Citat:
Hittar du en säljare som har bra hanterat Nordic växt så är det troligen vettigast för pengarna.
Lika så om du hittar en BRA leverantör av Rippen så är det ett bra märke även om det är dyrare. Vid olika tester i USA så har det bla fått bättre serum värde än ett referens märke som var apoteks växt där. Man lär även hitta tester som visar att det är skit, så det gäller att välja säljare noggrannt!
Tyvärr är växt marknaden idag rätt rutten, alla har riktigt växt, alla förvarar det bra, ingen har pirat växt etc etc. Många idag vet inte ens hur man ska döma ett bra kontra medelbra växt i känningar och annat. Så lita inte blint på vad någon säger eller skriver.
När det gäller Norditropinet och Genotropinet tycker jag du kan lägga ner det då det mesta som finns på marknaden idag är pirat eller annat skit. Risken blir med andra ord väldigt stor och växt kostar flis vilket inte gör det bättre heller om man får skit.
Lika så om du hittar en BRA leverantör av Rippen så är det ett bra märke även om det är dyrare. Vid olika tester i USA så har det bla fått bättre serum värde än ett referens märke som var apoteks växt där. Man lär även hitta tester som visar att det är skit, så det gäller att välja säljare noggrannt!
Tyvärr är växt marknaden idag rätt rutten, alla har riktigt växt, alla förvarar det bra, ingen har pirat växt etc etc. Många idag vet inte ens hur man ska döma ett bra kontra medelbra växt i känningar och annat. Så lita inte blint på vad någon säger eller skriver.
När det gäller Norditropinet och Genotropinet tycker jag du kan lägga ner det då det mesta som finns på marknaden idag är pirat eller annat skit. Risken blir med andra ord väldigt stor och växt kostar flis vilket inte gör det bättre heller om man får skit.
Tack!
Värdesätter att du tog dig tid att svara förstår vad du menar att oftast handlar om en hitta en bra leverantör av växt och en underförstådda tanke bakom mitt räkneexempel och som du säger gäller det att välja en BRA leverantör.
Du resonerar utifrån erfarenhet och vet hur ett bra kontra medel-bra växt skall kännas något jag än inte har. Kan säljaren inte ge trovärdiga svar så utgår jag utifrån denna har mindre kunskap och erfarenhet än mig alltså kan behålla sitt HGH.
Överst skriver du" köp Nordic om du hittar en leverantör" men sen skriver du "Näää! lika bra lägga ner den tanken" menar nog att då Norditropinet och Genotropinet (nordiskt HG) och dyrast, så intressantast att göra fejk på gött med personer med empatiska sinne
.Skall läsa på lite mer om serum värden och kolla Rippen också och börjar se fördelarna med växt.
Har du tips på BRA någon bra leverantör är du välkommen att skicka mig ett PM
mellan-bra hgh räcker gott
Mvh