2013-11-20, 18:48
Medlem
i.b.ms avatar
Lite synd att jag förlorade min Sheriff SUV i patchen eftersom det inte kändes som en glitch att köra in den som vanligt i garaget. Det är en helt annan sak med stridsvagnar, flygplan och helikoptrar dessa var helt rätt att ta bort ur garagen. Bärgningsbilen användes bara för att krasha spelet för andra så den var också rätt att ta bort.

Frågan är vad jag nu skall fylla upp Sheriff SUV platsen med...
Citera
2013-11-20, 19:03
Medlem
dequelos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av i.b.m
Lite synd att jag förlorade min Sheriff SUV i patchen eftersom det inte kändes som en glitch att köra in den som vanligt i garaget. Det är en helt annan sak med stridsvagnar, flygplan och helikoptrar dessa var helt rätt att ta bort ur garagen. Bärgningsbilen användes bara för att krasha spelet för andra så den var också rätt att ta bort.

Mesabilen som du kan sno av mercsen som en del skickar efter en titt som tätt. Ganska cool. Fast Mesa Rebel har lätt coolast mods.
Citera
2013-11-20, 19:38
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dequelo
Mesabilen som du kan sno av mercsen som en del skickar efter en titt som tätt. Ganska cool. Fast Mesa Rebel har lätt coolast mods.
Menar du Karin Rebel?
Citera
2013-11-20, 19:44
Medlem
Kanske jag som är blind men.. har dom tagit bort 7-11 butikerna? Hittar dom inte på kartan längre
Citera
2013-11-20, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av i.b.m

Vad fan?? Sheriffen gick ju att modda t.o.m
Citera
2013-11-20, 20:14
Medlem
Rivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alboz
Nej. För det första så nämnde jag aldrig att jag gått och byggt förhoppningar. Utan jag är sur över att R* prioriterar sådant här skit före annat stort och spännande.

För de andra finns det bara kavajer i svart. Inte kostymer. Så innan du drar slutsatsen att jag måste vara "blind" så kan du gå och lära dig skillnaden mellan en kavaj och en kostym, ditt dumme fan.

Och du tror inte det har o göra med att delarna du nämnde inte är finputsade ännu så man väljer att hålla på dom och ge folket en liten morot för att vinna tid.

Vet du vad, vad du än söker så kan du ta o hitta det själv äckel.
Citera
2013-11-20, 20:20
Medlem
rasmusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macche
Kanske jag som är blind men.. har dom tagit bort 7-11 butikerna? Hittar dom inte på kartan längre

Nixpix dom är kvar.
Citera
2013-11-20, 20:42
Medlem
dparas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dpara
Sprängde en bil igår på online, men jag fick varken en Bad sport varning eller fick betala cash för hans försäkring ( hade cash), så kan han ha haft bilen oförsäkrad eller? Skulle va kul om han inte fick tillbaka sin vacca
Bump
Citera
2013-11-20, 20:50
Medlem
Rivals avatar
Citat:
Bump

Samma sak har hänt mig, men jag tror inte det har med försäkringen att göra eftersom enda sättet att få tag på Vaccan är att köpa den genom telefonen och då ingår alltid försäkring direkt.
Citera
2013-11-20, 20:51
Medlem
Verdess avatar
Citat:
Bump

Köper man en Vacca blir den försäkrad per automatik så om du sprängde den och inte fick något meddelande så har han inte betalat något för den. Den kan inte heller uppgraderad i någon verkstad eftersom de inte kan köras in där om de inte är köpta.
Citera
2013-11-20, 20:53
Medlem
dparas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rival
Samma sak har hänt mig, men jag tror inte det har med försäkringen att göra eftersom enda sättet att få tag på Vaccan är att köpa den genom telefonen och då ingår alltid försäkring direkt.

Citat:
Ursprungligen postat av Verdes
Köper man en Vacca blir den försäkrad per automatik så om du sprängde den och inte fick något meddelande så har han inte betalat något för den. Den kan inte heller uppgraderad i någon verkstad eftersom de inte kan köras in där om de inte är köpta.

Okej, tack för svar!
Citera
2013-11-20, 23:30
Medlem
skogsluders avatar
Står som vanligt att den där jävla cloud-saven inte kan ladda och jag inte kan spela online nu. Har stått så i 30 min nu. Blir så jävla trött på att man inte kan gå in och spela när man vill utan att det ska vara problem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in