Citat:
Ursprungligen postat av
Macca2013
Jag håller helt med!
Och jag tror att deras blinda övertygelse om att KJ inte kan ha gjort detta är det som gör att han inte erkänner. Han vill inte göra dem besvikna.
Hoppas att föräldrarna för sin egen skull öppnar ögonen och inser sanningen.
Ja, det kan man mycket väl tänka sig, om han erkänner känner han kanske att risken är överhängande att han inte längre kommer att få ta del av deras omsorger, i form av materiella ting? Det verkar som om KJ kunnat handla åtskillig utrustning, trots att han inte tjänat någonting och rimligen inte arbetat ihop till vare sig a-kassa eller försäkringskassa. Han måste ha haft lägsta möjliga ersättning som funktionshandikappad. Då kan man inte springa och köpa vapen misstänker jag, utan endast få det dagliga att gå runt, med boende och mat…
Han fick en bil som ersättning när hunden försvann? Om KJ inte haft bil hade han inte kunnat utföra det här brottet lika lätt, och utan fyllekörningar för "kompisar" hade han antagligen varit en ganska ensam person. Tror inte heller att VB tagit sig hela vägen till KJ om hon inte blivit hämtad… ja, ja, det var spekulationer det, men att veta att föräldrarna gett en bil och att det är blod i just denna bil som fäller sonen… tankarna måste snurra rejält hos dem.