2013-11-16, 14:42
Medlem
dragon66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Av_anledning
Hittar du en säljare som har bra hanterat Nordic växt så är det troligen vettigast för pengarna.
Lika så om du hittar en BRA leverantör av Rippen så är det ett bra märke även om det är dyrare. Vid olika tester i USA så har det bla fått bättre serum värde än ett referens märke som var apoteks växt där. Man lär även hitta tester som visar att det är skit, så det gäller att välja säljare noggrannt!
Tyvärr är växt marknaden idag rätt rutten, alla har riktigt växt, alla förvarar det bra, ingen har pirat växt etc etc. Många idag vet inte ens hur man ska döma ett bra kontra medelbra växt i känningar och annat. Så lita inte blint på vad någon säger eller skriver.
När det gäller Norditropinet och Genotropinet tycker jag du kan lägga ner det då det mesta som finns på marknaden idag är pirat eller annat skit. Risken blir med andra ord väldigt stor och växt kostar flis vilket inte gör det bättre heller om man får skit.

Tack!

Värdesätter att du tog dig tid att svara förstår vad du menar att oftast handlar om en hitta en bra leverantör av växt och en underförstådda tanke bakom mitt räkneexempel och som du säger gäller det att välja en BRA leverantör.

Du resonerar utifrån erfarenhet och vet hur ett bra kontra medel-bra växt skall kännas något jag än inte har. Kan säljaren inte ge trovärdiga svar så utgår jag utifrån denna har mindre kunskap och erfarenhet än mig alltså kan behålla sitt HGH.

Överst skriver du" köp Nordic om du hittar en leverantör" men sen skriver du "Näää! lika bra lägga ner den tanken" menar nog att då Norditropinet och Genotropinet (nordiskt HG) och dyrast, så intressantast att göra fejk på gött med personer med empatiska sinne.

Skall läsa på lite mer om serum värden och kolla Rippen också och börjar se fördelarna med växt.
Har du tips på BRA någon bra leverantör är du välkommen att skicka mig ett PM mellan-bra hgh räcker gott

Mvh
2013-11-16, 16:11
Medlem
MonsterXXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Micke_stenhård
När det gäller ÄKTA apoteks hgh i Sverige är det väldigt svårt att hitta grejer som går att lita på.
Novo Nordisk HGH är det enda äkta HGH jag har fått tag på här i Sverige.

När det gäller Jintropin, Hygetropin och Strongtropin så ska dom alla hålla en renlighet på 98-99% om dom kommer från rätt leverantör vill säga.

Det är väldigt svårt att avgöra om det är "äkta" eller ej.
Det enda är att ha en säker kran.

Jag skrev ett inlägg förut här om Alpha Laboratories, (inte Alpha Pharma)
Dock togs inlägget bort då moderatorena tyckte att jag fiske efter en shop.

Alpha Lab är ett Svenskt UG lab som enbart har varit tillgängligt för en sluten krets tidigare.
Det har alltid hållit top kvalitet.
Dom har haft ett eget GH också vet jag, Alphatropin.
Det skulle hålla samma renlighet 98-99% och var garanterat riktiga grejer.

Deras produkter har kommit ut till allmänheten vet jag, i alla fall deras oljor har jag sett.
Det finns till försäljning för alla men det verka vara väldigt svårt att få tag på.
Fråga inte mig vart man får tag på deras sortiment för jag jagar efter det själv då det garanterat är det mest pålitliga UG labet idag.

Min erfarenhet är att alla som haussar upp okända eller nya lab som "det säkraste UG-alternativet idag" även säljer eller tillverkar detta. Ditt påstående om att de skulle tillverkat 98-99 % rent hGH låter minst sagt knepigt; ett labb av den kalibern borde ha levererat avsevärt fler produkter och i större volym än vad du ger sken av att de har gjort. Att tillverka allt från scratch är inte direkt omöjligt, särskilt inte steroider (nu talar jag inte om kokning utan framställning medelst prekursorer/kemikalier), men hGH är inget du tillverkar enkelt. Således krävs ett mycket kostsamt laboratorium, och så länge man inte använder redan existerande maskiner och lokaler så krävs ett så pass stort kapital att man borde haft större intresse av att få ut sina produkter på marknaden.
2013-11-16, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MonsterXXL
Min erfarenhet är att alla som haussar upp okända eller nya lab som "det säkraste UG-alternativet idag" även säljer eller tillverkar detta. Ditt påstående om att de skulle tillverkat 98-99 % rent hGH låter minst sagt knepigt; ett labb av den kalibern borde ha levererat avsevärt fler produkter och i större volym än vad du ger sken av att de har gjort. Att tillverka allt från scratch är inte direkt omöjligt, särskilt inte steroider (nu talar jag inte om kokning utan framställning medelst prekursorer/kemikalier), men hGH är inget du tillverkar enkelt. Således krävs ett mycket kostsamt laboratorium, och så länge man inte använder redan existerande maskiner och lokaler så krävs ett så pass stort kapital att man borde haft större intresse av att få ut sina produkter på marknaden.

Hur många UG-labb framställer sina egna kemikalier "från scratch" då, enligt dig?
Mellan tummen och pekfingret.
2013-11-16, 18:55
Medlem
vilken märke är bäst på oral turinabol just nu och vart kan man köpa det någonstans? någon som har koll? / tack
2013-11-16, 20:53
Medlem
dragon66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qqww
jag hoppas för din skull att du hittar en bra leverantör så du inte kastar pengarna i sjön, för tyvärr kan det handla om mycket pengar när det handlar om HGH

Tack för din omtanke är inte naiv eller blåögd möjligen sistnämnda och ja är besvärligt att hitta det här med växt men kommer lösa sig.

