Citat:
Ursprungligen postat av
antonaugustsson
Vet inte om det finns handikapp, däremot finns det "momentum" i matchen som du har spelövertaget och har lättare att göra mål, det har EA gått ut själva och sagt.

tror heller inte på handikapp. grejen är att folk tror att zlatan/cr7 kommer göra allting åt en bara man köper dom. de överskattar helt enkelt sina egna spelare, tror jag iaf.
EA har väl inte sagt att momentum finns? dock stog det i manualen, i fifa 09, att det fanns. jävligt mycket har ändrats sen dess.
men om du har länk på ett uttalande som säger att momentum finns i 14 får du gärna länka