2013-11-15, 00:25
Medlem
Jessicaffss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weeruun
Nej. Blir inga legends på PS3

inte på Xbox 360 heller? kmr ps4 och ps3 transfermarknaden vara skild också? Kmr man kunna byta från ps3 till ps4 och använda samma konto?
Citera
2013-11-15, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jessicaffs
inte på Xbox 360 heller? kmr ps4 och ps3 transfermarknaden vara skild också? Kmr man kunna byta från ps3 till ps4 och använda samma konto?
Marknaden kommer ligga ihop på ps3 och 4, man kommer kunna överföra hela sin klubb från ps3 till 4.
Citera
2013-11-15, 00:40
Medlem
Langsdales avatar
Citat:
funderar också hur silver är. Inte testat men hört liknande som i guld, att man har Heskey uppe som nickar in en massa mål.

Jag har spelat kanske 20-30 bronsmatcher och Nickat in max 3 mål.

Kört silver hela dagen och väldigt få kör med inlägg som taktik och det blir väldigt sällan mål på inläggen iaf, det händer nästan bara när man tappar markeringen.
Citera
2013-11-15, 00:46
Medlem
Extremt kul och bra lag: http://www.futhead.com/14/squads/2475780/ Funkar dock bäst i silvercupen, för om du kör säsonger så kommer alla mata inlägg och då måste man ha backar med bättre huvudspel.
Citera
2013-11-15, 01:15
Medlem
Citat:
legends kommer till 360
Citera
2013-11-15, 01:18
Medlem
För den törstige:

Har avancerat divisioner igen efter en lång svacka där jag åkte upp. Första matchen nu i en ny division. Jag har aldrig befunnit mig på den här nivån förut, så jag är lite nervös. Att tillägga är att jag inte har det bästa laget heller. Jag spelar alltid i underläge kan man säga.

Jag får fram en motståndare, som visar sig ha ett bra lag. 86 stjärnor. Jag tar några djupa andetag inför stundens hetta.

Avsparken är nu kommen. Jag avancerar direkt på kanten och lyckas ta mig förbi yttern samt backen. Inlägget är slaget då jag ser min ståtliga anfallare stå mer än bra välplacerad. Han briljerar inte, snarare nickar in bollen på instinkt. Jag tar ledningen och jag blir inte överdrivet glad. Jag har inte känt på motståndarens finess ännu- och oj vad jag ska få känna.

Han både behärskar bollen med dribblingar och i passningsväg. Jag lyckas hålla tätt. Jag gör allt i världen för att inte åka på en kvittering så nära inpå mitt mål.

I minut 20 efter mängder av anfall får han hörna. Hans ståtliga trupp utstrålar självförtroende, vilket mina spelare saknar. Nu slås hörna...

Men! jag lyckas mot all förmodan få pannan på bollen först. Utöver det vanliga får jag tag på returen och slår bollen direkt på mitt bästa anfallsalternativ Torres. Motståndarens back ser inte allt för glad ut då han pressar direkt. Jag lyckas vända förbi och återstår gör en djupledsduell mellan Torres och Pepé.

Torres visar nu att han är given i mitt anfall, han är först och lyckas slå in 2-0 genom en chipp då motståndaren går ut med målvakten. Här får jag lite hybris, vilket kommer att missgynna mig.

Inom loppet av 15 minuter gör motståndaren 1-2 och 2-2. Jag blir såklart ledsen och känner ilska. Jag trodde att jag hade något på gång.

Domaren blåser för halvlek. Jag känner en lättnad. Jag tänker inte gå under bordet med att påstå att han är den bättre av oss i första. Utan han förtjänar att leda.

Nervöst sätts andra halvlek i gång. Jag planerar nu att försöka hålla lite mer i bollen. Självklart var det en dum idé. Motståndaren bryter bollen och på något sätt dribblar han förbi båda mina mittbackar och går fri mot min målvakt. Han placerar bollen snyggt. 2-3. Här känns hoppet förlorat.

Det är det också, jag förlorar matchen med 2-5. Hejdå!
Citera
2013-11-15, 01:40
Medlem
Varje gång jag möter någon som inte har 100 i kemi så förlorar jag. Man märker ingenting att dom får nackdelar och sämre egenskaper tack vare dålig kemi, tvärt om spelar alla med dålig kemi bättre än dom med bra kemi. Kan inte få det till att det kan vara på något annat vis än att dom fuskar? Någon som har upplevt samma som mig? Förlorade nyss mot en kille som hade 50 i kemi , och spelade med Fabio Coentrao som mittback. Ändå lyckades han spela rena rama Barca spelet framåt samtidigt som han stängde igen där bak likt mourinho taktik.
Citera
2013-11-15, 01:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theoneandonly00
Varje gång jag möter någon som inte har 100 i kemi så förlorar jag. Man märker ingenting att dom får nackdelar och sämre egenskaper tack vare dålig kemi, tvärt om spelar alla med dålig kemi bättre än dom med bra kemi. Kan inte få det till att det kan vara på något annat vis än att dom fuskar? Någon som har upplevt samma som mig? Förlorade nyss mot en kille som hade 50 i kemi , och spelade med Fabio Coentrao som mittback. Ändå lyckades han spela rena rama Barca spelet framåt samtidigt som han stängde igen där bak likt mourinho taktik.
klart att detta stämmer! bygg ett lag med <20 kemi så ska du se att du kommer vinna division 1 enkelt. vill du lira en wager med ditt nya monsterbygge så är jag tillgänglig
Citera
2013-11-15, 02:54
Medlem
PinkVelours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonym94
Extremt kul och bra lag: http://www.futhead.com/14/squads/2475780/ Funkar dock bäst i silvercupen, för om du kör säsonger så kommer alla mata inlägg och då måste man ha backar med bättre huvudspel.

Det där kopierar jag rakt av!
Citera
2013-11-15, 03:28
Medlem
Vissa motståndare har ju backar som har kemistil lås. Då borde det finnas en kemistil för mina anfallare som är nyckel.
Citera
2013-11-15, 04:09
Medlem
Jessicaffss avatar
Marokanerna i silver verkar giftiga, hmm... ska man?
Citera
2013-11-15, 07:16
Medlem
Jessicaffss avatar
Är det bara jag som efter ett tag ALLTID loggas ut eller rättare sagt kopplas ifrån EA och tvingas logga ut och starta om Fifa för att kunna logga in igen? Fruktasvärt jobbigt i längden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in