2013-11-16, 14:42
  #13729
Medlem
Seether14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reeeaaal
När kommer legenderna?

Google för fan.

Citera
2013-11-16, 15:00
  #13730
Medlem
Guldtandens avatar
Jäklar va bra Mandzukic är alltså! Grym bollkontroll, snabb och bra på att avsluta med både fötterna o huvet. Ett hett tips till er som söker bundesliga strikers!
Citera
2013-11-16, 15:02
  #13731
Medlem
LCLOs avatar
Har bara spelat med silverlag detta året.
Men nu tänkte jag spela mig uppåt i divisionerna!

Skulle någon kunna bygga två stycken stabila lag att klättra med?

Gillar formationerna 4-3-3 och 4-1-2-1-2

Har ungefär 250k att lägga per lag =)
Citera
2013-11-16, 15:02
  #13732
Medlem
nitinitis avatar
Fick 875 coins när jag vann en match nyss. Det måste väl vara nästan max man kan få?
Citera
2013-11-16, 15:21
  #13733
Medlem
måste komma en happy hour eller liknande snart igen, maknaden är helt död. 50k packsen igår (eller när det var) var tydligen inte tillräckligt
Citera
2013-11-16, 15:31
  #13734
Medlem
Ni vet leveln uppe i högra hörnet. Går det att på något sätt snabbt levla? spela matcher går rätt segt ju.
Citera
2013-11-16, 15:32
  #13735
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nitiniti
Fick 875 coins när jag vann en match nyss. Det måste väl vara nästan max man kan få?

Det låter helt sjukt.
Citera
2013-11-16, 15:33
  #13736
Medlem
Bruunkens avatar
Robben din snygga jävel. http://www.easports.com/uk/fifa/football-club/profile/media#/fifa/football-club/profile/media/XBOX/x%20pOpOuTcaNdy%20x/2014/video/177008761
Citera
2013-11-16, 15:44
  #13737
Medlem
nitinitis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guap
måste komma en happy hour eller liknande snart igen, maknaden är helt död. 50k packsen igår (eller när det var) var tydligen inte tillräckligt

50k packs?
Citera
2013-11-16, 15:45
  #13738
Medlem
hundranittiofyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nitiniti
Fick 875 coins när jag vann en match nyss. Det måste väl vara nästan max man kan få?

jag har fått över 900 nån gång
Citera
2013-11-16, 16:08
  #13739
Medlem
hundranittiofyras avatar
så jävla less på det här fuckin skit handikapp spelet nu. funderar på att bränna mina 250k på packs nu för att försöka få messi ronaldo eller nånn annan super dyr spelar... vad tycker ni?
Citera
2013-11-16, 16:08
  #13740
Medlem
NUFCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seether14
Google för fan.


Fast det stämmer ju inte?

"In a special next-gen preview event, FIFA 14 producer Nick Shannon told that the Microsoft exclusive addition will be available “on the Xbox Marketplace as soon as Xbox One launches“. With both editions sharing the same marketplace, Legends content will go live on both Xbox 360 and Xbox One on the same day. Which means that FIFA 14 Ultimate Team Legends will be launching on November 19."
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in