2013-11-12, 12:06
Medlem
lectrs avatar
Jaaaa! +1000

Killar som är duktiga på att dansa är bland det sexigaste som finns, blir helt till mig.
Citera
2013-11-12, 14:49
Medlem
toczs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmartaFlickan
Det klagas mycket här på att det är så himla svårt och ragga tjejer, tjejer är så ouppnåliga, det är såå orättvist pga av ditten och/eller datten..men för sjutton gubbar killar, gnäll inte så mycket, ta er i kragen Kan ge er ett kanontips: LÄR ER DANSA!! De flesta tjejer och kvinnor bara älskar att dansa, så är det bara, en kille som gillar och som kan dansa kommer ha ett enormt försprång när det gäller att ragga tjejer..lovar! (Se på dansen om ni så vill som en slags "parningsritual" där man får nosa lite på varann)

Själv älskar jag att dansa och lovar att tjejer uppskattar nåt enormt att dansa med killar som verkligen vill och kan dansa! Killar på krogen som står passiva och surar, bara hinkar bärs hela kvällen och blir kanonraka och odrägliga går fettbort för alla tjejer

hehe du låter bara krokad i mina öron, praktexempel på korkad brud... För det första kan redan killar dansa, de flesta vågar inte, jag vågar och jag håller med, jag får sjukt mkt tjejer pga det.
Men du har fel över att det är därför killar här inne klagar...

De flesta som klagar, klagar inte på att det e så ouppnåeligt och svårt o ragga, det är det ju inte, jättelätt, det som de flesta klagar på är att tjejer spelar så mycket, är väldigt ofta falska, och är mer osäkra än vad killar är.

Det du sitter o säger här nu e i princip "ta ER i kragen, börja ragga bättre", ungefär som om det vore killars fel att de tycker det e svårt, det e precis lika mkt tjejers "fel"... Ni gillar uppmärksamhet och ni tar den killen som ger er mest, sen gnäller ni på att han e douche. Men ni raggar aldrig själva.

Ni failar lika mkt, om inte mer... Så tycker inte att du ska sitta o säga "ni ska göra si och så" till vårt kön, när ert egna kön inte rör en fena för något
Citera
2013-11-12, 14:57
Medlem
toczs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av number666
Fattar inte hur vissa tänker i denna tråd, som första inlägget säger så är detta bara ett tips hur man kan ragga inte att det är bara så man kan ragga.
Och om en kille dansar på krogen så behöver han inte vara bög eller ointelligent, bara för att du inte kan.

Jag dansar i stort sett varje gång jag är på krogen, har dock nästan aldrig varit singel när jag gått ut så har inte försökt dansa upp någon tjej, men det har hänt en hel del gånger att främmande tjejer kommit fram och dansat med mig.

Så jag håller med om att det kan vara ett bra sätt att ragga på om man kan dansa, men man ska inte stå och fjanta på typ dansa som markolio eller nån annan fjant.
Känns det onormalt är det för man inte dansat mycke.
kan man inte dansa och det känns onormalt så träna hemma nykter, och inte bara köra vänster fot till höger och sen höger till vänster.

och ps. kan man dansa rave så står man inte och hoppar.

Bra sagt!

Jag t.ex kan inte dansa någon riktig dans, men jag kan röra mig i takt till musik, jag vågar röra mig, jag har rytm (som jag övat upp) och jag försvinner in i musikens värld, vilket gör att det "ser" bra ut, ser naturligt ut, o jag har brutalt roligt.

Det gör att jag nästan varje gång får 2-3 tjejer som kmr fram o vill dansa, som alltid ska de ju dansa in med rumpan först... O tittar jag mig runt märker jag att det e faktiskt brutalt många tjejer som INTE kan dansa också, de har bara lärt sig 2-3 steg från storasyster eller någon youtube video som de drar om och om igen, steg som de tror är sexiga. Sen står dom så, en hel kväll, på samma ställe...

Men trots detta är det ändå mer attraktivt än någon surkärring i baren^^
Nu är jag iof aldrig ute o raggar längre då jag är stabil på annat håll, men det slår aldrig fel när man går ut o dansar när det väl händer. 100% ragg av dans, inte för att du kan dansa utan för att du har kul o du vågar!
Citera
2013-11-12, 16:08
Medlem
Jävla massa gnäll från grabbarna. Ni är bara fega.