Minst 2 huvudanledningar till att växt är intressant

1. Har man cuttat AAA en längre, ligger på året runt, + 30 år är inte ZMA och Omega tillräcklig .Växt funkar bra mot acne, bra hy, sömn, minskade rynkor, libido faktiskt förlänger det fysiska åldrandet, en del forskare påstår även antal år men är ointressant i detta sammanhang.

2. Vi vet att HGH är en polypeptidhormon som består av 191 aminosyror. Peptidhormon är intressant inom genteknik forskningen då den har visat sig ha positiva effekter på våra kognitiva funktioner som inlärning och minnesfunktioner och vi vet att ”GH fjäderventilen skall pulsa för att vi skall funka normalt och är den ex stängd blir det brist på GH. Så har en individ låga värden GH ger det dålig längdtillväxt och vetenskapligt säkerhetsställt att låga värden GH ofta ger intellektuella problem och beteendeproblem som liknar ADHD.

Kan HGH hjälpa mot dysfunktionella störningar? I hjärnan finns många ”strömförande fiberkablar” som förbinder bakre och främre hjärnloben, är några kretsar defekta går såldes strömmen inte fram. Inom gentekniken har man tillsammans med laserljus lyckats ”bygga ihop” defekta fiberkablar ungefär som vi kan bygga muskelminne.

Vad betyder det: HGH kan hjälpa personer med nedsatta dysfunktionella funktioner genom att förbättra intellektuella och beteendeliknande problem. Sylvester Stallone har ADHD och bra exempelo då han gillar HGH. För att återknyta till problemet med att hitta BRA HGH så är det troligt att det framöver finns extra stort intresse av växt men BRA växt,

Mod kan ta bort detta inlägg om det blev OT
Mvh
2013-11-16, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MonsterXXL

Inget nytt Lab..

Tråd från 2006 - https://www.flashback.org/t413087
Karlshmn_ye som är gammal mod här reka det.

http://forums.steroid.com/discussion-brands-ugls-no-source-posting/545349-alpha-labs-alp.html

Det är ett riktigt kvalitets Lab. Aldrig varit några dåliga batcher som varit underdoserade eller något.
Kan vara för att deras första prioritering inte har varit att sälja det till alla och tjäna så mycket pengar dom kan på folk. Finns folk som värdera kvalité och säkerhet högre än pengar.
Därför dom hållit det inom en sluten krets antar jag.

Självklar har det läckt ut lite här och där annars skulle inte en kille som jag veta något om detta.
Det har ju till och med uppmärksammats utomlands, Hur många svenska lab ha gjort det?

Skrev i mitt förra inlägg som togs bort att jag pratade om detta labet med Mr Maxi, Mannen bakom Dutch Lab.
Han pratade bara gott om det och killarna bakom det.

Att dom har eget hgh vet jag, Hur dom framställer det vet jag inte.
Men det ska vara TOPP precis som deras Steroider.

Detta är väl en tråd där man ska tipsa varandra om bra produkter? Så va inte så negativ när man dela med sig om sådan här info.
Senast redigerad av Micke_stenhård 2013-11-16 kl. 23:06.
2013-11-17, 15:52
Medlem
BlueEyedDevils avatar
Nägon som kan tipsa om bra susta med tryck. Helst högdoserad. Va bra tryck i diamonds susta men tror jag blev halt av inte säker va ett bra tag sen jag körde susta. Karachi susta får man väll med säkerhet inte äkta tyvärr. Corelabs hur e den?

I övrigt så finns det inte mer än diamond och core som har 350mg vad jag vet för tillfället. Någon som vet mer får gärna flika in med lite info

Mvh
2013-11-17, 16:01
Medlem
.zemuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueEyedDevil
Nägon som kan tipsa om bra susta med tryck. Helst högdoserad. Va bra tryck i diamonds susta men tror jag blev halt av inte säker va ett bra tag sen jag körde susta. Karachi susta får man väll med säkerhet inte äkta tyvärr. Corelabs hur e den?

I övrigt så finns det inte mer än diamond och core som har 350mg vad jag vet för tillfället. Någon som vet mer får gärna flika in med lite info

Mvh

Får du tag i Vishnu pharma rekommenderar jag den starkt.

mvh
2013-11-17, 17:12
Medlem
BlueEyedDevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .zemun
Får du tag i Vishnu pharma rekommenderar jag den starkt.

mvh
Intressant. Hur mkt ligger den på?

Mvh
Såg nu att den ligger på 325mg och det bara tre estrar i den.. finns inte på bm/hb.

Väldigt olika på vilka estra dom har i sina sust mot originalet. Vishnu 3 estrar, diamond 5 estrar och karachi 4.
Senast redigerad av BlueEyedDevil 2013-11-17 kl. 17:33.
2013-11-17, 23:15
Medlem
Någon som kan säga nått om Diamonds dboll?
2013-11-18, 00:23
Medlem
Vilket winstrol är det som gäller just nu?

Vet att det är tryck i hulkens men eftersom det är första gången jag ska lägga in winstrol så vill jag dosera lite lägre än 62.5mg.
2013-11-18, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av liviinloud
Vilket winstrol är det som gäller just nu?

Vet att det är tryck i hulkens men eftersom det är första gången jag ska lägga in winstrol så vill jag dosera lite lägre än 62.5mg.

Hulk
Alpha
DP

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in