2013-11-19, 08:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fnurra-pa-traden
Men inte laga kulhål ?

Jag hade nog karvat ur hålet en aning så det inte liknade ett kulhål.
Citera
2013-11-19, 08:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 888poker
Jag hade nog karvat ur hålet en aning så det inte liknade ett kulhål.

Fast nu var ju inte det gjort, Polisen sade att det var ett kulhål.

Så du ändrade dig och tycker det är konstigt att FS inte dolde kulhålet. Bra.
Citera
2013-11-19, 08:15
Medlem
Raggdoll3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
Hade det varit lättöl så hade han haft en promillehalt på högst 2,3 promille, om han druckit 37 stycken under en 10 timmars period.

Men vem dricker 37 lättöl, totalt 12,2 liter öl under en tiotimmarsperiod för att uppnå en berusning.

Du har nog glömt att man förbränner 2 cl ren alkohol i timmen vilket motsvarar 27 st lättöl på 10 timmar. Att nå 2,3 promille på 10 lättöl (motsvarar 4 snabba starköl) är inte rimligt
Citera
2013-11-19, 08:16
Medlem
Pastakryddas avatar
Citat:
Vart skulle jag ta vägen annars? Har man inget annat hem att ta till så får man stanna.

Jag tycker att Fidde gjorde en hel del för att få anhöriga att tro att Marina rest bort och att de inte skulle börja undra så snabbt.

Det var ju inte bara han som trodde det iof. Även hennes syster trodde det först. Hon var orolig för att Marina skulle ha träffat någon på en dejt som hade gått fel. Hon hade hört Marina berätta om en del skumma typer.
FB trodde även han att hon åkt bort. Till Amsterdam.
Syster C åkte till spanien för att se om MJ var där, inte på inrådan av FS.

Ja inte hade jag suttit och väntat på att anhöriga/polis skulle komma iaf. Jag hade varit ett nervvrak.

Vad gjorde FS för att få anhöriga att tro att Marina rest bort? Påminn mig gärna.
Citera
2013-11-19, 08:17
Bannlyst
Citat:
Fast nu var ju inte det gjort, Polisen sade att det var ett kulhål.

Så du ändrade dig och tycker det är konstigt att FS inte dolde kulhålet. Bra.

Nu är det din tur. Hur hade du agerat om du dödat Marina och var i Fiddes kalsonger? Förlåt situation?
Citera
2013-11-19, 08:19
Bannlyst
Citat:
Nu är det din tur. Hur hade du agerat om du dödat Marina och var i Fiddes kalsonger? Förlåt situation?

Exakt samma som han. Är jag oskyldig så säger jag det.
Vad mer skall FS säga ?
Citera
2013-11-19, 08:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pastakrydda
Det var ju inte bara han som trodde det iof. Även hennes syster trodde det först. Hon var orolig för att Marina skulle ha träffat någon på en dejt som hade gått fel. Hon hade hört Marina berätta om en del skumma typer.
FB trodde även han att hon åkt bort. Till Amsterdam.
Syster C åkte till spanien för att se om MJ var där, inte på inrådan av FS.

Ja inte hade jag suttit och väntat på att anhöriga/polis skulle komma iaf. Jag hade varit ett nervvrak.

Vad gjorde FS för att få anhöriga att tro att Marina rest bort? Påminn mig gärna.

Då gjorde han ju rätt. Det var den reaktionen han ville ha.

Fidde skickade sms om att M var i en annan stad. Han gömde passet och talade om för polisen att M brukade resa bort utan att berätta för någon. Han tog ut pengar eftersom han visste att M inte skulle använda sina kort något mer.
Citera
2013-11-19, 08:23
Bannlyst
Citat:
Menar du att det inte är en risk att använda andras bakomatkort på en öppen parkering på ljusa dagen ?
http://goo.gl/maps/H6ob5

Risken är minimal när det inte finns kameror i närheten. Vittnen går inte att lita på hundraprocentigt. De lägger sällan märke till andra personer som utför en högst normal handling.
Citera
2013-11-19, 08:25
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Risken är minimal när det inte finns kameror i närheten. Vittnen går inte att lita på hundraprocentigt. De lägger sällan märke till andra personer som utför en högst normal handling.
Är det onormalt att köpa träfärgat väggspackel?
Citera
2013-11-19, 08:26
Bannlyst
Citat:

Kan man lita på vittnet LJ ?

Fast nu har du ändrat dig gällande kulhålet. Det var inte nojja att laga det.
Så om FS är GM tar han risker utöver det normala med bankomat, men lagar inte ett kulhål ?

Jag får faktiskt inte ihop det att FS är GM, får du ?
Senast redigerad av Fnurra-pa-traden 2013-11-19 kl. 08:30.
Citera
2013-11-19, 08:29
Bannlyst
Citat:
Då gjorde han ju rätt. Det var den reaktionen han ville ha.

Fidde skickade sms om att M var i en annan stad. Han gömde passet och talade om för polisen att M brukade resa bort utan att berätta för någon. Han tog ut pengar eftersom han visste att M inte skulle använda sina kort något mer.

Åkte inte M iväg då och då utan berätta det för någon ?
Citera
2013-11-19, 08:31
Bannlyst
Citat:
Åkte inte M iväg då och då utan berätta det för någon ?

Det vet jag inte. Men hon gjorde det inte denna gång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in