2013-11-15, 06:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vasteras-87
Mina vader fick 4ml var igår av Testo P. Och inte satt i dem på länge (mödomhinnan är tillbaka) och jag flyger runt som en fjäder idag utan problem !
Satt själv 2,5 ml i axeln för 2 dagar sedan(1ml testp 1,5ml tren a) efter att inte stuckit i axeln sedan juli och visst var jag lite öm osv dagen men inte i närheten av smärtan jag hade efter jag tog oskulden där med 1ml galenika.
2013-11-15, 07:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pelleaxelsson
Satt själv 2,5 ml i axeln för 2 dagar sedan(1ml testp 1,5ml tren a) efter att inte stuckit i axeln sedan juli och visst var jag lite öm osv dagen men inte i närheten av smärtan jag hade efter jag tog oskulden där med 1ml galenika.
Du pratar om nått annat nu som inte alltid har med oljan i sig att göra, utan en liten muskel som är betydligt känsligare för nål och fyllnad. En "regel" är att ju mindre muskeln är desto känsligare är den för penetrering av en nål (läs sår i muskeln) och fyllnad. Men det finns fortfarande oljor som inte känns i kombinaton med rätt stickteknik även i en så liten muskel som axeln.
2013-11-15, 08:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Av_anledning
Du pratar om nått annat nu som inte alltid har med oljan i sig att göra, utan en liten muskel som är betydligt känsligare för nål och fyllnad. En "regel" är att ju mindre muskeln är desto känsligare är den för penetrering av en nål (läs sår i muskeln) och fyllnad. Men det finns fortfarande oljor som inte känns i kombinaton med rätt stickteknik även i en så liten muskel som axeln.
Du missa poengen va? Det jag ville komma fram till är att trots rätt sticktekning så blir man troligen lite om första gången man kör i en ny muskel oavsätt oljans kvalite.
2013-11-15, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pelleaxelsson
Du missa poengen va? Det jag ville komma fram till är att trots rätt sticktekning så blir man troligen lite om första gången man kör i en ny muskel oavsätt oljans kvalite.
Nej jag missar inte "poängen". Har man en bra olja man sätter för första gången och inte vispar runt nålen eller sticker igenom/på andra invärtes delar så får man sällan ont.
Sen är det en jävla skillnad på "öm" och ont/halv invalid/svullen som ursprungliga svaret berörde.
För att förtydliga: En bra olja blir man inte svullen/halv invalid/ont flera timmar-dagar av.
Och givet även under förutsättning att man inte sätter en jätte mängd i en liten muskel, vispar runt nålen i muskeln, trycker igenom nerver/blodkärl och skapar inre skador/sår pga det.

*edit*
Fundera lite på varför så få får smärta av ex: Galenika, PR, Lixus, dom första LL oljorna, MT för att nämna några märken. Sett i relation till ex DP, TM, GM.
Senast redigerad av Av_anledning 2013-11-15 kl. 09:06.
2013-11-15, 09:13
Medlem
RockyRambos avatar
Tja!
Jag har hort mkt gott om Lion Lab, men det var ganska langesen. Jag tror de framst tillverkade orala prepp da som skulle halla extremt god kvalitet. Detta var ett par ar tillbaks i tiden. Nu hittar jag bade orala + oljor. Bla en fd prohormone/prosteroid jag bara hort talas om om i forbifarten fran USA Lion Lab - 1-Testosterone Cypionate (DHB) 100 mg/ml. Har ngn provat den? Ser aven Superdrol pa listan, ska vara galet potent men vara ruggigt toxisk ocksa. Erfarenheter av Lion Lab overall i dagslaget? Framst oljorna, men aven orala. All relevant info ar valkommen!
Tack sa mkt byggarbroder!
2013-11-15, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RockyRambo
Tja!
Jag har hort mkt gott om Lion Lab, men det var ganska langesen. Jag tror de framst tillverkade orala prepp da som skulle halla extremt god kvalitet. Detta var ett par ar tillbaks i tiden. Nu hittar jag bade orala + oljor. Bla en fd prohormone/prosteroid jag bara hort talas om om i forbifarten fran USA Lion Lab - 1-Testosterone Cypionate (DHB) 100 mg/ml. Har ngn provat den? Ser aven Superdrol pa listan, ska vara galet potent men vara ruggigt toxisk ocksa. Erfarenheter av Lion Lab overall i dagslaget? Framst oljorna, men aven orala. All relevant info ar valkommen!
Tack sa mkt byggarbroder!
Är det fortfarande samma tillverkare bakom idag som det varit tidigare så är LL kalas. Är inte helt 100 på att det inte blivit några andra som tagit över men nästan säker.
Dom tidigaste oljorna från tillverkningen är att föredra men dessa har nog hunnit blivit använda vid det här laget nu. Som sagt överlag så är LL ett bra märke som gör jobbet väl, finns dock några oljor som kan smärta lite av framför allt senare tillverkningarna.
2013-11-15, 11:48
Medlem
MonsterXXLs avatar
Citat:
Är det fortfarande samma tillverkare bakom idag som det varit tidigare så är LL kalas. Är inte helt 100 på att det inte blivit några andra som tagit över men nästan säker.
Dom tidigaste oljorna från tillverkningen är att föredra men dessa har nog hunnit blivit använda vid det här laget nu. Som sagt överlag så är LL ett bra märke som gör jobbet väl, finns dock några oljor som kan smärta lite av framför allt senare tillverkningarna.

Hehe. Lite väl komprometterande information kan tyckas Lion har tillverkats som det skall och de vialer som finns ute ska vara tillverkade av samma person som tidigare.
2013-11-15, 11:48
Medlem
WhiskeyGinWines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZEUS.
Venoms propp... Topp 3 av alla propp jag kört. O det är många.. Gillar att den är på 150 mg/ml. Ingen pip o bra drag. Len o fin olja..Denna med Hulks npp gör dej inte besviken nånstans

Låter bra, tack!
2013-11-15, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MonsterXXL
Hehe. Lite väl komprometterande information kan tyckas Lion har tillverkats som det skall och de vialer som finns ute ska vara tillverkade av samma person som tidigare.
Nu gjorde du mig lite ställd, vad betyder komprometterande?
2013-11-15, 12:36
Medlem
sedans avatar
Citat:
Snacka skit om.
2013-11-15, 12:44
Medlem
MonsterXXLs avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av sedan
Snacka skit om.

Hehe. Nejdå. Menade att det var lite too much information. Och med tanke på att du ställde frågan så tror jag du vet vilken information som kan räknas ihop till en slutsats om man redan har lite kött på benen
2013-11-15, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MonsterXXL
Hehe. Nejdå. Menade att det var lite too much information. Och med tanke på att du ställde frågan så tror jag du vet vilken information som kan räknas ihop till en slutsats om man redan har lite kött på benen
Det va väl inte så mycket info? Bara lite allmänt utan närmare detaljer .
Vet mer om det märket men det hör inte hemma här.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in