2013-11-13, 21:56
Medlem
Durcherrss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av itworks
Har inte mätt min penis innan, men häromsisten nämnde ett ligg att min penis va grov, som i bra omkrets. Fick måttet 17.5 cm, och läser nu att medel är mellan 8-12 cm. Skön egoboost.
Dock är den inte så lång, runt 18-19 cm beroende på hårdhet, är det ovanligt med denna ratio?

Ja, vi vet att du vill skryta om din ovanligt stora kuk. Visa gärna en bild på den som bevis.
Citera
2013-11-13, 22:31
Medlem
itworkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Durcherrs
Ja, vi vet att du vill skryta om din ovanligt stora kuk. Visa gärna en bild på den som bevis.
Vill inte skryta alls, bara undrar om den tjockleken är så ovanlig som jag läst efter lite googlande.
Det är alltså så?
Citera
2013-11-13, 22:56
Medlem
franzstrudels avatar
Citat:
Vill inte skryta alls, bara undrar om den tjockleken är så ovanlig som jag läst efter lite googlande.
Det är alltså så?
Ja den är rätt ovanlig.
http://i.imgur.com/faUvdnR.png

Så grattis du befinner dig på 100.x? på skalan.

You're of the charts man!
Citera
2013-11-13, 23:09
Medlem
EsoxLucius81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intotherainbow
Har gort lika iakttagelse angående folket som skriver i denna tråd, emellanåt urartar samtalen och kukkrig utbryter där folk predikar om vilka storlekar som duger till vilka ändamål, allt i jakten på bättre självförtroende. Kukstorlekshetsen har blivit en patogen.

En fråga till herrarna ur gruppen ovan, runkar ni eller hatar ni eran kuk alldeless för mycket?
I denna minikuksdokumentär får man följa Lawrence som bara har 8x8cm, blev mobbad av tjejer under sin uppväxt för sin lilla kuk och utvecklade ett sådant hat mot den att han aldrig ens runkat.
Han träffar också på en kille som påstår sig ha 18x15 men ska genomgå en kukförstoring för att slippa otrogna flickvänner, något som är bortom beskrivning för stackars Lawrence men som bara återspeglar att alla killar kan utveckla komplex.
http://topdocumentaryfilms.com/my-penis-and-i/
http://topdocumentaryfilms.com/my-penis-and-everyone-elses/

Bra dokumentärer!

Jag hitta en penis calkulater som faktiskt stämde för mig, man ska dela sin kroppslängd i tum med året man kom i puberteten.

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Penis%20Size%20Calculator
Citera
2013-11-14, 00:21
Medlem
itworkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av franzstrudel
Ja den är rätt ovanlig.
http://i.imgur.com/faUvdnR.png

Så grattis du befinner dig på 100.x? på skalan.

You're of the charts man!
Vad i helskotta, detta hade jag ingen aning om. Kul, nu kommer jag sova gott.
Citera
2013-11-14, 00:27
Medlem
FuckedUpSeriouslys avatar
Fan den där dokumentären gav perspektiv. Den killen skulle så gärna haft större storlek. Men han är charmig och får ändå träffa brudar även om krogragget var en kärring. Själv ligger jag nästan i topp i tabellen ovan. Men totalt värdelös på att ragga och lever med andra ord i celibat. Är ju faktiskt nåt att tänka på också, alla kommer ju inte i mål stor eller liten.
Citera
2013-11-14, 02:53
Medlem
Intotherainbows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EsoxLucius81
Bra dokumentärer!

Jag hitta en penis calkulater som faktiskt stämde för mig, man ska dela sin kroppslängd i tum med året man kom i puberteten.

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Penis%20Size%20Calculator

Jepp visst var dom!

Synd man ej kommer ihåg exakt när puberteten startade. Fan vad jag önskar att jag kunde leva om mitt liv ibland, jag hade loggat allt.

Citat:
Ursprungligen postat av FuckedUpSeriously
Fan den där dokumentären gav perspektiv. Den killen skulle så gärna haft större storlek. Men han är charmig och får ändå träffa brudar även om krogragget var en kärring. Själv ligger jag nästan i topp i tabellen ovan. Men totalt värdelös på att ragga och lever med andra ord i celibat. Är ju faktiskt nåt att tänka på också, alla kommer ju inte i mål stor eller liten.

