2013-11-15, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jessicaffs
Är det bara jag som efter ett tag ALLTID loggas ut eller rättare sagt kopplas ifrån EA och tvingas logga ut och starta om Fifa för att kunna logga in igen? Fruktasvärt jobbigt i längden.

Samma.
Citera
2013-11-15, 09:16
Medlem
Flinta82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theoneandonly00
Varje gång jag möter någon som inte har 100 i kemi så förlorar jag. Man märker ingenting att dom får nackdelar och sämre egenskaper tack vare dålig kemi, tvärt om spelar alla med dålig kemi bättre än dom med bra kemi. Kan inte få det till att det kan vara på något annat vis än att dom fuskar? Någon som har upplevt samma som mig? Förlorade nyss mot en kille som hade 50 i kemi , och spelade med Fabio Coentrao som mittback. Ändå lyckades han spela rena rama Barca spelet framåt samtidigt som han stängde igen där bak likt mourinho taktik.

Det här är ett känsligt ämne, men har varit samma snack om detta senaste två åren åtminstone. Jag håller med, blir betydligt mer nervös när jag är uppe mot ett 75-rateat lag med 50 i kemi än ett 85-rateat med 100 i kemi.
Citera
2013-11-15, 09:56
Medlem
Jessicaffss avatar
snickrade ihop detta silver lag

några tips på förbättringar?

http://www.futhead.com/14/squads/2482156/

funderar på att få in alex Lopez if
Citera
2013-11-15, 10:37
Medlem
marcmarocs avatar
Lite OT men ändå inte. Ni luras väl inte av djävulen (microsoft) när nya konsolen kommer, jag hoppas att alla tar sig i svansen och kör ps4. Microsoft håller ju på att dör ändå. Har fått "stationen" bekräftat att det är det som gäller genom vänner som jobbar på dom största spelföretagen.
Citera
2013-11-15, 11:31
Medlem
nitinitis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theoneandonly00
Varje gång jag möter någon som inte har 100 i kemi så förlorar jag. Man märker ingenting att dom får nackdelar och sämre egenskaper tack vare dålig kemi, tvärt om spelar alla med dålig kemi bättre än dom med bra kemi. Kan inte få det till att det kan vara på något annat vis än att dom fuskar? Någon som har upplevt samma som mig? Förlorade nyss mot en kille som hade 50 i kemi , och spelade med Fabio Coentrao som mittback. Ändå lyckades han spela rena rama Barca spelet framåt samtidigt som han stängde igen där bak likt mourinho taktik.

Han kanske bara var duktigare än dig, har du tänkt på det?
Citera
2013-11-15, 11:33
Medlem
nitinitis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jessicaffs
snickrade ihop detta silver lag

några tips på förbättringar?

http://www.futhead.com/14/squads/2482156/

funderar på att få in alex Lopez if

In med Uche på anfallet! Han var sjuk när jag spelade med honom.

http://www.futhead.com/14/players/1840/ikechukwu-uche/
Citera
2013-11-15, 11:45
Medlem
Flinta82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nitiniti
Han kanske bara var duktigare än dig, har du tänkt på det?

Tycker du med handen på hjärtat att alla matcher har samma tempo, att dina spelare levererar exakt lika bra/dåligt i match efter match? Jag tycker det är enorm skillnad. Samma sak med motståndarna, vissa gånger kan spelare X kännas som den slöaste man mött och i matchen efter är han omöjlig att hinna ikapp eller ta bollen ifrån.
Citera
2013-11-15, 12:08
Medlem
De rossi eller Vidal som cdm bredvid luiz Gustavo?
Citera
2013-11-15, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marcmaroc
Lite OT men ändå inte. Ni luras väl inte av djävulen (microsoft) när nya konsolen kommer, jag hoppas att alla tar sig i svansen och kör ps4. Microsoft håller ju på att dör ändå. Har fått "stationen" bekräftat att det är det som gäller genom vänner som jobbar på dom största spelföretagen.

Sony är djävulen med. Ser helst att konsoller försvinner... Mer för att i spelvärlden så tycker jag dom förstör med allt det här med "exklusiva spel" och att spel kommer senare till PC osv.. Dom gör ju allt bara för man ska bli tvungen o köpa konsoll ungefär.. Eftersom man kan lira på datorn med kontroll osv och sladd till tvn så skulle jag säga att konsoller kan lika bra försvinna för man lär ändå kunna spela på ungefär samma sätt med en dator istället som är bra mycket starkare än konsollerna..
Citera
2013-11-15, 12:22
Medlem
Piggelin-Jonass avatar
Vilken division är alla i? Ligger i 2an och har svåååårt att gå upp :P
Citera
2013-11-15, 12:30
Medlem
nitinitis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flinta82
Tycker du med handen på hjärtat att alla matcher har samma tempo, att dina spelare levererar exakt lika bra/dåligt i match efter match? Jag tycker det är enorm skillnad. Samma sak med motståndarna, vissa gånger kan spelare X kännas som den slöaste man mött och i matchen efter är han omöjlig att hinna ikapp eller ta bollen ifrån.

Det händer väl ibland att jag inte känner igen spelarna. Felpassar, skotten går åt helvete och att de är orörliga. Dock har jag aldrig problem med folk som har kass kemi, det kanske var varit så att jag bara mött dåliga spelare.
Citera
2013-11-15, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piggelin-Jonas
Vilken division är alla i? Ligger i 2an och har svåååårt att gå upp :P

Åker upp och ned mellan 1:an och 2:an.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto