Hej alla och tack för era svar uppskattas!
Citat:
Ursprungligen postat av
qwertyuiop81
Kigtropin ska tydligen inte vara så bra
Ska vara skit..
Jintropin från GenSci är väl bland det bästa du kan hitta men det ska du få tag på också vilket inte är lätt.. Fejk är det vanligaste
Nordictropin är och har inte varit så bra, tyvärr
Citat:
Kigtropin batch 20120910 is not HGH
Citat:
two thumbs down.don't waste you hard earned money
---------------------------------------------------------------
different_trip
Skrev: Kigs är den bästa UGn, har sett massvis med labbtester på den i USA och den är snäppet på överdoserad. De andra är lotteri, någon bra batch, någon kass.
---------------------------------------------------
KorsarDjupaVatten
Skrev: Hygetropin har jag hört väldigt gott om, på en säljares lista var den dyrast bla 3 hgh han erbjöd och tror han skrev även att den var bäst. Sedan hade apoteksboden den inne, och den tog slut på 3 dagar, kanske hade de väldigt litet inne , men det gick väldigt fort så det är nog bland det mest eftertraktade märket just nu.
Sen finns ju NORDITROPIN , alltså av riktigt läkemedelsbolag, men det ville en bekant ha 30kr/iu för. så för dyrt med det.
Ska tillägga att jag aldrig själv använt HGH utan skriver endast det jag hört och vet från bekanta så du vet vart infot är hämtat ifrån.
Mvh
--------------------------------------------
Av_anledning
Skrev: OM Genon är riktig och ingen kopia och även har hanterats ordentligt så är den bäst men även dyrast.
I övrigt när det gäller mest bang for the bucks så är Nordic bäst, förutsatt att du får växt som hanterats riktigt och inte blivit för nergraderat. Även bäst tillgång till det växtet och mindre chans för pirat. Samtidigt fler säljare som har det och iom det större risk att gå på en nit med fel hanterat växt.
----------------------------------------------------------------------
Bästa HGH till lägsta pris ...vad tycker ni!
Då läst era svar har det inte blivit enklare snarare svårare 
faktorer som fejkad HCG, handhavande, kvalitet naturligtvis av stor betydelse.
Prisbild om vi förutsätter shoppars ca priser [/b]
1. Genotropin SE - 45kr iu Bäst/dyrast (#80 iu x 45kr=3600kr)
2. Norditropin DK- 40kr iu Bättre / dyrare
3. Hygetropin CHIN - 25k iu (risk) fejk, kvalitét (80 iu x 25iu= 2000kr)
4. Jintropin CHIN -28 iu (risk) fejk och kvalitét (Vad jag förstår tillverkas i första hand till USA).
5. Övriga punkt 3 och 4 Blue Tops - 25kt iu, Kigtropin -25kr iu, Riptropin - 30kr iu
Bästa HGH till lägsta pris: : (1mån = On 20 dagar x 4iu = 80iu) #Genotropin ca 62 % dyrare än Hygetropin per iu men är den62 % bättre såklart ett räkneexempel men frågan var bästa HGH till lägsta pris
Vad tycker ni! mvh