Citat:
Ursprungligen postat av
Guap
härligt lag, lite för mycket AIKare bara

in med mellberg, inget svenskt lag ska vara utan den vikingen!
Sana är riktigt grym i år, dock inte svensk fotbolls framtid

Citat:
Ursprungligen postat av
antonaugustsson
Tack! Riktigt snyggt.
Ska buta ut råttorna bara

Oj, vilket AIK-hat. Sveriges vackraste klubb ska man inte tala illa om!
Sitter med Mellberg i truppen, dock får han hålla sig borta från silvercupen, annars är han given! Plockar mittbacken tillsammans med Per Karlsson så har man det backlås som borde vara givna i landslaget!
Sana var i min mening roligare förra året, hoppas att hans utvecklingskurva IRL tar sig uppåt lite, hade gärna sett honom i landslaget lite oftare.