2013-11-15, 17:36
Medlem
Knugen-Skuks avatar
Alltså vad är det för killar som blir gynekologer egentligen? När man kan bli hjärnkirurg, hjärtfelsexpert, njurkunnig eller professionell dermatolog, så väljer vissa män att bli experter på kvinnors underliv. Ligger det något sexuellt bakom eller är det helt enkelt ett oskyldigt intresse? Säger inte att dessa inte behövs men håll med om att det känns jävligt skumt att nån pluggar till att köra upp saker i fittan på okända kvinnor.
Citera
2013-11-15, 17:42
Medlem
DrogadProfets avatar
Tror det måste finnas en sexuell baktanke i det hela haha Dock tror jag att yrket kan vara rätt avtändande efter ett tag om man ständigt får examinera massa åldrade slappfittor..
Citera
2013-11-15, 17:44
Bannlyst
Är i regel aldrig friska fina fittor där heller av uppenbara skäl :P
Citera
2013-11-15, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sugarpuffextrem
Är i regel aldrig friska fina fittor där heller av uppenbara skäl :P

Hoppas du bara skojjar
Citera
2013-11-15, 18:00
Medlem
Dilemmachines avatar
Fruntimret hemma är 20 år och har vart hos gynekologen ett fåtal gånger. Om man ser henne naken så finns det inte en kille i världen som inte skulle bli kåt, därför har jag förbjudit henne att ha en manlig gynekolog. Dessutom har hon sagt själv att hon inte skulle vilja det för det skulle kännas skumt.

Av alla underliv dem kollar varje vecka så måste dem ju någon gång få rejäl bånge och bli svinkåt?
Det tror jag är rätt oundvikligt.
Citera
2013-11-15, 18:01
Medlem
Overkokt.Blomkals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knugen-Skuk
Alltså vad är det för killar som blir gynekologer egentligen? När man kan bli hjärnkirurg, hjärtfelsexpert, njurkunnig eller professionell dermatolog, så väljer vissa män att bli experter på kvinnors underliv. Ligger det något sexuellt bakom eller är det helt enkelt ett oskyldigt intresse? Säger inte att dessa inte behövs men håll med om att det känns jävligt skumt att nån pluggar till att köra upp saker i fittan på okända kvinnor.
Du menar att det är trevligare att emellanåt köra upp fingrarna i ändtarmen på okända män?
Citat:
Ursprungligen postat av Rawbiz
Hoppas du bara skojjar
Till vilken typ av läkare tror du att de värsta fallen söker sig?
Citera
2013-11-15, 18:08
Medlem
Knugen-Skuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Overkokt.Blomkal
Du menar att det är trevligare att emellanåt köra upp fingrarna i ändtarmen på okända män?

Finns väl inga analläkare utan det är väl allmänläkare som sysslar med sånt.
Citera
2013-11-15, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Overkokt.Blomkal

Lika som tandläkare, dom ser ju inte bara folk med dåliga tänder. Vet inte riktigt hur det är med er, min fru går till exempel var 6:e månad för check-up och har alltid varit frisk..

Klart man får se många sjuka, men inte bara liksom
Citera
2013-11-15, 18:32
Medlem
ParadiseRoads avatar
Citat:
Du har inte mycket koll du. Vad tror du kolorektalkirurger sysslar med? Hur tror du urologer undersöker prostata? Tror du att det enda gynekologer gör är vaginala undersökningar?
Citera
2013-11-15, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dilemmachine
Fruntimret hemma är 20 år och har vart hos gynekologen ett fåtal gånger. Om man ser henne naken så finns det inte en kille i världen som inte skulle bli kåt, därför har jag förbjudit henne att ha en manlig gynekolog. Dessutom har hon sagt själv att hon inte skulle vilja det för det skulle kännas skumt.

Av alla underliv dem kollar varje vecka så måste dem ju någon gång få rejäl bånge och bli svinkåt?

Men herregud, när man utbildar sig till gynekologen är man ju 20+. Och då har de flesta män mognat och tänker inte så längre, utan tycker att det är ett fantastiskt vackert jobb (jag hör själv ironin i det, men det är ungefär samma princip som arbetet som barnmorska) alltså dom tänker inte så. Det är ett organ med otroligt många delar att fördjupa sig i (ser ironin även i den meningen) och fascinerande.
Citera
2013-11-15, 18:35
Medlem
ParadiseRoads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dilemmachine

Detta var något av det mesigaste jag läst på länge. Du har förbjudit din sambo att bli undersökt av manliga gynekologer? Herregud, väx upp. Skärp dig. Gå i terapi. Vad som helst.
Citera
2013-11-15, 18:38
Medlem
Overkokt.Blomkals avatar
Citat:
Ja och urologer. Även om onkologer har ett finger med i spelet, när det t.ex. gäller prostatacancer, tror jag de slipper den värsta skitgöran. Analläkare finns, dock utan läkarlegitimation. Däremot finns det en hel del anala läkare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in