Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2013-11-21, 21:04
Medlem
Ustyugov2s avatar
https://www.realisten.se/2013/11/21/det-nuvarande-samhallssystemet-halls-uppe-genom-att-yttrandefriheten-monopoliserats/

Riktigt, riktigt bra artikel av Kromann. Brukar vanligtvis inte rådigga så mycket av det han skriver, men den här var jävligt bra.

Citat:
Svenskarnas parti hävdar med stor tydlighet det fria ordets betydelse och tar bestämt avstånd från politiskt våld som metod. Denna inställning ska ej förväxlas med vare sig pacifism eller självpåtaget martyrskap. Vår rörelse kommer att stå upp för svenskarnas moraliska rätt att existera och försvara sig. SvP kommer aldrig någonsin att stanna på halva vägen utan ämnar kämpa fullt ut för det svenska folkgemenskapens samhälle som innebär nationell, politisk och ekonomisk suveränitet och en tryggad framtid.
Citera
2013-11-21, 22:04
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ustyugov2
https://www.realisten.se/2013/11/21/det-nuvarande-samhallssystemet-halls-uppe-genom-att-yttrandefriheten-monopoliserats/

Riktigt, riktigt bra artikel av Kromann. Brukar vanligtvis inte rådigga så mycket av det han skriver, men den här var jävligt bra.
Håller med, brukar oftast få lite väl många kommunistiska vibbar av hans krönikor men denna funkade.
Citera
2013-11-21, 23:39
Medlem
ninjutsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bananrepublikan
Oj, det var ett så objektivt och motiverat omdöme att jag är omvänd. Får jag gå med i eran klubb, snäääälla?

Finns det nån utomstående som inte anses vara "nasse" i er sekt? Pratar ni nånsin med utomstående? Delar ni med er av era funderingar med nån utomstående? Tar ni in input utifrån?
De umgås och pratar bara med andra medelklassungar och innerst inne är de så klart översittare som besitter det största klasshatet mot svensk arbetsklass. Det här med klasskamp är bara någon konstig fasad som antagligen beror på hormoner och att man måste göra rebelliskt uppror pga den rika och skyddade situation med växt upp med. Sådan är RF. Kasta en tegelsten, pappas advokat fixar.
Citera
2013-11-22, 06:57
Medlem
LFEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bananrepublikan
Jo, de är vita. Men de är konvertiter som har alienerat sig och antagit en kultur och ett trossystem som är främmande för de flesta av oss. Att vara "vit" är mer än hudfärgen, på samma sätt som att det inte är negerns hudfärg vi ser som icke önskvärd så är det innehållet som är undermåligt. Ur vårt perspektiv. Deras ödesberättelse står i konflikt med vår och är direkt skadlig ur ett evolutionärt perspektiv eftersom deras är ett nollsummespel mellan judar och icke-judar, men skulle de erkänna deras agenda måste de även ta konsekvenserna vid en förlust i ett spel där det inte finns annat än seger. De får inte vara med i en mångkulturell och pluralistisk värld så som den var menad att vara, så som den skapades av naturen. De är ett hot mot hela mänskligheten, överallt.

Att ni rasister då har så svårt att acceptera invandrare som blir svenskar. Vilken dubbelmoral, som vanligt.
Citera
2013-11-22, 07:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LFE
Att ni rasister då har så svårt att acceptera invandrare som blir svenskar. Vilken dubbelmoral, som vanligt.
Vari består dubbelmoralen? Svensk är något är något man är genom ras och blodslinjer, inte något man kan konvertera till.
Citera
2013-11-22, 07:08
Medlem
LFEs avatar
Dubbelmoral i hänseende till de vita "konverterade judarna" som inte längre är vita/svenskar.
Citera
2013-11-22, 07:10
Bannlyst
Citat:
Dubbelmoral i hänseende till de vita "konverterade judarna" som inte längre är vita/svenskar.
Ah, du menar så. Jo, en pursvensk som konverterat till judendomen är naturligtvis fortfarande en svensk, om än kanske lite psykiskt sjuk. Men rastillhörigheten och genetiken påverkas ju inte av psykiska sjukdomar.
Citera
2013-11-22, 07:21
Medlem
LFEs avatar
Jag pratade iofs inte med dig.
Citera
2013-11-22, 07:22
Bannlyst
Citat:
Jag pratade iofs inte med dig.
Det spelar inte så stor roll vem du pratade med, det är ett allmänt konstaterande och en förklaring om hur det ligger till.
Citera
2013-11-22, 08:41
Bannlyst
Idag fyller Svenskarnas parti 5 år. Grattis till oss!

Det tar vi och firar med lite film- och ljudklipp från partiets korta historia.

1 maj Jönköping (2013)
Curt Linusson tar plats i Lidköpings kommunfullmäktige
Jonas Andersson talar på Almedalsveckan i Gotland (2013)
Stefan Jacobssons inledningstal under höstkonferensen (2013)
Bryt inte våra blågula band (2013)
Stefan Jacobsson intervjuas av SR
Solidaritetsaktion med Gyllene Gryning (2013)
Vision Europa - Tal av Dan Eriksson (2012)
1 Maj 2012 i Eskilstuna med FNU
SvP visar sin avsky gentemot Barrack Obama (2013)
Stefan Jacobsson intervjuas av Radio Haninge
SvP besöker Forza Nuova
Nationaldagsfirande i Västra Götaland 2013
Partiets första år sammanfattat i video
Daniel Spansk i Humlegården.
Julmiddag 2009
Middag med Brutal Attack
Jonas De Geer om globalisering.
Jonas Andersson under 1 maj 2013
Stefan Jacobsson ringer upp E-kuriren
Demonstration i Kalmar (2010?)
Stockholmsaktivism 2011
Nordisk Vision 2013
SvP i riksdagen.
Minnesceremoni och föredrag (Gösta Hallberg Cuula)
Citera
2013-11-22, 13:00
Medlem
Citat:

Varför det?

De är folkförrädare och de har lierat sig med en fientligt inställd gruppering, så varför skulle jag tillskriva de nån samhörighet med mig? De vill fördärva det jag (och faktiskt de flesta svenskar) håller högt. Sen om de accepteras eller inte av nån annan spelar i sammanhanget ingen roll, för mig hade de lika gärna fått leva som fredlösa ute i skogen. Mitt perspektiv är svenskt, vitt, vackert och inte nåt allmänvärldsligt fågelperspektiv. Jag sätter mig inte till doms över andra.
Senast redigerad av Bananrepublikan 2013-11-22 kl. 13:07.
Citera
2013-11-22, 16:42
Medlem
Neolitikums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Idag fyller Svenskarnas parti 5 år. Grattis till oss!
Det var som fan, det får jag fira.
Grattis SvP
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in