Citat:
Ursprungligen postat av
KluvenTunga
Kan du inte "snacka ihop dig" med Fnurran då? Ni förefaller ha diametralt olika uppfattningar, men förefaller sällan ifrågasätta varandra. Varför?
Att FS haft en förkärlek för annat än lätt- resp. folköl är uppenbart. Både före och efter. Därför är det osannolikt att FS, vid tidpunkten för mordet, skulle varit inne i en rusfri period.
Nej jag vill inte prata ihop mig med någon alls. Jag skriver inte här för att skaffa kompisar eller gå i klan med andra. Jag skriver för att fallet intresserar mig och jag försöker väga vad som talar för FS oskuld och vad som talar emot FS skuld. Därför är det så trist att jag blivit placerad i ett fack, och många måste bemöta mig med idioti och hårda ord om jag ifrågasätter. Jag tar till mig lika mycket från båda sidor och försöker tänka lite själv. Jag är inte, som de flesta andra, klar över skuld/icke skuld.
Problemet för dig och ni som tror att han hällt i sig, hur många flaskor ni nu fick det till, under denna natt är ju att bevisa att så var fallet. Eller för åklagaren för den delen. Man kan inte bara gå på att det finns tomglas där, då borde dom kollat flaskorna då dom var på plats. Vem vet, de finns kanske kvar, beroende på hur noga den nya hyresgästen är förstås.
Jag har också tomglas hemma. Jag går inte med tomglas såfort jag druckit en flaska vin. Tar hellre fler åt gången såklart som efter en hemmakväll med mycket gäster. Men där är vi också olika såklart.
Jag kan ha 10 ölflaskor och då är det flaskor för över en månad hemma innan jag kastar dom.