2013-11-14, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pelleaxelsson
Sätt du flera ml olja i en oskulld muskel och kom tillbaka och säg så.

Mina vader fick 4ml var igår av Testo P. Och inte satt i dem på länge (mödomhinnan är tillbaka) och jag flyger runt som en fjäder idag utan problem !
2013-11-14, 21:08
Medlem
CrazyAsFucks avatar
Till er som kört mycket winnar:

Hur lång tid brukar det ta innan man känner av winstrol? Styrkeökningar, ledverk eller vad som?

Har legat på 50mg i 11 dagar nu. Tycker att det borde kickat in nånting i alla fall. Men känner absolut ingenting.

Kör Seritexx. Positivt eller negativt om dessa?
2013-11-14, 21:09
Bannlyst
Om vi riktar in oss på Anadrol (Oxar) just nu från HB, vilken säljare ska man välja? Samt märke? Köpte Anapolon hos Genesis som visade sig vara fake så det sjöng om det.

Tror dom visste det mycket väl då org priset var 1200kr/pack men jag fick det för 800kr ink frakt

Är 2a raka gången jag ska köpa oxar och får fake. Så därför söker jag nu svar här och hoppas någon har några tips om bra oxar just nu på HB
2013-11-14, 21:10
Bannlyst
Boson Pharma eller Diamond Pharma vad gäller Oxar.. Någon som testat dem och vet om det är bra eller skit?
2013-11-14, 22:30
Medlem
chebmamis avatar
Deca från royal quality, någon som testat? Tänker främst från shoppen "Krafttillskott" på hb.
2013-11-14, 22:58
Medlem
swiftos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chebmami
Deca från royal quality, någon som testat? Tänker främst från shoppen "Krafttillskott" på hb.

Kanon bra olja, förvänta dig bra resultat!
Ligger på den själv och är riktigt nöjd med deras oljor overall.
2013-11-14, 23:01
Medlem
chebmamis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swifto
Kanon bra olja, förvänta dig bra resultat!
Ligger på den själv och är riktigt nöjd med deras oljor overall.

Asså? Fan vad nice 300mg/ml också, letat efter högdoserad deca men standard brukar vara 200/250.
2013-11-14, 23:04
Medlem
swiftos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chebmami
Asså? Fan vad nice 300mg/ml också, letat efter högdoserad deca men standard brukar vara 200/250.

Ja precis, lite extra grädde på moset så att säga
2013-11-15, 00:55
Medlem
Jag skall införskaffa mig testo E nu snart, jag har att välja mellan

Aburaihan, alpha farma, Balkan Pharma eller möjligtvis Galenika.
Vad har ni för erfarenheter, vilket är att föredra?

Körde Balkan pharma sist på Dbollar och var mer än nöjd, har dock inget att jämnföra med.
2013-11-15, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fundersam1
Jag skall införskaffa mig testo E nu snart, jag har att välja mellan

Aburaihan, alpha farma, Balkan Pharma eller möjligtvis Galenika.
Vad har ni för erfarenheter, vilket är att föredra?

Körde Balkan pharma sist på Dbollar och var mer än nöjd, har dock inget att jämnföra med.

lika bra att slänga upp det i 2 trådar

svarat i andra
2013-11-15, 06:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Supertesto
Om vi riktar in oss på Anadrol (Oxar) just nu från HB, vilken säljare ska man välja? Samt märke? Köpte Anapolon hos Genesis som visade sig vara fake så det sjöng om det.

Tror dom visste det mycket väl då org priset var 1200kr/pack men jag fick det för 800kr ink frakt

Är 2a raka gången jag ska köpa oxar och får fake. Så därför söker jag nu svar här och hoppas någon har några tips om bra oxar just nu på HB
Finns alpha pharma oxar på hb, köp dem så får du rätt doserat.
2013-11-15, 06:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pelleaxelsson
Sätt du flera ml olja i en oskulld muskel och kom tillbaka och säg så.
Tillbaks - det ska inte kännas!
Bara för att du och andra sätter ex Dp och får ont eller blir invalid innebär det inte att det ska vara så!
Läser du även västerås inlägg så bör du även veta att testo p är en snabb ester som vanligen känns mer än en långsam (undantag finns av dåliga prepp som känns utav fan och även Susp som är svår att få till smärtfri) och kan kännas lite mer pga det. Är det en ordentligt tillverkad olja så ska den inte kännas mer än en långsam bra olja om man satt den rätt.
Så antingen kör han vatten eller en bra olja och du har bara kört halv fabrikats oljor.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in