Upp och dansa, det är ingen raketforskning direkt.

Men men, vill ni hellre sitta och titta på när vi håvar in damerna så inte mig emot. Mindre konkurrens, mer överflöd.
Citera
2013-11-12, 16:19
Medlem
HenkeEdges avatar
Undra vad TS (som verkar vara avstängd) menade för dans. På club/krogen och ett discogolv eller styrdans. Är en viss skillnad ändå.

Edit: Kanske kan svara mig själv när jag läste första sidan igen, då hon skrev "I stort all sorts dans". Men tråden verkar ha övergått mer mot discoklunga på klubbar.
Senast redigerad av HenkeEdge 2013-11-12 kl. 16:22.
Citera
2013-11-12, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CaptainFreedom
Uselt tips från TS. Lyssna på killar som är bra på att ragga tjejer istället.

Exactamente. En kille som kan dansa, eller vill dansa med en, har inte ett dugg bättre chans på ragg än någon som hänger i baren.

Däremot gillar jag sådant här (som någon postade tidigare http://www.youtube.com/watch?feature...xxj1oBeI#t=16) där man gör ett nummer och verkligen bjuder på sig själv med inlevelse.
Men igen, det är inte avgörande för att man ska bli intresserad.
Citera
2013-11-12, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tocz
hehe du låter bara krokad i mina öron, praktexempel på korkad brud... För det första kan redan killar dansa, de flesta vågar inte, jag vågar och jag håller med, jag får sjukt mkt tjejer pga det.
Men du har fel över att det är därför killar här inne klagar...

De flesta som klagar, klagar inte på att det e så ouppnåeligt och svårt o ragga, det är det ju inte, jättelätt, det som de flesta klagar på är att tjejer spelar så mycket, är väldigt ofta falska, och är mer osäkra än vad killar är.

Det du sitter o säger här nu e i princip "ta ER i kragen, börja ragga bättre", ungefär som om det vore killars fel att de tycker det e svårt, det e precis lika mkt tjejers "fel"... Ni gillar uppmärksamhet och ni tar den killen som ger er mest, sen gnäller ni på att han e douche. Men ni raggar aldrig själva.

Ni failar lika mkt, om inte mer... Så tycker inte att du ska sitta o säga "ni ska göra si och så" till vårt kön, när ert egna kön inte rör en fena för något
Ah är det den västen på, vårt kön emot ert kön? Hur kunde det bli såhär tokigt i någons huvud? Är det inte meningen att könen dras till varandra i olika former av parningsritualer, bl.a dans? Det är väl hannarna som ska tuppa sig o konkurrera, varför en så tråkig ton när någon ger ett välment tips? Du rör dig till musiken (ja vissa kallar det att dansa) o har kul, gott så! Du behöver väl inte ta TS uppmuntran o göra det till en personlig förolämpning? Hur blev det så?
Citera
2013-11-12, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lectr
Jaaaa! +1000

Killar som är duktiga på att dansa är bland det sexigaste som finns, blir helt till mig.

Så länge de har ett snyggt ansikte.
Annars blir ni såklart äcklade.
Citera
2013-11-12, 17:48
Medlem
Funkar bara om man är snygg , glöm det annars ! Tjejer vill inte ha något att göra med fula killar .
Citera
2013-11-12, 21:36
Medlem
Har du sett hur folk dansar på dansgolven på klubbar/puben? Ser mer ut som någons sorts konstig revirmarkering när folk står och gnider sig mot varandra...dans är det ju inte i alla fall.

Fast..när man tänker på det, det är ju en sorts revirmarkering..."Denna personen är med mig, håll dig undan"...
Citera
2013-11-12, 21:40
Bannlyst
Riktiga män dansar inte.
Citera
2013-11-15, 18:29
Medlem
lectrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thedarkenemy
Så länge de har ett snyggt ansikte.
Annars blir ni såklart äcklade.
En kille som är grym på att dansa blir genast 500% snyggare, det gäller även fula killar. Kombinera dansskills med en härlig personlighet och jag är game.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in