2013-11-21, 04:27
Medlem
B-Dawks avatar
Jerebko fick inte spela något och matchen var väl ingen höjdare. Visserligen en jämn match men med stundtals riktigt dåligt skytte och många turnovers.
2013-11-22, 20:54
Medlem
Citat:
MINNEAPOLIS (AP) -- The Brooklyn Nets have scratched Deron Williams, Andrei Kirilenko, Brook Lopez and Jason Terry for Friday night's game against Minnesota.

This has been a season so far of injuries and losses for the Nets, who began the year with big expectations but are 3-8. Coach Jason Kidd says injuries are part of the game and the team must stay together during this tough stretch.

Williams re-injured his left ankle against Charlotte on Wednesday night. Kirilenko is still dealing with back spasms that have kept him out for seven games now. Lopez is working his way back from a sprained left ankle that has kept him out of four games and Terry is being held out as a precaution because of a bruised left knee.

Jag börjar tvivla på att de ens når playoffs.
2013-11-22, 21:17
Medlem
Sobofieds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rawb

Terry, Pierce, KG, och Deron gör alla sin sämsta säsong i karriären hittills. A whole lotta suck. Blopez har varit bra dock.
2013-11-23, 02:47
Medlem
DropoutBears avatar
Citat:

De är, som förväntat, lolbad även ikväll.
2013-11-23, 02:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DropoutBear
De är, som förväntat, lolbad även ikväll.

Mjo, fast nu så spelar de iofs utan Lopez.

Nån som har koll på hur det är med D-Will? Hur allvarlig skada är det egentligen?
2013-11-23, 03:15
Medlem
ToiletRelicTrees avatar
Citat:
Mjo, fast nu så spelar de iofs utan Lopez.

Nån som har koll på hur det är med D-Will? Hur allvarlig skada är det egentligen?
Har för mig att jag hörde någon säga att det ser ut som han kommer spela på söndag.

Nets saknar ju Kirilenko, Lopez, Williams och Terry för tillfället. Dålig start kan man säga!
2013-11-23, 20:44
Medlem
Är Derrick Rose karriär över nu? Om han nu verkligen har slitit av korsbandet igen så tror jag på allvar det är bäst att han går i pension, det skulle bara vara tragiskt om han blev en ny Penny eller T-Mac (det vill säga en före detta superstjärna som suger pga. skador).
2013-11-23, 21:01
Medlem
Marlo.Stanfields avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hatasnigel
Är Derrick Rose karriär över nu? Om han nu verkligen har slitit av korsbandet igen så tror jag på allvar det är bäst att han går i pension, det skulle bara vara tragiskt om han blev en ny Penny eller T-Mac (det vill säga en före detta superstjärna som suger pga. skador).

Bland det dummaste jag hört, han ska alltså enligt dig lämna alla miljoner, alla fans, all berömmelse, all affektion och framförallt lämna sporten han lever för och älskar för att du inte vill att han ska vara en superstjärna som kommer tillbaka och "suger". Tänk om, tänkt rätt.
2013-11-23, 22:06
Medlem
TKD_1337s avatar
Om det är så att Rose dragit på sig allvarlig skada igen så tror och hoppas jag att han ändå fortsätter med basketen. Han är ännu ung.
Senast redigerad av TKD_1337 2013-11-23 kl. 22:10.
2013-11-23, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marlo.Stanfield
Bland det dummaste jag hört, han ska alltså enligt dig lämna alla miljoner, alla fans, all berömmelse, all affektion och framförallt lämna sporten han lever för och älskar för att du inte vill att han ska vara en superstjärna som kommer tillbaka och "suger". Tänk om, tänkt rätt.
Tänk om, tänk rätt. Hur jävla roligt tror du att det är att gå från en av ligans bästa spelare till en värdelös bänkspelare? Det är inte bara jag som inte vill att han ska komma tillbaks för att suga, jag är rätt säker på att han tänker på samma sätt själv. Det syntes innan han skadade sig att han inte trivdes på planen och det kommer ju knappast bli bättre nu. Vad tyder på att han gillar all berömmelse och alla fans? Inget! Om det är någon stjärnspelare som inte gillar "the spotlight" är det Rose. Dessutom kommer han då fan inte få några miljoner om han är en bänkspelare som spelar tio minuter per match och sätter 35 % av sina skott.

Tror du att Tracy McGrady skulle ha fortsatt spela i fem år efter sin värsta om han visste att han aldrig skulle komma tillbaks till vad han en gång var? Det tror inte jag.

Men nu kanske det inte ens är hans korsband som är av och då borde givetvis inte pensionering vara ett alternativ.

EDIT: Skulle Johnny Depp fortsätta skådespela om hans ansikte förstördes i en brand?
Senast redigerad av hatasnigel 2013-11-23 kl. 22:58.
2013-11-23, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TKD_1337
Om det är så att Rose dragit på sig allvarlig skada igen så tror och hoppas jag att han ändå fortsätter med basketen. Han är ännu ung.
Det är bara att det är det där jävla korsbandet. Har man en gång slitit av korsbandet finns det en stor risk att man sliter av det igen. Förra gången var det det vänstra korsbandet och nu kan det vara det högra. Om det är korsbandet som är av i det högra knät så kommer risken för att han skadar sig igen dubbleras. Om det är någon allvarlig skada får vi hoppas det inte är just korsbandet.

Äckliga jävla Bulls som inte kan gå ut med hur det ligger till! Varför röntgar de inte bara hans knä typ nu direkt istället för att låta hela världen vänta?
2013-11-23, 23:28
Medlem
Rodah15s avatar
Rose har "meniscus tear" alltså ingen ACL av!!
Kräver dock ändå operation.

http://www.nba.com/bulls/news/derrick-rose-injury-update-11232013.html

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in