2013-11-14, 19:23
Medlem
Mikojans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsrök

Sundh håller inte, så är det med det. det måste du med begripa så jag tror bara du kör denna kampanj för att psyka luläääääääfolket.

Du är intressant att läsa även när du har fel. Och det har du här. Sundh var en favorit redan när han var i Timrå. Han platsade sen bevisligen lätt i HV71 och det är klart att jag tyckte det var onödigt att han skulle förstärka Luleå.

Varför det inte höll där vet vi inte. Och det får vi nog inte veta heller
2013-11-14, 19:35
Medlem
Ferross avatar
Att tappa Sundh känns inte som någon jättegrej, han var väl sämst på isen i princip varje match han spelat för Luleå utom en eller två. En powerforward som mest glider runt och ser ointresserad ut, helt värdelös med andra ord. Hade hoppats på så mycket mer från honom, speciellt inställningen och vilja att offra sig för att vinna var det man ville se, istället får man se en Jesse Niinimäki-light som är rädd för att bryta en nagel. Hade det funnits statistik för inställning och vinnarskalle så hade Sundh legat sist i hela SHL.

Totalsågning från min sida, men jag hade verkligen hoppats på så mycket mer. Skulle inte förvåna mig att det kommer fram att han har haft några personliga problem vid sidan av hockeyn, för jag ser inte varför han skulle se så viljelös ut på isen annars.
2013-11-14, 19:39
Medlem
tcfmogs avatar
Rönnqvist stod väl inte bakom värvningen av Sundh utan Osten körde sitt eget race.
2013-11-14, 21:33
Medlem
siryessirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferros
Att tappa Sundh känns inte som någon jättegrej, han var väl sämst på isen i princip varje match han spelat för Luleå utom en eller två. En powerforward som mest glider runt och ser ointresserad ut, helt värdelös med andra ord. Hade hoppats på så mycket mer från honom, speciellt inställningen och vilja att offra sig för att vinna var det man ville se, istället får man se en Jesse Niinimäki-light som är rädd för att bryta en nagel. Hade det funnits statistik för inställning och vinnarskalle så hade Sundh legat sist i hela SHL.

Totalsågning från min sida, men jag hade verkligen hoppats på så mycket mer. Skulle inte förvåna mig att det kommer fram att han har haft några personliga problem vid sidan av hockeyn, för jag ser inte varför han skulle se så viljelös ut på isen annars.

Skriver under på det där. Trodde att han skulle steppa upp efter ett tag, men det hände aldrig.
2013-11-15, 00:09
Medlem
B-Dawks avatar
Vem som ligger med vem och vem som är far till något barn hör inte hemma i hockeydelen.

/Mod
2013-11-15, 03:53
Medlem
Dimaks avatar
Sundh ja, Han var bra i Timrå och i Hv i två år och sen när han ramla in i sargen och åks ner i isen uppe i Luleå blev han "Puck rädd" Och vad LHC skall göra med denna unge mannen får vi se, Kanske får de igång honom igen.
2013-11-15, 11:23
Medlem
http://www.luleahockey.se/artikel/44895/

Officiellt att Sundh lämnar Luleå. Dröjer väl inte länge förrän Linköping går ut med sitt då.
2013-11-15, 11:38
Medlem
tcfmogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jasonlives

Officiellt att Sundh lämnar Luleå. Dröjer väl inte länge förrän Linköping går ut med sitt då.
Första råttan som lämnar det sjunkande skeppet.
2013-11-15, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dimak
Sundh ja, Han var bra i Timrå och i Hv i två år och sen när han ramla in i sargen och åks ner i isen uppe i Luleå blev han "Puck rädd" Och vad LHC skall göra med denna unge mannen får vi se, Kanske får de igång honom igen.
I och för sig inte så konstigt med tanke på den smäll han fick. Frågan är om han kommer kunna komma tillbaka till samma typ av spel innan den otäcka skadan. Han är väl inte direkt det LHC behöver i första taget. De är väl mer ute efter en andrecenter
2013-11-15, 12:56
Medlem
siryessirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jasonlives

Det känns sundth. Hoppas att man kan hitta en bra ersättare nu.
Senast redigerad av siryessir 2013-11-15 kl. 13:04.
2013-11-15, 16:26
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siryessir
Det känns sundth. Hoppas att man kan hitta en bra ersättare nu.
Hoppas kan man ju men historiken talar för att man inte värvar någon alls. Är målsättningen guld så är ju en stabil back önskvärt, helst någon som kan pricka målet.
2013-11-15, 18:34
Bannlyst
http://www.vf.se/sport/ishockey/fbk-vantar-pa-svar-fran-aaltonen

Blir en spännande kväll!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in