2013-11-20, 12:46
Medlem
Grodaifickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
Mia har fått satsen i ögat.

Förrresten hon Emelie i ''storstadstjejerna'' säger i videopresentationen att hon är från Södertälje. Aina är från Norrköping. När blev Södertälje en större stad än Norrköping?
Södertälje är en del av Stockholms län och delar kollektivtrafiknät med, och har därmed också direktförbindelse med, Stockholm.

Norrköping är bara en helt vanlig håla.
Citera
2013-11-20, 12:46
Medlem
Megasavantens avatar
Vad gäller killarna istället så kan man dock konstatera att man bara lyckats få med en normal kille i Björn (eller den långe). Samir sticker ju ut eftersom han måste vara tidernas mest blåsta prettyboi-babbe, vilken jävla tool alltså. Antagligen kommer han dock få en del framgångar med seriens trasigaste tjejer då de lär gå igång på nån feminin fjolla som försöker leka badboy.
De andra blonda killarna med bakslick verkar inte ha några starkare personligheter utan de är nog bara där för att kunna spela svennebananstekare. Det är nog ett ganska bra framgångsrecept för att komma långt i tävlingen, alltså att spela lite häftig och högstatus men samtidigt inte sticka ut alltför mycket.
Den där 35-åringen med ölmage och tatueringar överallt verkar ha ett gott hjärta och en riktig stämningshöjare och det kommer han nog komma långt på, men någon större succé i sänghalmen tror jag inte han får.
Citera
2013-11-20, 12:51
Medlem
poffansoffans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av violentsky
Vad är det för äckliga vita fläckar Paulina "paow" Danielsson har på kroppen?

http://www.paow.se/nu-nar-jag-fatt-hora-att-jag-ar-lite-flackig#comment-form-title
Citera
2013-11-20, 12:57
Medlem
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article17873336.ab

Haha skrämmande vilka pissluder. De som är med i detta tvjippo är riktiga luder.
Citera
2013-11-20, 12:58
Medlem
Azphyxias avatar
Det verkar inte som att de kommer tillbaka

http://www.nt.se/nyheter/?articleid=9079631

Aina blev riktigt lack och underförstått så åkte de faktiskt hem-hem så att säga?
Citera
2013-11-20, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Megasavanten
Vad gäller killarna istället så kan man dock konstatera att man bara lyckats få med en normal kille i Björn (eller den långe). Samir sticker ju ut eftersom han måste vara tidernas mest blåsta prettyboi-babbe, vilken jävla tool alltså. Antagligen kommer han dock få en del framgångar med seriens trasigaste tjejer då de lär gå igång på nån feminin fjolla som försöker leka badboy.
De andra blonda killarna med bakslick verkar inte ha några starkare personligheter utan de är nog bara där för att kunna spela svennebananstekare. Det är nog ett ganska bra framgångsrecept för att komma långt i tävlingen, alltså att spela lite häftig och högstatus men samtidigt inte sticka ut alltför mycket.
Den där 35-åringen med ölmage och tatueringar överallt verkar ha ett gott hjärta och en riktig stämningshöjare och det kommer han nog komma långt på, men någon större succé i sänghalmen tror jag inte han får.

Antar att fokus inte ligger på att få med ''normala'' tråkiga killar till programmet som Björn. Han tillför ju inte ett skit han är bara där liksom.
Citera
2013-11-20, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azphyxia
Det verkar inte som att de kommer tillbaka

http://www.nt.se/nyheter/?articleid=9079631

Aina blev riktigt lack och underförstått så åkte de faktiskt hem-hem så att säga?

Nej ikvällens avsnitt kommer de komma tillbaka.
Citera
2013-11-20, 13:46
Medlem
TipZeTs avatar
Om ni går in på P*ows blogg så jinxar hon sig lite.
Angående om de andra kommer tillbaks
Citera
2013-11-20, 13:47
Medlem
Bara jag som skrattade när Lenita sa att hon inte såg någon för henne, att hon typ var lite besviken? Hon ser ju själv ut att vara typ 40 och är ju inte i klass med dom andra tjejerna(som jag också tycker är lite av en besvikelse om man ser till vad PH brukar kunna ge oss).
Citera
2013-11-20, 14:10
Medlem
Av ren nyfikenhet gick jag in på Facebook och kollade upp vart alla bonnbrudar nu bodde. Alla utom en har flyttat till Stockholm.

Emelie - Stockholm
Magdalena - Stockholm
Anna-Katarina - Lidingö
Aina - Stockholm
Citera
2013-11-20, 14:42
Medlem
MuscleSharks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Alla är discotränade men den långa killen var nog det värsta jag sett på länge. Varför måste dom dessutom alltid välja enbart tatuerade snubbar? Ingen har genuin personlighet. WT-tv.

"Do you even squat brah?"
Som sagt, discotränade WT nollor som vill visa upp sina minimala gains inför hela Sverige.
Tatueringar är tydligen coolt, och vissa typer av tjejer verkar gå i gång på det oxå. För det mesta WT luder dock.

Jag hoppas dom nån gång under programmets gång, slänger in nån som står ut lite från mängden. Nån med lite cojones, eller en tjej som inte är så äckligt trashig som dom där stureplans hororna.
Senast redigerad av MuscleShark 2013-11-20 kl. 15:04.
Citera
2013-11-20, 14:59
Medlem
Lpers avatar
Alltså det måste ju vara ganska många som redan vet vem som vann Paradise Hotel 2013. Hur kommer det sig att alla klarar av att hålla käften om vem som vinner?

Jag menar deltagarna i programmet är ju tillbaka i Sverige, programmet är ju redan klart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in