2013-11-19, 15:49
Medlem
FriteradBulles avatar
Men vad i helvete har de gjort med racen? Fick nyss 1000 $ när jag vann ett race.
Tur att jag inte har något behov av pengar. 10 modifierade bilar i garaget och ingenting som jag vill köpa längre..
Citera
2013-11-19, 15:52
Medlem
Rivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deeznutz
Jag kan inte se något nytt. Vapen, kläder etc. Måste kanske starta om lådan?

Vad spelar du för konsol? Jag inkluderade ju inlägget vad R* hade sagt..
Spelar du på PS3 så tankar du den den automatiskt när du startar spelet, lirar du Xbox så ska du in i deras store och tanka hem det.

Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Så de Survival, Deathmatch och Parachut uppdragen kom inte med? Det var ju sagt att de inkluderades...
Men jag spelar inte dom ändå så det gör väl ingen större skillnad.

Nej, ingen har kommit åt/hittat dem hittills så slutsatsen är att dom inte är där ännu.. Som sagt bara till att vänta på att R* går ur med official patchnotes vad som inkluderats eller ej samt varför dem inte är tillgängliga ännu.

Citat:
Ursprungligen postat av FriteradBulle
Men vad i helvete har de gjort med racen? Fick nyss 1000 $ när jag vann ett race.
Tur att jag inte har något behov av pengar. 10 modifierade bilar i garaget och ingenting som jag vill köpa längre..

Om du läser ett par inlägg upp så informerade jag om att dom är nerfade, min teori just nu är att dom sänkt även race nu är för att det som du i slutändan skall håva in pengar på är heists.. Där du förmodligen inte kommer få en drömsumma heller, men med tanke på vad race/mission är värt för tillfället så skall det väl framstå som en guldgruva sen när du får en ~50k för ett bankrån.
Bara teorier, ni får dra era egna slutsatser!
Senast redigerad av Rival 2013-11-19 kl. 15:57.
Citera
2013-11-19, 16:00
Medlem
danne9king9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommonKnowledge
Via iFruit-appen

Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.rockstargames.ifruit&hl=sv
iOS: https://itunes.apple.com/se/app/grand-theft-auto-ifruit/id697056811?mt=8
Har försökt ett 10-tal gånger senaste veckan men när ja trycker på "order" får bara "A Social club error has occured. Please try again later"...
Citera
2013-11-19, 16:22
Medlem
zundells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rival
Om du läser ett par inlägg upp så informerade jag om att dom är nerfade, min teori just nu är att dom sänkt även race nu är för att det som du i slutändan skall håva in pengar på är heists.. Där du förmodligen inte kommer få en drömsumma heller, men med tanke på vad race/mission är värt för tillfället så skall det väl framstå som en guldgruva sen när du får en ~50k för ett bankrån.
Bara teorier, ni får dra era egna slutsatser!

Och att R* ska tjäna pengar på sina ca$hpaket såklart.
Citera
2013-11-19, 16:44
Medlem
Rivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zundell
Och att R* ska tjäna pengar på sina ca$hpaket såklart.

Ja självklart har dem en baktanke med det, R* känner väl inte att dom gick tillräckligt + på alla rekord/försäljningar utav spelet
Citera
2013-11-19, 16:59
Medlem
Necrobutchers avatar
Citat:

Reagerade också på det. Jag vann och fick 610 dollares. Riktigt dåligt. Var fan ska man nu få cash ifrån?
Citera
2013-11-19, 17:09
Medlem
Lothbroks avatar
Citat:

"The GTA$ and RP rewards for Races, Deathmatches and Parachuting are now based on the average time they take to complete."
"Players now receive GTA$ and RP rewards when failing a cooperative Job or being a member of the losing team during a Versus Mission, depending on how long the Job / Mission lasts."

Förvånar mig inte att dom nerfat pengar man får. Antagligen bara gjort för du ska ge upp o köpa pengar i spelet för riktiga pengar...Trist men sant.
Citera
2013-11-19, 17:14
Medlem
ErPupones avatar
lyckades bli bad sport på mindre än 20 minuter precis.
Joinade ett race, blev kickad och loggades ut till GTA V. Hände fyra gånger, sedan stod man där med en jävla stjärngosse-mössa på huvudet.
Citera
2013-11-19, 17:20
Medlem
Så jävla gött att dom äntligen dragit ner pengarna på dessa race. Nu kanske folk börjar köra uppdrag och annat istället.
Citera
2013-11-19, 17:33
Medlem
Fungerar fortfarande att sälja dyra bilar om och om igen, tyvärr. Som i ett tidigare inlägg har däremot alla polisbilar, tanks, jets som stod i garagen försvunnit. =)
Citera
2013-11-19, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cazzette
Fungerar fortfarande att sälja dyra bilar om och om igen, tyvärr. Som i ett tidigare inlägg har däremot alla polisbilar, tanks, jets som stod i garagen försvunnit. =)

Tur, för jag vill gärna tjäna ihop stålar, jag har bara ett garage än så länge. Då kan jag sno några stora bilar och åka till Customs och sälja för runt 9000.

Tog en fin bil igår, det var en spelares. Han var inte direkt i laglig ålder att spela hörde jag när han började jaga mig och begära att få tillbaka bilen. Han fick det, men då hade jag kört in i lite saker först och skadat bilen. "Do you really think you can escape me" och lite annat och han hotade med polis. Jag funderade skarp på att köra och krasha bilen från ett berg, men kom inte så långt
Citera
2013-11-19, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cazzette

Lust att dela med dig om hur man gör?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in