2013-11-21, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bornet
Du upplevde aldrig 2009 va? Halva Stockholm tyckte det var så hiiimla fjantigt att man delar arena nere i Göteborg. Det skulle ju aldrig kunna hända i Stockholm.

Skillnaden är att vi Hammarbyare aktivt motsätter att Djurgården delar samma arena med oss. Jag har aldrig hört gaisare, ifkare eller öisare göra något motstånd mot att ni delar samma arena. Tvärtom verkar ni aldrig bryr er om det och verkar relativt bekväma med att dela arenor dessutom.
Senast redigerad av Sebastard2 2013-11-21 kl. 18:27.
2013-11-21, 18:21
Medlem
Mahans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebastard2
Skillnaden är att vi i Hammarby aktivt motsätter oss att Djurgården delar samma arena med oss. Jag har aldrig hört gaisare, ifkare eller öisare göra något motstånd mot att ni delar samma arena, tvärtom verkar ni aldrig ha brytt er.

Tror du att vi hade velat dela arena med Arsenal? MDMF
2013-11-21, 18:48
Medlem
Bornets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebastard2
Skillnaden är att vi Hammarbyare aktivt motsätter att Djurgården delar samma arena med oss. Jag har aldrig hört gaisare, ifkare eller öisare göra något motstånd mot att ni delar samma arena. Tvärtom verkar ni aldrig bryr er om det och verkar relativt bekväma med att dela arenor dessutom.
Vore ju lite halvt historielöst att börja gorma om skilda arenor, men det är ju klart att det hade varit kul med en arena mer anpassad för mitt egna lag. Att blåvitt lirar där skiter jag faktiskt i. Att ni däremot inte vill ha DIF där är ju förståeligt. Nu är ni ju inte bättre än dem på läktaren heller, vad har ni kvar då?
2013-11-21, 18:58
Medlem
TGTNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bornet
Nu är ni ju inte bättre än dem på läktaren heller, vad har ni kvar då?

Har du en polare som har berättat det också?
Senast redigerad av TGTN 2013-11-21 kl. 19:00.
2013-11-21, 18:59
Medlem
Bornets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TGTN
Ska du inte länka bilder på min vän och prata om hur folk går i däck i kurvan?
2013-11-21, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArneIII
Vad gäller GU hoppas jag att vi någon gång köper loss den från kommunen, vet att det finns en sådan option. Det skulle vara det optimala för både IFK Göteborg och Gais (som får bli hyresgäster).

Blåvitt har väl kontakter i kommunen och kan se till att dra i några trådar så är väl det där löst?
Citat:
Ursprungligen postat av Omar Santana
Blir det Valhalla för Öis eller?
Ingen inom ÖIS vill flytta på sig iallafall och om vi nu måste flytta på oss för Häcken kommer det kännas redigt bittert då vi fortfarande är den publikmässigt tredje största klubben i Göteborg även om Häcken av naturliga skäl haft högre snitt än oss de senaste säsongerna men det är inga stora skillnader. Känns ju även sådär som Öisare att behöva flytta på sig för uppkomlingarna från Hisingen men hade vi fortfarande varit med i Alliansen hade ju förhandlingsläget varit betydligt bättre.
2013-11-21, 23:48
Medlem
Salorms avatar
Citat:

Behövs inga polare för att kunna märka såna skillnader mellan oss just nu

Yay! Let the pajkastning begin again...
2013-11-22, 02:28
Medlem
Citat:

De flesta verkade överens om att Dif var trea i stan tidigare - detta utan att folk gick på matcherna och jämförde, det var känslan helt enkelt. Nu är känslan att Bajen glidit ner på tredjeplatsen.

Jag sticker dock ut hakan och säger att vi är riktigt risiga nuförtiden. Tack Friends...
Däremot grymt bortastöd. Tack Friends!
2013-11-22, 02:44
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lindgren08
Jag sticker dock ut hakan och säger att vi är riktigt risiga nuförtiden. Tack Friends...
Däremot grymt bortastöd. Tack Friends!
Friends är som att ha sex med kondom.
Valfri bortaplan är raka motsatsen... Frihet..
2013-11-22, 07:32
Medlem
15Februaris avatar
I våras var det ju snack om supporterkampanjer här och huruvida vilka kampanjer som var bättre än andra.

Hursomhelst, igår vann Paint It Black och därmed AIK och framförallt alla supportrar som bidragit till kampanjen på ett eller annat sätt ett pris i kategorin "årets nyskapare" i PR-galan Spinn med motiveringen; "Att vara blixtsnabb och använda det som sker i omvärlden samtidigt som man skapar mycket nytt eget innehåll för att sätta fokus på sina egna budskap i kombination med stor flexibilitet gör att man lyckas med en helt omvärldsdriven kampanj. Årets Nyskapare är AIK Think Tank med bidraget ”Paint it Black”". Det är ju i varje fall ett kvitto på att man gör något rätt. Kul dessutom att plocka hem priset framför svenska PR-jättar.
http://news.cision.com/se/spinn/r/aik-think-tank-vinnare-i-spinn-2013-for-arets-nyskapare,c9502551

Kampanjen är även nominerad i två olika kategorier i The European Excellence Awards som avgörs nere i München nu i början av December och som är den största PR-galan i Europa. Kul!

Stort!
2013-11-22, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 15Februari
I våras var det ju snack om supporterkampanjer här och huruvida vilka kampanjer som var bättre än andra.

Hursomhelst, igår vann Paint It Black och därmed AIK och framförallt alla supportrar som bidragit till kampanjen på ett eller annat sätt ett pris i kategorin "årets nyskapare" i PR-galan Spinn med motiveringen; "Att vara blixtsnabb och använda det som sker i omvärlden samtidigt som man skapar mycket nytt eget innehåll för att sätta fokus på sina egna budskap i kombination med stor flexibilitet gör att man lyckas med en helt omvärldsdriven kampanj. Årets Nyskapare är AIK Think Tank med bidraget ”Paint it Black”". Det är ju i varje fall ett kvitto på att man gör något rätt. Kul dessutom att plocka hem priset framför svenska PR-jättar.
http://news.cision.com/se/spinn/r/aik-think-tank-vinnare-i-spinn-2013-for-arets-nyskapare,c9502551

Kampanjen är även nominerad i två olika kategorier i The European Excellence Awards som avgörs nere i München nu i början av December och som är den största PR-galan i Europa. Kul!

Stort!

...och om två år snor Djurgåreden idén utan att ha en aning om att det redan gjorts.
2013-11-22, 08:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robert Prytz
...och om två år snor Djurgåreden idén utan att ha en aning om att det redan gjorts.
Har jag missat något?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in