Precis lika för mig.
Dokumentärerna ger perspektiv ja, jag undrar nu mest hur denna debatt låter om 10 år.
Citera
2013-11-14, 13:21
Medlem
FuckedUpSeriouslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intotherainbow
Jepp visst var dom!

Synd man ej kommer ihåg exakt när puberteten startade. Fan vad jag önskar att jag kunde leva om mitt liv ibland, jag hade loggat allt.

Precis lika för mig.
Dokumentärerna ger perspektiv ja, jag undrar nu mest hur denna debatt låter om 10 år.

Där ser man.

Om jag räknar baklänges med formeln kom jag i puberteten vid 9,5 år och det verkar ju helt orimligt. Vad jag minns var det 13 år typ.
Citera
2013-11-14, 13:50
Medlem
Borstis84s avatar
Här har ni ett program från 98-99 där man får se Jonah Falcons kuk på riktigt. Intervju med Lexington Steele också och vanliga människor om sin relation till kuken.

http://www.youtube.com/watch?v=m7rCWyyaphw
Citera
2013-11-15, 15:24
Medlem
Så nu är den mätt,eller tja jag är ju inte nöjd alls,jag måste ju ha en ursäkt nu såklart,jag kollade på porr så den stod upp,men så fort jag fick upp måttbandet fick jag panikångest,så den blev slakare,fan jag skulle aldrig gått in på den här tråden,16 cm i längd,14 cm omkrets,så om nu någon bryr sig,
Citera
2013-11-15, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joho111111
Så nu är den mätt,eller tja jag är ju inte nöjd alls,jag måste ju ha en ursäkt nu såklart,jag kollade på porr så den stod upp,men så fort jag fick upp måttbandet fick jag panikångest,så den blev slakare,fan jag skulle aldrig gått in på den här tråden,16 cm i längd,14 cm omkrets,så om nu någon bryr sig,

Precis samma mått som mig:P

Citat:
Har inte mätt min penis innan, men häromsisten nämnde ett ligg att min penis va grov, som i bra omkrets. Fick måttet 17.5 cm, och läser nu att medel är mellan 8-12 cm. Skön egoboost.
Dock är den inte så lång, runt 18-19 cm beroende på hårdhet, är det ovanligt med denna ratio?

0,5 cm kortare än den grövsta i porren, och vadå kort?
Det där sa du ju endast för att fiska kommentarer.

Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Funderade bara på om du är så deppad pga din penis att detta funderande upptar all din tid och du därför ej kan jobba utan enbart sitter hemma och tycker synd om dig själv hela dagarna.
Är det inte jobbigt att veta att din tjej antagligen sitter och fantiserar om stora apparater hela dagarna? Tror du hon är trogen?

Det gör jag inte och nej, hon är inte otrogen och jag är övertygad om att hon inte fantiserar om det då hon överlag inte är så intresserad av sex.
Citera
2013-11-15, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av speedy_83
Ungefär som jag fast omvänt jag vet att med 99.999999999999% säkerhet har jag den minsta min flickvän har varit med. Av någon anledning är jag dock den första som hon ens överväger att vilja förlova , gifta och skaffa barn med. Jag själv lider av komplex å det grövsta och kan ibland få sämre sexlust av detta då jag inte tycker att det blir lika läckert/sexigt med en liten men då har ju jag också en liten och är inte som många andra muppar i tråden som lipar över min 15-17 cm dase. Men det finns inget att göra åt det så det är bara att acceptera och inse att HON inte lider av detta (enbart gångerna min sexlust blir sämre) men det är nog demoner som tyvärr är svåra att övervinna.

Mjo, det finns ju en minoritet som inte bryr sig om storleken, jag har pratat med tjejer som tom avskyr penetrerande sex och för dessa så spelar ju inte storleken någon som helst roll.
Men dom flesta tjejerna som har hoppat runt och som har fått en smak för det stora så spelar storleken i 90% av fallen roll, hur stor roll är ju individuellt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in