2013-11-16, 22:47
  #13849
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osnolsson
Bara ett nytt lag, vill fortfarande ha kvar mitt main lag
Självklart är du kvar i samma div.
Citera
2013-11-16, 23:28
  #13850
Medlem
galeloss avatar
Folk som använder maikon leite som inte ens gör en enda skill move kan fan gå och lämna is spelet
Citera
2013-11-16, 23:42
  #13851
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av galelos
Folk som använder maikon leite som inte ens gör en enda skill move kan fan gå och lämna is spelet
Utveckla...
Citera
2013-11-16, 23:57
  #13852
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NUFC
Precis det jag menade, det står olika överallt. Moderatorer på den största FUT-sidan borde ju dock ha mer koll än någon av oss vanliga dödliga och från tre olika håll där har jag fått höra 19:e.

Jag säger alltså inte att det bekräftar något utan snarare att de lika gärna kan släppas 19:e som 22:e.
mycket tjat om legends nu, men i länken som du visade tidigare ( http://www.fifauteam.com/fifa-14-ultimate-team-legends-date/ ) så har han som skrivit artikeln svarat på frågor längst ner på sidan där han själv ger ett annat svar än i artikeln

"Hi.
Legends content will go live on both Xbox 360 and Xbox One on the same day. Which means that FIFA 14 Ultimate Team Legends will be launching on November 22.
Regards"

jävligt dåligt med information från EA:s sida måste jag säga...

nu har jag tjatat färdigt
Citera
2013-11-17, 00:03
  #13853
Medlem
galeloss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Utveckla...
Vem fan köper en spelare som kostar 30 k för att han har 5 star skills och sen bara slår djupledsbollar på han, fattar det inte. Blir så lack.
Citera
2013-11-17, 00:06
  #13854
Medlem
osnolssons avatar
om man lirar med sitt andra lag, blir 1sta laget utvilat då?
Citera
2013-11-17, 00:09
  #13855
Medlem
galeloss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osnolsson
om man lirar med sitt andra lag, blir 1sta laget utvilat då?
Om du har första laget på bänken.
Citera
2013-11-17, 00:31
  #13856
Medlem
Hur många tror på handikapp härinne? Är verkligen ett känsligt ämne. Jag tror fan på det. Spelade med lewa, reus, gundogan, robben osv och torska match efter match. Många matcher hade man bollinnehav och sjuka chanser. Sålde av hela laget och köpte packs för jag var sur. Fick såklart inte ett skit.(Rekommenderas inte)

nu spelar jag benteke, defoe, holtby, lamela och kacaniklic som offensiva spelare och exakt samma matchbild bara att nu sitter de bollarna som gick i ribba, stolpe och som målvakten gjorde sjuka räddningar på. För att inte tala om min målvakt,hade neuer innan, nu har jag ter stegen och han gör så sjuka räddningar ibland så jag knappt tror det är sant medans neuer kunde släppa in obegripliga bollar, boxa in bollen i eget mål osv.

Så det är min historia, vad tror ni?
Citera
2013-11-17, 00:35
  #13857
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DiscoBenny
Hur många tror på handikapp härinne? Är verkligen ett känsligt ämne. Jag tror fan på det. Spelade med lewa, reus, gundogan, robben osv och torska match efter match. Många matcher hade man bollinnehav och sjuka chanser. Sålde av hela laget och köpte packs för jag var sur. Fick såklart inte ett skit.(Rekommenderas inte)

nu spelar jag benteke, defoe, holtby, lamela och kacaniklic som offensiva spelare och exakt samma matchbild bara att nu sitter de bollarna som gick i ribba, stolpe och som målvakten gjorde sjuka räddningar på. För att inte tala om min målvakt,hade neuer innan, nu har jag ter stegen och han gör så sjuka räddningar ibland så jag knappt tror det är sant medans neuer kunde släppa in obegripliga bollar, boxa in bollen i eget mål osv.

Så det är min historia, vad tror ni?
Vet inte om det finns handikapp, däremot finns det "momentum" i matchen som du har spelövertaget och har lättare att göra mål, det har EA gått ut själva och sagt.
Citera
2013-11-17, 00:41
  #13858
Medlem
NUFCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guap
mycket tjat om legends nu, men i länken som du visade tidigare ( http://www.fifauteam.com/fifa-14-ultimate-team-legends-date/ ) så har han som skrivit artikeln svarat på frågor längst ner på sidan där han själv ger ett annat svar än i artikeln

"Hi.
Legends content will go live on both Xbox 360 and Xbox One on the same day. Which means that FIFA 14 Ultimate Team Legends will be launching on November 22.
Regards"

jävligt dåligt med information från EA:s sida måste jag säga...

nu har jag tjatat färdigt

Där ser man, hade jag helt missat. Och fortfarande sitter det moddar på Futheads livechat och envist promptar att EA gått ut med 19:e på deras twitter så jag vetefan. Går in med inställningen att det kommer den 22:e så blir man glatt överraskad om det skulle råka dyka upp den 19:e

Äh, kommer inte ha råd med någon ändå iofs.
Citera
2013-11-17, 00:41
  #13859
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
Vet inte om det finns handikapp, däremot finns det "momentum" i matchen som du har spelövertaget och har lättare att göra mål, det har EA gått ut själva och sagt.
tror heller inte på handikapp. grejen är att folk tror att zlatan/cr7 kommer göra allting åt en bara man köper dom. de överskattar helt enkelt sina egna spelare, tror jag iaf.

EA har väl inte sagt att momentum finns? dock stog det i manualen, i fifa 09, att det fanns. jävligt mycket har ändrats sen dess.

men om du har länk på ett uttalande som säger att momentum finns i 14 får du gärna länka
Citera
2013-11-17, 00:44
  #13860
Medlem
NUFCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DiscoBenny
Hur många tror på handikapp härinne? Är verkligen ett känsligt ämne. Jag tror fan på det. Spelade med lewa, reus, gundogan, robben osv och torska match efter match. Många matcher hade man bollinnehav och sjuka chanser. Sålde av hela laget och köpte packs för jag var sur. Fick såklart inte ett skit.(Rekommenderas inte)

nu spelar jag benteke, defoe, holtby, lamela och kacaniklic som offensiva spelare och exakt samma matchbild bara att nu sitter de bollarna som gick i ribba, stolpe och som målvakten gjorde sjuka räddningar på. För att inte tala om min målvakt,hade neuer innan, nu har jag ter stegen och han gör så sjuka räddningar ibland så jag knappt tror det är sant medans neuer kunde släppa in obegripliga bollar, boxa in bollen i eget mål osv.

Så det är min historia, vad tror ni?

Tycker det är nonsens, handikapp är sånt som folk som inte kan hantera bra spelare hittar på för att lätta sitt missnöje. Jag har samma vinst- och förlustratio mot sämre rankade lag som bättre/jämnbra motstånd, allt handlar om momentum och egen känsla, inte handikapp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in