2013-11-19, 13:27
Medlem
piovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Necrobutcher
Innan man börjar ett race kan man t.ex välja vilken radiokanal man vill ha. Vad fan är syftet med det? När racet börjar är radiohelvetet ändå på, även om man stängt av skiten innan tävlingen började. Jag vet inte hur jävla många race jag förlorat för att jag blivit tvungen att stänga av den förbannade jävla kukradion mitt under racet.

Verkar inte som att det finns något att göra åt det, helt värdelöst att man inte kan få välja en "favoritkanal" som alltid är på när du går in i din egna bil eller förvald i racelobby
Citera
2013-11-19, 13:28
Medlem
dparas avatar
Sprängde en bil igår på online, men jag fick varken en Bad sport varning eller fick betala cash för hans försäkring ( hade cash), så kan han ha haft bilen oförsäkrad eller? Skulle va kul om han inte fick tillbaka sin vacca
Citera
2013-11-19, 13:33
Medlem
Phillezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VMO-J
Finns det möjlighet att byta ut sin personliga reg. skylt eller är man bunden till den man använde i SP?
Hur gör man för att använda sin personliga reg. skylt online?
Du kan ladda ner appen iFruit på iPhone eller Android, där kan du ändra reg. nummer osv.
Citera
2013-11-19, 13:35
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
Finns det möjlighet att byta ut sin personliga reg. skylt eller är man bunden till den man använde i SP?
Hur gör man för att använda sin personliga reg. skylt online?
Via iFruit-appen

Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.rockstargames.ifruit&hl=sv
iOS: https://itunes.apple.com/se/app/grand-theft-auto-ifruit/id697056811?mt=8
Citera
2013-11-19, 13:47
Medlem
VMO-Js avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommonKnowledge
Via iFruit-appen

Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.rockstargames.ifruit&hl=sv
iOS: https://itunes.apple.com/se/app/grand-theft-auto-ifruit/id697056811?mt=8

Så långt är jag med, det jag tänkte var om man kan ändra den text på sin pers. skylt eller om det man först angav inte är möjlig att ändra.
Andra frågan är hur man tar sin personliga plåt och tillämpar den på sin bil online.
Citera
2013-11-19, 14:11
Medlem
Citat:
Så långt är jag med, det jag tänkte var om man kan ändra den text på sin pers. skylt eller om det man först angav inte är möjlig att ändra.
Andra frågan är hur man tar sin personliga plåt och tillämpar den på sin bil online.

Ganska säker på att du inte kan ändra det. Dem frågar om du är säker på att den personliga skylten.
Du gör det direkt via appen om jag inte misstar mig, välj en bil sen customization eller vad det nu står, sen väljer du registreringsskyltar.

När du väl gjort det första gången så kan du välja skylten till alla andra fordon.
Citera
2013-11-19, 14:13
Medlem
VMO-Js avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mustaf
Ganska säker på att du inte kan ändra det. Dem frågar om du är säker på att den personliga skylten.
Du gör det direkt via appen om jag inte misstar mig, välj en bil sen customization eller vad det nu står, sen väljer du registreringsskyltar.

När du väl gjort det första gången så kan du välja skylten till alla andra fordon.

ok, tack.
Citera
2013-11-19, 14:27
Medlem
Update tillgänglig nu för den som missat det.

Kan man se vad för buggar elr förändringar som gjorts?
Senast redigerad av deeznutz 2013-11-19 kl. 14:31.
Citera
2013-11-19, 14:33
Medlem
TheEvilUnicorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deeznutz
Update tillgänglig nu för den som missat det.

Kan man se vad för buggar elr förändringar som gjorts?
Ah, tack för informationen! Slog igång xboxet när du skrev.
Citera
2013-11-19, 14:41
Medlem
Rivals avatar
Inga uppdrag som dom sa är tillagda ännu, förhoppningsvis kommer dom informera oss under dagen.
Nya bilarna, båten, kläder, vapen and so on är tillgängligt dock!
Sen har jag läst att dom som glitchat in polisbilar/jetplan/tanks whatever i sina garage har blivit av med dom !
Det verkar även som dom ääääntligen fixat sälja bil glitchen.
Som sagt, hoppas på patchnotes under dagen.
Har inte testat själv ännu men race sägs vara nerfat rejält både vad det gäller pengar & RP!

Edit: "As you may have seen, the new Title Update (1.06) has started rolling out to players on both consoles. To clarify: PS3 players will be able to access the new Beach Bum content by simply downloading this update. Xbox 360 players will be able to download the Beach Bum Update for free from the Xbox Games Store.
We hope you enjoy the new content and please stay tuned for further updates here on the Newswire."
Senast redigerad av Rival 2013-11-19 kl. 14:48.
Citera
2013-11-19, 14:56
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rival
Inga uppdrag som dom sa är tillagda ännu, förhoppningsvis kommer dom informera oss under dagen.
Så de Survival, Deathmatch och Parachut uppdragen kom inte med? Det var ju sagt att de inkluderades...
Men jag spelar inte dom ändå så det gör väl ingen större skillnad.
Citera
2013-11-19, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rival
Nya bilarna, båten, kläder, vapen and so on är tillgängligt dock!
Sen har jag läst att dom som glitchat in polisbilar/jetplan/tanks whatever i sina garage har blivit av med dom !
Det verkar även som dom ääääntligen fixat sälja bil glitchen.
Som sagt, hoppas på patchnotes under dagen.
Har inte testat själv ännu men race sägs vara nerfat rejält både vad det gäller pengar & RP!

Edit: "As you may have seen, the new Title Update (1.06) has started rolling out to players on both consoles. To clarify: PS3 players will be able to access the new Beach Bum content by simply downloading this update. Xbox 360 players will be able to download the Beach Bum Update for free from the Xbox Games Store.
We hope you enjoy the new content and please stay tuned for further updates here on the Newswire."

Jag kan inte se något nytt. Vapen, kläder etc. Måste kanske starta om lådan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in