2013-11-16, 16:19
Medlem
dparas avatar
Om man köper coins via randyrun.se, får man vänta några timmar/dagar eller kommer de ganska snabbt?

Vad tycker ni, är det mest värt att köpa coins eller packs?
Citera
2013-11-16, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dpara
Om man köper coins via randyrun.se, får man vänta några timmar/dagar eller kommer de ganska snabbt?

Vad tycker ni, är det mest värt att köpa coins eller packs?

Packs är värdelöst med tanke på hur billigt coins är.

Det är olika i väntetid, som kortast har jag fått vänta 30 minuter och som längst en dag då det var en uppdatering som hindrade dem från att sälja via xbox live.
Citera
2013-11-16, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nitiniti
50k packs?
"EA SPORTS FIFA ‏@EASPORTSFIFA 21h
Let's do this: Happy Hour is GO! 6pm-7pm UK. 50K PACKS! 12 Players, all Gold, all rare. IF @cesc4official, KPB, and Pogba available. #FUT"
Citera
2013-11-16, 16:55
Medlem
HestDrickaColas avatar
Packade precis gamle DIF-tränaren Jonevret. Han blir definitivt kvar för mig i klubben
Citera
2013-11-16, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hundranittiofyra
så jävla less på det här fuckin skit handikapp spelet nu. funderar på att bränna mina 250k på packs nu för att försöka få messi ronaldo eller nånn annan super dyr spelar... vad tycker ni?

Inte denna veckan, imo. Hela TOTW suger.
Citera
2013-11-16, 17:01
Medlem
Någon som testat götze? är han värd pengarna för lirar just nu diego och är nöjd med han
Citera
2013-11-16, 17:03
Medlem
NUFCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av distinho
Någon som testat götze? är han värd pengarna för lirar just nu diego och är nöjd med han

Skön att spela med, helt klart, men definitivt inte värd så mycket cash när Diego gör det minst lika bra. Satsa på att förändra och förstärka där du behöver göra det istället!
Citera
2013-11-16, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NUFC
Skön att spela med, helt klart, men definitivt inte värd så mycket cash när Diego gör det minst lika bra. Satsa på att förändra och förstärka där du behöver göra det istället!

tackar och bockar!!
Citera
2013-11-16, 17:05
Medlem
Citat:
Fast det stämmer ju inte?

"In a special next-gen preview event, FIFA 14 producer Nick Shannon told that the Microsoft exclusive addition will be available “on the Xbox Marketplace as soon as Xbox One launches“. With both editions sharing the same marketplace, Legends content will go live on both Xbox 360 and Xbox One on the same day. Which means that FIFA 14 Ultimate Team Legends will be launching on November 19."
var kommer det citatet ifrån?
http://www.digitalspy.co.uk/gaming/news/a525539/fifa-14-ultimate-team-legends-release-date-for-november-22.html
"FIFA 14's Ultimate Team Legends will be launching on November 22, EA has revealed"

det står ju olika överallt...
Citera
2013-11-16, 17:06
Medlem
Hejhej!
Efte 1 ½ månads vila från FUT så är jag äntligen tillbaka och mer taggad än någonsin!

Har 2,6 miljoner att spendera på ett drömlag, vill däremot inte ha några IFs eller liknande nu innan TOTY släpps! Hela budgeten behövs inte spenderas men hade varit grymt tacksam om någon kunde hjälpa mig sätta ihop ett drömlag? Har nämligen ingen aning vilka spelare som är bra, vilka typer av spelare man ska satsa på och vilka egenskaper spelarna borde ha! Känner mig som en gammal hederlig newbie!

Sen funderar jag på att skaffa ett så kallat OP-lag också! Som inte kostar alldeles för mycket, någon som orkar slänga ihop alla OP-spelare i ett och samma lag så hade jag blivit glad

Tack på förhand!
Citera
2013-11-16, 17:10
Medlem
NUFCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guap
var kommer det citatet ifrån?
http://www.digitalspy.co.uk/gaming/news/a525539/fifa-14-ultimate-team-legends-release-date-for-november-22.html
"FIFA 14's Ultimate Team Legends will be launching on November 22, EA has revealed"

det står ju olika överallt...

Citatet är direkt taget från: http://www.fifauteam.com/fifa-14-ultimate-team-legends-date/

Snackade med en moderator på Futhead igår och han instämde med att det släpps den 19:e men han kan ju ha fel.

Nåja, vi får helt enkelt vänta och se. Marknaden lär ju i alla fall sänkas enormt från och med den 19:e.
Citera
2013-11-16, 17:18
Medlem
Citat:
Citatet är direkt taget från: http://www.fifauteam.com/fifa-14-ultimate-team-legends-date/

Snackade med en moderator på Futhead igår och han instämde med att det släpps den 19:e men han kan ju ha fel.

Nåja, vi får helt enkelt vänta och se. Marknaden lär ju i alla fall sänkas enormt från och med den 19:e.
fan va härligt, då är det 3 dagars mindre väntetid!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in