först och främst inte Serie As bästa högerback, det enda han har är pace och det är knappt ens viktigt längre på ytterbacksplatserna. Istället skulle jag ranka som följande:

1. Konko, Lazio - Perfekta workrates för en ytterback i mitt tycke, värderar offensiva lägen perfekt samt är bättre defensivt än de flesta. Har allt som behövs och dessutom billigast av alternativen.

2. Maicon, Roma - Min absoluta favorithögerback de senaste åren både på FIFA och IRL men han har tappat enormt sen fjolåret, utan att för den delen vara dålig. Grym när han pressar framåt men defensivt lämnar han en del att önska.

3. De Sciglio, Milan - En Konko i väldig light-format. Bättre allaround än Abate men inte nära Maicon eller Konko.

4. Abate, Milan - Snabb som en hora men resten är horribelt värdelöst.
http://www.futhead.com/14/players/12569/vassilis-torosidis/
hade helt missat denna liraren, vad tror du om honom?
Citera
2013-11-23, 02:30
Medlem
HestDrickaColas avatar
Citat:
tack för hjälpen byggde till slut detta laget: http://www.easports.com/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?showoffId=bXCy5KwZbk9b:360
Säg gärna till om du vill lira en match.

Sjukt fint lag. Conti är dock en spelare som ser väldigt trist ut, troligtvis för att han är så ful. Dock rätt sinnessjuka stats så lirar gärna mot dig om du vill
Citera
2013-11-23, 02:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HestDrickaCola
Säg gärna till om du vill lira en match.

Sjukt fint lag. Conti är dock en spelare som ser väldigt trist ut, troligtvis för att han är så ful. Dock rätt sinnessjuka stats så lirar gärna mot dig om du vill
haha, nä fin är han inte

ty, hinner inte en match nu dock, blir sängen istället PMar gamertag
Citera
2013-11-23, 06:55
Medlem
Citat:
http://www.futhead.com/14/squads/2809133/

En bollvinnare i De Rossi, en tvåvägsmittfältare i Vidal, en playmaker i Totti och två frejdiga yttrar i Lavezzi och Lucas.

Finns inga direkta svagheter, trots att De Rossi inte är en CDM direkt så kommer hans workrates att göra honom till det, punkt och slut.

Såg inte allt för tokigt ut! Har dock inte testat den formationen, hur fungerar den?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in