Citat:
Ursprungligen postat av
joho111111
Så nu är den mätt,eller tja jag är ju inte nöjd alls,jag måste ju ha en ursäkt nu såklart,jag kollade på porr så den stod upp,men så fort jag fick upp måttbandet fick jag panikångest,så den blev slakare,fan jag skulle aldrig gått in på den här tråden,16 cm i längd,14 cm omkrets,så om nu någon bryr sig,
Precis samma mått som mig:P
Citat:
Ursprungligen postat av
itworks
Har inte mätt min penis innan, men häromsisten nämnde ett ligg att min penis va grov, som i bra omkrets. Fick måttet 17.5 cm, och läser nu att medel är mellan 8-12 cm. Skön egoboost.
Dock är den inte så lång, runt 18-19 cm beroende på hårdhet, är det ovanligt med denna ratio?
0,5 cm kortare än den grövsta i porren, och vadå kort?
Det där sa du ju endast för att fiska kommentarer.
Citat:
Ursprungligen postat av
.-.-.
Funderade bara på om du är så deppad pga din penis att detta funderande upptar all din tid och du därför ej kan jobba utan enbart sitter hemma och tycker synd om dig själv hela dagarna.
Är det inte jobbigt att veta att din tjej antagligen sitter och fantiserar om stora apparater hela dagarna? Tror du hon är trogen?
Det gör jag inte och nej, hon är inte otrogen och jag är övertygad om att hon inte fantiserar om det då hon överlag inte är så intresserad av sex.