2013-11-23, 00:12
Medlem
Necrofilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av strobez
Har inte spelat på 1,5 månad ungefär då spelet blev för repetivt. Testade att lira lite idag, fortfarande samma sak tycker jag. Riktigt långtråkigt spel enligt mig (men det är jag)

Har dom verkligen gjort så att man måste betala riktiga pengar för att enabla passive mode, eller ser jag i syne? (Hahah)

Med skönt folk är det riktigt kul trots att man alltid gör samma grejer.

Det kostar 100 gta dollar att spela i passive mode.
Citera
2013-11-23, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Necrofili
Med skönt folk är det riktigt kul trots att man alltid gör samma grejer.

Det kostar 100 gta dollar att spela i passive mode.

Absolut, det var ritkigt grymt dom första veckorna, lirade med 3 polare konstant. Men efter ett tag blev det allt för långtråkigt och folket valde andra spel istället.

Lite synd dock, spelet är faktiskt riktigt grymt men i längden funkar det inte för mig.
Citera
2013-11-23, 00:42
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av strobez
Absolut, det var ritkigt grymt dom första veckorna, lirade med 3 polare konstant. Men efter ett tag blev det allt för långtråkigt och folket valde andra spel istället.

Lite synd dock, spelet är faktiskt riktigt grymt men i längden funkar det inte för mig.
Jag tycker nog att behovet av pengar tar bort mycket av friheten som på sätt och vis borde vara spelets styrka. Jag skulle vilja skaffa valfri bil och fåna mig med vänner utan att behöva oroa mig för mina pengar som jag fått slita hårt för att få ihop.
Citera
2013-11-23, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lothbrok
Haha fan va fail att pengaglitchen fortfarande fungerar, extra roligt när dom skrev att det var fixat. För ni som inte vet så är det så enkelt att ni har en bil som eran personliga, t.ex Dominator,ozelot f620 eller sentinel xs som ni får drygt 100k för alla 3. sälj bilen och snabbt switch charatcher. Då kommer ni i en ny free roam och sitter i den bilen ni precis sålde, easy peasy.

Hur menar du med switch character? Jag har bara en character, måste man skapa den andra?
När ska jag switcha? Precis när jag sålt bilen och inte hunnit komma ut från LS Customs?
Citera
2013-11-23, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lothbrok
Den har du ju köpt för 150k eller vad det nu är? Det måste vara en du inte behöver köpa, alltså en gratisbil du snor på vägen och fulltrimmar den och sen säljer...

Ta t.ex muskelbilen Dominator och trimma den så mycket du har låst upp o sälj den.
Har ju inte tänkt fuska, vill bara sälja av ett par bilar från garaget men detta är ju omöjligt när de är värda över 50k från början.
Citera
2013-11-23, 01:32
Medlem
Vad är egentligen the Beach Bum Pack?

Den nya patchen har knappt gjort någon skilland, mer än några två nya vapen vad jag har sett..

Vad är det nya?
Citera
2013-11-23, 01:38
Medlem
Jag tycker att det är skitkul att spela uppdrag! Ett uppdrag för mig är de här när man till exempel ska köra en lasbil till en destination, eller klättra upp för ett tag och döda massa gubbar för att sedan ta en helikopter och köra den till Lester..

Men bland "missions" finns det maaassor av "Last man standing" och sånt. Det tycker jag ska ha en egen kategori, som heter just "Last man standing". Det är ju inget uppdrag.
Citera
2013-11-23, 04:08
Medlem
oineris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jensolsson92
Vad är egentligen the Beach Bum Pack?

Den nya patchen har knappt gjort någon skilland, mer än några två nya vapen vad jag har sett..

Vad är det nya?

http://www.rockstargames.com/newswire/article/51813/the-gta-online-beach-bum-update-is-now-available.html

The Beach Bum Pack är en DLC till GTA V

Allt ny kan du se i länken.
Citera
2013-11-23, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SylvesterLundgren
Dubsta ger mig 105 000 varje gång jag säljer den.

Tänk på att i varje kategori köpa det dyraste. När det gäller lack så är "crew color" dyrast och för fälgfärgen är det Hot Pink i Metallic-kategorin, om jag minns rätt. Dyraste fälgarna ligger längst ner i High End. Välj även Crew Color under Wheel Accesories. Alltså färgen när man slirar med däcken.

Skit i hur ful eller konstig den ser ut. Spendera bara så mycket som möjligt!

Och hur mycket plus går du totalt med tanke på att varje grej kostar 15-20 000? Du kanske i slutändan går 8000 plus på en bil du skulle fått 8500 för
Citera
2013-11-23, 09:36
Medlem
Igår när jag snodde en bil så fick jag ett sms från undknown med hot och sedan fick jag bounty på 3000 på mig. Har Rockstar implementerat detta för att få ner bilkapningar från NPC? Jag har förvisso bilar, men snor gärna bilar från NPC och kör de som jag kan krasha utan problem

Varför får jag köra samma missions hela tiden? Jag får åka och hämta samma bilar, sno samma knark hela tiden.
Citera
2013-11-23, 09:58
Medlem
SylvesterLundgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Och hur mycket plus går du totalt med tanke på att varje grej kostar 15-20 000? Du kanske i slutändan går 8000 plus på en bil du skulle fått 8500 för
Med tanke på att jag skrev "varje gång jag säljer den" går jag hur mycket jag vill i plus.
I skrivande stund över 16 miljoner!

Citat:
Igår när jag snodde en bil så fick jag ett sms från undknown med hot och sedan fick jag bounty på 3000 på mig. Har Rockstar implementerat detta för att få ner bilkapningar från NPC? Jag har förvisso bilar, men snor gärna bilar från NPC och kör de som jag kan krasha utan problem
Det har funnits sedan dag 1 som GTA Online lanserades. Nej, det är inte för att få ner någon kapningssiffra utan för att göra spelet mer intressant när du eller någon annan har Bounty på sig och jag kommer efter er för att plocka er. Den högsta siffran man kan ha på sitt huvud av NPC är 9000 för tillfället, alltså samma siffra som vi spelare kan lägga på varandra efter att ha ringt Lester.
Senast redigerad av SylvesterLundgren 2013-11-23 kl. 10:07.
Citera
2013-11-23, 09:59
Medlem
BlackIncs avatar
Citat:

Varför får jag köra samma missions hela tiden? Jag får åka och hämta samma bilar, sno samma knark hela tiden.

Det är ju garanterat för att det ska hända saker i din session. Får man en bounty på sig så kommer folk att jaga dig för att få pengar.

Och vadå? Får du problem när du kraschar dina bilar? Kör ett mission och efter det är bilen hel igen, eller kör in bilen i ditt garage och vips! bilen är hel.

Din fråga om missions har jag samma problem... + att alla missions som finns på min karta (35st) är team-missions. Jag får invites från andra och då är det missions alla jobbar ihop. Och ja, jag har tillräckligt hög level för att "kunna" spela den.
Sjukt irriterande när man lirar med polare och man vill köra missions och allt är team-mission.

En annan sak som stör mig är att man inte kan få bort auto-aim på crew och vänner.
Ni alla vet att det kan vara kaos i sessions, folk åker runt och skjuter ihjäl andra players.
Om jag och en polare ställer upp oss för att möta nån sådan, får jag mitt aim på polaren!
Kan man få bort det?

(Och ja, jag kan ibland vara den som bara åker runt och har ihjäl andra players bara för att jävlas )
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in