2013-11-18, 00:55
Medlem
Jahauuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Judasbror
Allt laggar just nu lol,cs,wow. både tv 6 och tv 3 är nere.

Fungerar inte TV3 och TV6 på TV? (Vanlig TV, inte play) har ingen tv, kan inte kolla :>
Citera
2013-11-18, 00:56
Medlem
Judasbrors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jahauus
Fungerar inte TV3 och TV6 på TV? (Vanlig TV, inte play) har ingen tv, kan inte kolla :>
Dom fungerar inte på tv:n vart bara helt svart och i princip alla onlinespel laggar
Citera
2013-11-18, 01:01
Medlem
Jahauuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Judasbror
Dom fungerar inte på tv:n vart bara helt svart och i princip alla onlinespel laggar

Skönt att det inte bara är jag då. Borde komma upp någotr snart tycker man.
Citera
2013-11-18, 09:38
Medlem
ThatBaldGuys avatar
Blir så ledsen. Efter mycket om och men så tog jag mig upp ifrån Bronze IV till Bronze II. Gick ganska bra ett tag, låg på cirka 60-80 LP och nu sitter jag på 0 LP Bronze II redo för att bli demotad.
Kan verkligen inte ta mig ut ifrån Bronze. :/
Citera
2013-11-18, 13:33
Medlem
Någon som behöver levla upp lite och som kanske vill köra tillsammans på EUW? nickar ari0la
Senast redigerad av ariola 2013-11-18 kl. 14:32.
Citera
2013-11-18, 14:22
Medlem
ShizzleNizzles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThatBaldGuy
Blir så ledsen. Efter mycket om och men så tog jag mig upp ifrån Bronze IV till Bronze II. Gick ganska bra ett tag, låg på cirka 60-80 LP och nu sitter jag på 0 LP Bronze II redo för att bli demotad.
Kan verkligen inte ta mig ut ifrån Bronze. :/

It's called ELO hell for a reason.. Kommer inte ens ur bronze IV jag. Låg i promos för bronze III men på sista matchen går våran top AFK för han grinar för att våran junglare KSade när han väl gankade. Och det var väl tillvisso sant, men fortfarande ingen anledning att lämna gamet. Så där rök min promotion.
Citera
2013-11-18, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShizzleNizzle
It's called ELO hell for a reason.. Kommer inte ens ur bronze IV jag. Låg i promos för bronze III men på sista matchen går våran top AFK för han grinar för att våran junglare KSade när han väl gankade. Och det var väl tillvisso sant, men fortfarande ingen anledning att lämna gamet. Så där rök min promotion.
Elohell finns fortfarande inte. Det är samma sak för mig många matcher i guld.
Citera
2013-11-18, 14:56
Medlem
Caffreys avatar
Elo-systemet har väl satt dig på den rating eftersom det är där du hör hemma eller? Det är ju så MM-system funkar
Citera
2013-11-18, 15:16
Medlem
ShizzleNizzles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caffrey
Elo-systemet har väl satt dig på den rating eftersom det är där du hör hemma eller? Det är ju så MM-system funkar

Elo och mmr är väl två skilda grejer är det inte? Jag får ju mer för en vinst än vad jag förlorar när jag väl gör det, det tyder väl på att systemet vill att jag ska klättra upp i högre divisioner?
Citera
2013-11-18, 15:37
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShizzleNizzle
Elo och mmr är väl två skilda grejer är det inte? Jag får ju mer för en vinst än vad jag förlorar när jag väl gör det, det tyder väl på att systemet vill att jag ska klättra upp i högre divisioner?
Nja, dem flesta får mera LP än vad dem förlorar såvida dem inte är i en "Första" division och ska klättra till en ny tier, så vad systemet tycker är nog uteslutet.

Jag förstår verkligen inte hur ni har problem att klättra ur bronze, men det är jag och det här borde tas i den andra tråden.
Citera
2013-11-18, 15:48
Medlem
ShizzleNizzles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Nja, dem flesta får mera LP än vad dem förlorar såvida dem inte är i en "Första" division och ska klättra till en ny tier, så vad systemet tycker är nog uteslutet.

Jag förstår verkligen inte hur ni har problem att klättra ur bronze, men det är jag och det här borde tas i den andra tråden.

Jag är ny i league. Spelat ca 40 matcher i rankat och började spela för ca 2 månader sedan, så det är säkert relaterat till varför jag inte tar mig ur bronze. Men jag har kört lite duoq med en polare och då vinner vi praktiskt taget varje match, men som sagt torskade jag min sista promo match pga en AFK/Ragequit. Matchen efter det hade jag en Irelia på midlane som gick 0/19. Lätt att vinna matchen då? Tycker bara det är tråkigt att folk ska hålla på och kränka varandra när dom gör misstag istället för att uppmuntra personen i fråga.
Citera
2013-11-18, 16:58
Medlem
Jahauuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irken

Jag förstår inte hur du inte är challenger, som har så mycket kunskap om spelet. Lite mechanics på det så.

Men det är ju bara "jag"..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in