2013-11-20, 11:42
  #14353
Medlem
Seether14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rolle55vakt
Varför skulle jag driva?

Edit: Jag pratar om idag, gjorde samma sak för två dagar sedan.

Välj själv. Troll eller naiv som en 8-åring. "Jag köpte två trisslotter och fick ingen vinst, nu har jag ångest och börjar snart skära mig själv. Så rädd för att jag kommer köpa en Tian-lott om jag går in på ICA för att köpa lördagsgodis."
Citera
2013-11-20, 11:46
  #14354
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Seether14
Välj själv. Troll eller naiv som en 8-åring. "Jag köpte två trisslotter och fick ingen vinst, nu har jag ångest och börjar snart skära mig själv. Så rädd för att jag kommer köpa en Tian-lott om jag går in på ICA för att köpa lördagsgodis."

Tycker du pushar lite, men förstår din poäng. Ska försöka hålla mig nästa gång.
Citera
2013-11-20, 11:46
  #14355
Medlem
Bruunkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rolle55vakt
Varför skulle jag driva?

Edit: Jag pratar om idag, gjorde samma sak för två dagar sedan.

Jäklar så tragiskt för dig, berätta mer om hur det kändes att förlora 10k. Hur svårt kan det vara att ge fan att köpa och istället köpa en spelare till ditt lag exempelvis?
Citera
2013-11-20, 11:50
  #14356
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bruunken
Jäklar så tragiskt för dig, berätta mer om hur det kändes att förlora 10k. Hur svårt kan det vara att ge fan att köpa och istället köpa en spelare till ditt lag exempelvis?

Har köpt fram tills jag hittade dessa guldpaket för två dagar sedan. Nu blev det en ond cirkel där jag lät mig dras för suget att "denna gång" ja då får jag någon bra.

Det känns rätt tomt om du vill veta mer. Bara så jävla dumt och onödigt. Nu var det kanske retoriskt sagt. Men skönt att skriva av sig lite. Känns bättre nu!
Citera
2013-11-20, 12:00
  #14357
Medlem
Har nu istället bestämt mig för att bygga ett lag kring IF Totti. Hans kort gör ju så man bara vill köpa han direkt. Två frågor;

*Någon som har spelat med IF Totti och kan ge en kort recension? Tanken är att spela han som CAM.

*Vilka kantspelare är det som gäller i Seria A? Tänkte bygga El Shaarawy till vänster men kan ej bestämma mig angående Candreva eller Cerci på högerkanten. Fördelen med Cerci är hans skottfot inåt i banan.
Citera
2013-11-20, 12:02
  #14358
Medlem
Tok lessnat på mitt bundesliga lag så sålde av alla nyss.

Har 700k och vill ha ett bra lag.

Kom gärna med förslag.
Citera
2013-11-20, 12:06
  #14359
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dannyW
Riktigt sugen på att lira med IFs så satte ihop det här. http://www.futhead.com/14/squads/2697802/ Hur tror ni det kommer fungera i spelet? Får man mer handikapp med många IFs som på FUT13?

jag hade ett lag med 6 IF.
vann inte en match och sålde av skiten så fort jag kunde..
Citera
2013-11-20, 12:09
  #14360
Medlem
PinkVelours avatar
http://www.futhead.com/14/squads/2705189/

Kört så här några matcher nu. Bänkspelarna startar och sen slänger jag in Reus, Robben och Yaya efter start. Bra lag förstås men jag undrar vad ni på flashback tycker om att byta in spelare direkt efter startsignal.

Själv tycker jag det är fine.
Citera
2013-11-20, 12:13
  #14361
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PinkVelour
http://www.futhead.com/14/squads/2705189/

Kört så här några matcher nu. Bänkspelarna startar och sen slänger jag in Reus, Robben och Yaya efter start. Bra lag förstås men jag undrar vad ni på flashback tycker om att byta in spelare direkt efter startsignal.

Själv tycker jag det är fine.

Varför gör du så? gynnas du på något sätt?
Citera
2013-11-20, 12:16
  #14362
Medlem
http://www.futhead.com/14/squads/2705510/

Hade varit shyst om någon ville avsluta detta lag med ett vettigt försvar
Tack
Citera
2013-11-20, 12:21
  #14363
Medlem
Zizierzrogbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PinkVelour
http://www.futhead.com/14/squads/2705189/

Kört så här några matcher nu. Bänkspelarna startar och sen slänger jag in Reus, Robben och Yaya efter start. Bra lag förstås men jag undrar vad ni på flashback tycker om att byta in spelare direkt efter startsignal.

Själv tycker jag det är fine.

Jag tycker det är fittigt. Likaså i turneringar där man bara får ha ett visst antal spelare från ett lag eller så, och så pausar man i början och byter in 3 "olovliga" spelare. Det är att utnyttja brister i spelet och man är en fitta kort och gott.

Citat:
Ursprungligen postat av Rolle55vakt
Varför gör du så? gynnas du på något sätt?

Spelarnas kemi påverkas inte om man byter in dem, har man ett engelskt lag där alla har 10 i kemi, sedan byter in tex Messi som om han hade startat haft typ 2 i kemi, "tar över" den han byter avs kemi och Messi har alltså 10 i kemi i ett lag som han inte ska ha det.
Citera
2013-11-20, 12:22
  #14364
Medlem
PinkVelours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rolle55vakt
Varför gör du så? gynnas du på något sätt?

Om jag skulle starta med dom skulle kemin minst sagt bli fucked. Om man byter in efter startsignal spelar dom på full chem. Eller vissa tror inte det men jag har nog lirat över 1000 matcher med sådana byten utslaget på 3 olika fifaspel. Och jag har verkligen inte märkt någon försämring i prestationen.

Edit pucktvåa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in