Citat:
Ursprungligen postat av
mattep74
Igår när jag snodde en bil så fick jag ett sms från undknown med hot och sedan fick jag bounty på 3000 på mig. Har Rockstar implementerat detta för att få ner bilkapningar från NPC? Jag har förvisso bilar, men snor gärna bilar från NPC och kör de som jag kan krasha utan problem
Varför får jag köra samma missions hela tiden? Jag får åka och hämta samma bilar, sno samma knark hela tiden.
Det är ju garanterat för att det ska hända saker i din session. Får man en bounty på sig så kommer folk att jaga dig för att få pengar.
Och vadå? Får du problem när du kraschar dina bilar? Kör ett mission och efter det är bilen hel igen, eller kör in bilen i ditt garage och vips! bilen är hel.
Din fråga om missions har jag samma problem... + att alla missions som finns på min karta (35st) är team-missions. Jag får invites från andra och då är det missions alla jobbar ihop. Och ja, jag har tillräckligt hög level för att "kunna" spela den.
Sjukt irriterande när man lirar med polare och man vill köra missions och allt är team-mission.
En annan sak som stör mig är att man inte kan få bort auto-aim på crew och vänner.
Ni alla vet att det kan vara kaos i sessions, folk åker runt och skjuter ihjäl andra players.
Om jag och en polare ställer upp oss för att möta nån sådan, får jag mitt aim på polaren!
Kan man få bort det?
(Och ja, jag kan ibland vara den som bara åker runt och har ihjäl andra players bara för att jävlas

)