Citat:
Vad är ditt syfte? Varför är du intresserad?
Den uppfattning jag har fått lite av dig är det att du tycks gå igång mer på att provocera och just veckla in dig i tjafs med just de personer som du anser håller en låg nivå och när du väl får mothugg av någon som försöker diskutera på ett mer nyanserat och vuxet sätt så tenderar du att bli tyst eller lämna diskussionen.
I övrigt kan jag också rekommendera Tanja och skulle kanske också rekommendera författare som skriver lite mer om mansrollen i stil med Robert Bly, Clarissa Pinkola Estés och Marion Woodman
Den uppfattning jag har fått lite av dig är det att du tycks gå igång mer på att provocera och just veckla in dig i tjafs med just de personer som du anser håller en låg nivå och när du väl får mothugg av någon som försöker diskutera på ett mer nyanserat och vuxet sätt så tenderar du att bli tyst eller lämna diskussionen.
I övrigt kan jag också rekommendera Tanja och skulle kanske också rekommendera författare som skriver lite mer om mansrollen i stil med Robert Bly, Clarissa Pinkola Estés och Marion Woodman
Citat:
Det är den främsta anledningen till att jag sitter här faktiskt, jag letar efter antifeministiska åsikter.
Om jag nu måste förklara denna tråd.
På vilket sätt tycker du jag sitter och enbart provocerar? Den var ju intressant. Jag tycker mer jag finner mig sitta och försvara grundläggande rättigheter för kvinnor på detta forum stup i kvarten.
Finner du det provokativt?
Att jag ideligen vecklar in mig med idioter, det kan jag ju däremot hålla med om.
Jag försöker låta bli ska du veta. men om du kollar i de trådar jag diskuterat så är det faktiskt idioterna som förföljer mig mer än tvärtom.
Och försvinner när jag får mothugg? Herregud, jag sitter här i dagar och debatterar i milslånga trådar med folk. Inte fan ger jag mig. När jag slutar är det ofta för att diskussionen gått i stå och i cirklar, den leder liksom inget vidare. Då finner jag det inte vara värt tiden längre.
men ge mig gärna ett exempel där jag tystnat.
jag brukar för övrigt skriva i senaste inlägget att det blir det sista.
Om jag nu måste förklara denna tråd.
På vilket sätt tycker du jag sitter och enbart provocerar? Den var ju intressant. Jag tycker mer jag finner mig sitta och försvara grundläggande rättigheter för kvinnor på detta forum stup i kvarten.
Finner du det provokativt?
Att jag ideligen vecklar in mig med idioter, det kan jag ju däremot hålla med om.
Jag försöker låta bli ska du veta. men om du kollar i de trådar jag diskuterat så är det faktiskt idioterna som förföljer mig mer än tvärtom.
Och försvinner när jag får mothugg? Herregud, jag sitter här i dagar och debatterar i milslånga trådar med folk. Inte fan ger jag mig. När jag slutar är det ofta för att diskussionen gått i stå och i cirklar, den leder liksom inget vidare. Då finner jag det inte vara värt tiden längre.
men ge mig gärna ett exempel där jag tystnat.
jag brukar för övrigt skriva i senaste inlägget att det blir det sista.
Min bild stämmer ganska väl överens med Karmens, vill du ha exempel på att du lämnat diskussioner av mer seriös natur, säg till så ordnar jag länkar på ett par tre stycken ganska nyligen. Men det är helt OK i mina ögon, har man sagt det man vill så finns det ingen anledning att upprepa sig.
Du lämnar inlägg av mer seriös natur, men vecklar också gärna in dig i och fokuserar på tramsdiskussioner på låg nivå. Det finns många medlemmar här som går igång på detta och slänger ur sig förolämpningar till höger och vänster.
Därför är ignorefunktionen på forumet att rekommendera om man inte har lust att sjunka ner i dyn. Som de säger om en argumentation med en idiot, den är omöjlig att vinna då idioten direkt drar den ner på idiotnivå och vinner pga sin erfarenhet att vara idiot.
Det finns faktiskt också väldigt många seriösa och intelligenta medlemmar, och jag har lärt mig mycket av andra människor här på forumet, även fått anledning att omvärdera vissa av mina åsikter och värderingar vilket väl är det mest utvecklande för en individ. Vad gäller andra forum för att diskutera kritik mot feminismen så har jag inga bättre förslag än de som redan kommit upp. FB är ju unikt på det sättet att även de som bär på kraftigt stigmatiserande värderingar tillåts uttrycka dessa, och personer som inte har så mycket annat att komma med än översittarfasoner tillåts utöva dem.
Men du kan välja att inte bry dig om dem om de stör dig. Ignorera de medlemmar som du tycker är på för låg nivå och ta diskussionen med de som du upplever har vettiga argument, inte tvärtom. Att man sedan inte delar en annan medlems åsikter betyder inte per automatik att denne är på en låg nivå. Att bli irriterad på en meningsmotståndare är både normalt och sunt, och ett uttryck för att man är en människa med fri vilja och självständigt tänkande. Att trots detta kunna acceptera andra människors åsikter är vad som håller dig ovanför dyn.
) skotittare och thewellovedone t.ex. Kanske för att män förväntas tåla mer. Det tyder om inte annat TS gnäll på.