2013-11-14, 19:26
Medlem
sigurts avatar
Varför fick man 500 000,1 i pengar?
Citera
2013-11-14, 19:39
Medlem
albalinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sigurt
Varför fick man 500 000,1 i pengar?

För att många förlorade sina karaktärer. Många hade lv 20 o så när det loggade in så var deras karaktärer borta!
Läs detta

https://www.idg.se/2.1022/1.532650/stimulanspaketet-till-gta-online-ar-har---500-000-dollar-vantar-pa-dig
Citera
2013-11-14, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mustaf
Som jag förstått så finns det folk som moddar GTA spelet, de får massa cash på något sätt och de har möjligheten att skicka pengarna till annat folk (den möjligheten finns inte ännu..)

Vet inte om personen som tar emot pengarna riskerar bli bannad eller inte, det är konstigt om de skulle banna någon för något man inte kan påverka.. Men det din vän kan göra är att skicka en rapport till Rockstar, det kanske hjälper, men det kan mycket väl skada också
Han har köpt i princip allt kan bara inte förså att ingen annan verkar drabbad. Och går inte föra över pengar så fattar ej hur han fick det.
Citera
2013-11-14, 19:55
Medlem
sigurts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av albalino
För att många förlorade sina karaktärer. Många hade lv 20 o så när det loggade in så var deras karaktärer borta!
Läs detta

https://www.idg.se/2.1022/1.532650/stimulanspaketet-till-gta-online-ar-har---500-000-dollar-vantar-pa-dig

Jag vet varför man fick pengar, men dom utlovade 500 000(dollar?)
Men man fick ju 500 000,1! Det tyckte jag var lite konstigt
Citera
2013-11-14, 20:01
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjiolla
Hej när jag ska spela gta online så segar mitt ps3 nästan ihop. Antingen hänger det sig eller så tar det jävligt länge att ladda varenda liten sak. Sen är mitt ps3 3 år gammalt, någon som har nåt tips som kan hjälpa mig?
Damma av.
Citera
2013-11-14, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whockie
Han har köpt i princip allt kan bara inte förså att ingen annan verkar drabbad. Och går inte föra över pengar så fattar ej hur han fick det.

Det är flera som har "drabbats". En vän fick 18 miljoner av en random, han gick på shopping spree o köpte för alla pengar på typ 10 minuter.

Nu har han stridsflygplan och tank som kan användas för missions, det lär ju inte va så svårt och klara av alla missions med stridsflygplan
Citera
2013-11-14, 20:30
Medlem
BattleBuddhas avatar
Citat:
Som jag förstått så finns det folk som moddar GTA spelet, de får massa cash på något sätt och de har möjligheten att skicka pengarna till annat folk (den möjligheten finns inte ännu..)

Jo den fanns i alla fall. Det var någon vecka sedan jag spelade så de kanske har tagit bort funktionen, men jag har själv skickat pengar hur många gånger som helst till crew-members när man hjälpts åt att ta en bil till simon eller något.
Citera
2013-11-14, 21:06
Medlem
TheEvilUnicorns avatar
Hmm, kan man ändra sin karaktärs utseende? Jag fick upp en sån för ett tag sedan men tröck ner, kan den komma upp igen? Hela ansiktet är failat.
Citera
2013-11-14, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BattleBuddha
Jo den fanns i alla fall. Det var någon vecka sedan jag spelade så de kanske har tagit bort funktionen, men jag har själv skickat pengar hur många gånger som helst till crew-members när man hjälpts åt att ta en bil till simon eller något.

Har för mig att man kan skicka cash till folk som man gjort ett jobb med. Lämna en bil till Simone kan klassas som ett jobb, I guess. Men t.om. då kan du inte skicka vilken summa som helst, eller?

Har försökt skicka pengar via Inventory > Cash - men båda är utgråade
Citera
2013-11-14, 21:52
Medlem
Citat:
Det är flera som har "drabbats". En vän fick 18 miljoner av en random, han gick på shopping spree o köpte för alla pengar på typ 10 minuter.

Nu har han stridsflygplan och tank som kan användas för missions, det lär ju inte va så svårt och klara av alla missions med stridsflygplan
Min polare fick av 3 olika konto ca 45 mille. Ska bli väldigt intressant hur detta slutar kan väl knappast bli bannad för man köpt massa. Stridsflygplan kan man köpa det?
Citera
2013-11-14, 22:05
Medlem
cunfuseds avatar
Okej, så jag har nyss börjat spela Online och varje gång jag börjar en vanlig session online är jag ensam i världen , startar en ny session om och om igen men fortfarande helt ensam.

samtidigt har jag de allra första gångerna jag spelade online hamnat med random personer några få gånger, men detta tycks ha upphört nu eller har jag bara otur. Annars, vad gör jag för fel?

tack
Citera
2013-11-14, 22:14
Medlem
Idag körde jag lite lastbil, kopplade av släpet och sen gasade jag på. Krockade och orsakade massor av skador. Sen in i LA och hittade en motspelare som tydligen höll på att kolla i mobilen för denne märkte inte att en stor djävla lastbil körde över honom och jag backade undan och sen klev jag ur och sköt andra spelaren för denne vägrade dö. Tror jag körde runt en 3 gånger innan jag blev upphunnen av en annan spelare med en lite smidigare bil som körde runt runt mig och sedan lyckades knäppa mig.

Men usch så många sessions man får koppla ner sig från, på två stycken lät det som en hönsgård och bebisar som skrek(alltså inte folk som skrek åt varandra, utan människor under 2 år). Jag vill inte höra andra snacka, jag vill lyssna på radion.

Hade 16000, men tja, nu har jag bara 2-3000 helt plötsligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in