2013-11-14, 22:48
Medlem
Bjørnebrygs avatar
Pitchers öppnar sin utbyggnad imorrn. Blir intressant att se om det blir en mer avslappnad sektion med fin öl och whisky eller om det blir lika knökat med snorungar som resten.
Citera
2013-11-15, 03:15
Medlem
parkråttas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bjørnebryg
Pitchers öppnar sin utbyggnad imorrn. Blir intressant att se om det blir en mer avslappnad sektion med fin öl och whisky eller om det blir lika knökat med snorungar som resten.
Har dom byggt om? Fan då måste jag vart full sist... Pitchers är gymnasieförfest innan dom går till pluto. När de har lämnat kommer kärringarna och gubbarna från harrys och tar över och då får man va glad om man inte blir fimpad av nån skäggig tjockis på balkongen. Förövrigt, pitchers balkong!? TA BORT STOLARNA O BORDEN FÖRIHELVETE! Blir ju så jävla trångt därute när hälften av de som är därute inte ens ska röka utan bara hänga, ta bort bekvämligheterna så håller folk sig inne istället. Känns som det blir bråk/utkastade grejer från balkongen vrje gång man är där mest på grund av att någon ska tränga sig förbi och spiller ut något ect. Tyckte det var bra mkt trevligare där för bara ett par år sedan, nu kan man ju inte ens hitta någonstans att stå efter 23 (sitta kan man glömma efter klockan 9). Vet inte hur många gånger jag själv kommit dit aldeles för full men ändå blir insläppt och serverad.. har aldrig blivit nekad där även när man sprungit in och ut mellan baren och joint-pauser gång på gång. Ska väl inte klaga egentligen, men inte så konstigt att det blir som det blir därinne på helgerna. Nä tacka vet jag bill o bob. Där säger dom i alla fall stopp när jag eller nån annan är för dragen, och av någon anledning inte samma invasion utav pluto-folket.
Citera
2013-11-15, 14:33
Medlem
Bjørnebrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av parkråtta
Har dom byggt om? Fan då måste jag vart full sist... Pitchers är gymnasieförfest...
Blir en till ingång till vänster om den förra misstänker jag, samt en trappa ner från den gamla övervåningen. Ser ut så på bilderna iallafall.
Kan hålla med om att det spårat ur totalt där på senare år. Känns som att allt har sin början i att Konrad la ner. Alla Hallstabor och snartonåringar blev utan favorithak och spreds över staden. Först jämnt utspritt över Silk, Bob, Pitchers och Pluto men nu när Silk är nerlagt och Bob halvt uppfräschat finns det inte så många hak kvar för dom att välja på. Inte för att jag tror att ägarna klagar. Har sett att det faktiskt kan bli fullt och kö utanför Pitchers men oftast känns det som att dom släpper på tills man knapp kommer innanför dörren. Money talks.
Kan sitta och gnälla om stället hur länge som helst men lik förbannat hamnar man där var och varannan helg. Säger en del gällande utbudet i den här stan om man vill slippa jävla dansmusik.
Citera
2013-11-17, 04:34
Medlem
Pluto - fjortisstället. Hade sjukt tråkigt sist jag var där.
BMB - betydligt bättre än Pluto. Antagligen för att många medelålders går dit som vet hur man har kul.
Pitchers - drygt ställe. Skulle vara betydligt trevligare om man kunde höra varandra. Gratis inträde vilket är +.
Sjökrogen - inget speciellt att säga om det. Man kan sitta ute. Mycket fjortisar.
Citera
2013-11-17, 17:30
Medlem
Slumlords avatar
Kikade in en snabbis på Pitchers nya nedervåning igår. Lugnare och betydligt äldre publik än upptill. Kan nog bli ett och annat besök där i framtiden.
Citera
2013-11-18, 02:38
Medlem
Bjørnebrygs avatar
Åldersgräns där nere också. Prisa gud.
Citera
2013-11-18, 14:42
Medlem
Brossys avatar
Citat:
Kan sitta och gnälla om stället hur länge som helst men lik förbannat hamnar man där var och varannan helg. Säger en del gällande utbudet i den här stan om man vill slippa jävla dansmusik.

Precis! Tabazco gillar jag som fan annars både på inredningen och folket som går dit, tyvärr kan man endast vistas där på sommaren och då på deras uteservering för musiken inne är så jävla hög trots att det ska vara mer av ett lounge-ställe.
Citera
2013-11-18, 23:17
Medlem
TheBITs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flowerchild
Allstar öppnar på riktigt nästa vecka, i helgen smygpremiär..
Ska bli riktigt kul att kolla in faktiskt, verkar lovande vid första anblick
Citera
2013-11-18, 23:18
Medlem
TheBITs avatar
Citat:
Blir en till ingång till vänster om den förra misstänker jag, samt en trappa ner från den gamla övervåningen. Ser ut så på bilderna iallafall.
Kan hålla med om att det spårat ur totalt där på senare år. Känns som att allt har sin början i att Konrad la ner. Alla Hallstabor och snartonåringar blev utan favorithak och spreds över staden. Först jämnt utspritt över Silk, Bob, Pitchers och Pluto men nu när Silk är nerlagt och Bob halvt uppfräschat finns det inte så många hak kvar för dom att välja på. Inte för att jag tror att ägarna klagar. Har sett att det faktiskt kan bli fullt och kö utanför Pitchers men oftast känns det som att dom släpper på tills man knapp kommer innanför dörren. Money talks.

Faktiskt jävligt trist att konrad la ner, då visste man ju vart stadens patrask var kollektivt samlat och därmed lätt att undvika.
Citera
2013-12-01, 16:11
Medlem
SaintJonahs avatar
Någon som testat allstar än?
Citera
2013-12-01, 16:19
Medlem
Slumlords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SaintJonah
Någon som testat allstar än?

Japp, var upp en snabbis igår och tog en öl och kollade läget. Ganska mycket folk (fullt till 2/3 vid borden) och ljusa och fräscha lokaler. Kanske aningen opersonlig miljö men bättre än jag hade väntat mig. Kan tänka mig att gå dit och äta och se någon match framöver.
Citera
2013-12-02, 12:35
Medlem
Brossys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slumlord
Japp, var upp en snabbis igår och tog en öl och kollade läget. Ganska mycket folk (fullt till 2/3 vid borden) och ljusa och fräscha lokaler. Kanske aningen opersonlig miljö men bättre än jag hade väntat mig. Kan tänka mig att gå dit och äta och se någon match framöver.

Man får hoppas att iom med att det inom en snar framtid kommer finnas både O'Learys, AllStar och Pitchers att det blir mer variation på vilka matcher som visas, tidigare har man varit lite begränsad på vad man kan titta på när man är ute eftersom det i princip bara är Pitchers som visar matcher.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in