Citat:
Vad säger att det inte är folkölsvarianten ?
Den har väl pant ?
http://www.iglaset.se/articles/39911-Staropramen-3-5-
Den har väl pant ?
http://www.iglaset.se/articles/39911-Staropramen-3-5-
Citat:
Jag har svårt att förstå därför jag aldrig sett en källa på vad det är för öl.
Kan du ha vänligheten att visa vad det är för öl (som jag bad om tidigare) ?
Kan du berätta hur åklagaren skall gå till väga för att visa att FS ljuger ?
Jag kan inte se bilden framför mig, tänker du ett korsförhör av typen "you can't handle the truth" där FS efter hård press försäger sig ?
Kan du ha vänligheten att visa vad det är för öl (som jag bad om tidigare) ?
Kan du berätta hur åklagaren skall gå till väga för att visa att FS ljuger ?
Jag kan inte se bilden framför mig, tänker du ett korsförhör av typen "you can't handle the truth" där FS efter hård press försäger sig ?
Citat:
Nej - ingen pant på 3,5:an heller. Endast 60 öres (i back) är försedda med pant. Du hittar en sådan back i garaget... Nu drar vi OT men flaskorna i den trasiga papperskassen är sannolikt starköl. Det ligger i linje med vad som rapporterats om FS senare dryckesmönster.Jaha, har du ändrat dig nu? Jag har sagt att om FS gjort detta och under berusning av något så är det inte Cannabis, utan isåfall under alkhol.
Jag vet inte om FS ljuger om sina SPRITvanor (jag menar nu starksprit, inte öl). Vet du? Jag umgås inte med FS, men du har kanske bättre koll?
Jag tycker bara att det är konstigt att man genast, utifrån en bild på en person med en öl i handen, kan utröna hur stor alkoholkomsumtion denne person har per vecka/månad.
Funderar på att ta bort bilder på min facebook om det är såhär folk resonerar. Det har ju hänt att jag blivit fotad med en öl eller ett glas vin i handen och jag vill sannerligen inte att folk tro att jag pga det har grava alkoholproblem.
Jag vet inte om FS ljuger om sina SPRITvanor (jag menar nu starksprit, inte öl). Vet du? Jag umgås inte med FS, men du har kanske bättre koll?
Jag tycker bara att det är konstigt att man genast, utifrån en bild på en person med en öl i handen, kan utröna hur stor alkoholkomsumtion denne person har per vecka/månad.
Funderar på att ta bort bilder på min facebook om det är såhär folk resonerar. Det har ju hänt att jag blivit fotad med en öl eller ett glas vin i handen och jag vill sannerligen inte att folk tro att jag pga det har grava alkoholproblem.

Jag måste missat att Pastakrydda, om möjligt, förklarar FS brott med annat än Cannabis. Det är ingen skillnad att dra i sig (hypotetiskt) 10 "Staro" framför en kvarting brännvin.
.